Off.verdens grimmeste udstødning
Fra : F.Sander

Dato : 16-09-04 12:05

Fy-for-fanden!! den nye suzi gsxr1000, jeg har aldeig set en så grim
udstødning... MZ har gjort det bedre....

Tænk så mange ingeniør' kan lave noget så grimt..for så mange $$$ de har til
rådighed.

FS
http://www.motorcyclenews.com/nav?page=motorcyclenews.articles.articleCategory.article&resourceId=1248376&articleCategory=NEWS_NEW-BIKES

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 16-09-04 12:39

F.Sander wrote:

> Fy-for-fanden!! den nye suzi gsxr1000, jeg har aldeig set en så grim
> udstødning... MZ har gjort det bedre....
>
> Tænk så mange ingeniør' kan lave noget så grimt..for så mange $$$ de
> har til rådighed.

Helt enig. Endnu en grund til ikke at købe en Sukki

Det må jo skyldes at det - produktionsmæssigt - er for dyrt at lave en
under-seat løsning - som stortset alle andre supersports-cykler har
efterhånden. Jeg er i forvejen spændt på at se om de holder prisen på det
nuværende niveau - uanset hvad så synes jeg R1eren er langt mere
interessant - men ok nu er jeg også Yamaha-mand .

De har vel brug alle ingeniør-pengene på de to billige gimper på billedet

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Freddy Lang

Dato : 16-09-04 13:01

Tony Lorentzen wrote:

> Helt enig. Endnu en grund til ikke at købe en Sukki

Du skulle ha' nogle klø, din utidige københavner!

> Det må jo skyldes at det - produktionsmæssigt - er for dyrt at lave en
> under-seat løsning - som stortset alle andre supersports-cykler har
> efterhånden.

Næh, Suzuki har blot (som de fleste fornuftige mennesker) fundet ud af, at
underseat er forfærdeligt grimt (måske lige bortset fra løsningen på MV
Agusta).

> - uanset hvad så synes jeg R1eren er langt mere
> interessant - men ok nu er jeg også Yamaha-mand .

Se, det er jo så din fejl. "Det står på tanken!!" (løsningen, når man skal
fejlsøge på en Yamaha).

> De har vel brug alle ingeniør-pengene på de to billige gimper på
> billedet

Huh? De er da søde...

--
Freddy
SV-R

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 16-09-04 14:05

> [...]
> det nuværende niveau - uanset hvad så synes jeg R1eren er langt mere
> interessant - men ok nu er jeg også Yamaha-and .

Det skyldes at underseat løsningen koster hk hver gang man lave et knæk på
røret giver det mere modstand...
Det skriver så godt nok også noget om arodynamik et eller andet sted.
--
Best regards Rune
http://dfmc.dk/?id=7

---

Fra : Christina R.

Dato : 16-09-04 12:53

"F.Sander" <Finn@dk.dk> skrev:
> Fy-for-fanden!! den nye suzi gsxr1000, jeg har aldeig set en så grim
> udstødning... MZ har gjort det bedre....

Og fattigrøvene kan så "nøjes" med denne udstødning til jernhesten, der vist
tager prisen for den grimmeste "udstødning":

http://www.gadgets.dk/ecommerce-products/view?product_id=189560

*G*
--
Christina R.
(Suzuki GS500E)

Fra : Tommy Fer

Dato : 16-09-04 13:20

"F.Sander" <Finn@dk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udstødning... MZ har gjort det bedre....
>
> Tænk så mange ingeniør' kan lave noget så grimt..for så mange $$$ de har

Mit bud er at de har sat ingeniør afdelingen til at lave udstødningen! ikke
design afdelingen.

--
Mvh Tommy Fer
www.FOTOFer.dk

Fra : Moller

Dato : 16-09-04 13:41

Tommy Fer wrote:
> "F.Sander" <Finn@dk.dk> skrev i en meddelelse

> Mit bud er at de har sat ingeniør afdelingen til at lave udstødningen! ikke
> design afdelingen.

   Hvad satan skal man også med en design afdeling ??? det er jo ikke
kunst de skal sælge :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Tommy Fer

Dato : 16-09-04 13:49

Moller wrote:

> Hvad satan skal man også med en design afdeling ??? det er jo ikke
> kunst de skal sælge :)

Bah, isåfald ville den ligne din mz....

--
Mvh Tommy Fer
www.FOTOFer.dk

Fra : Moller

Dato : 16-09-04 14:32

Tommy Fer wrote:

> Bah, isåfald ville den ligne din mz....

   Og ? du for det til at lyde som en dårlig ting :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Tommy Fer

Dato : 16-09-04 15:21

Moller wrote:

> Og ? du for det til at lyde som en dårlig ting :)

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallerypicture.asp?f=PICT2335.JPG&m=full

Tjae... vurder selv

--
Mvh Tommy Fer
www.FOTOFer.dk

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 16-09-04 17:56

Hehe.. Ja, den er dælme grim, men who cares, den skal jo alligevel
bare ligge bagerst i garagen som backup for den carbon potte der skal
monteres...

/Kristoffer

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 16-09-04 21:09

"F.Sander" <Finn@dk.dk> writes:

> [...]
> udstødning... MZ har gjort det bedre....
>
> Tænk så mange ingeniør' kan lave noget så grimt..for så mange $$$ de har til

Tja, men show-babes'ne så da meget søde ud.

Den nye R6'er ser ret godt ud i hel-sort

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Kasper friis

Dato : 17-09-04 01:14

> [...]
>
> Tja, men show-babes'ne så da meget søde ud.
>
> Den nye R6'er ser ret godt ud i hel-sort

Det gør den, men den suki 1000r udstødning er stadig grim som fanden.. :)

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 17-09-04 10:33

"Kasper friis" <pizzabager@mobil.dk> writes:

> [...]
>>
> Det gør den, men den suki 1000r udstødning er stadig grim som fanden.. :)

Jepp

--Kai