Toning af sideruder med solfilm?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 16-09-04 11:25

Hej

Kan man tone sideruderne (de kan rulle op og ned) eller vil filmen ikke
blive skraldet af?

Jeg har hørt man kan få toning malet på. Hvor køber man sådan noget maling?

Mvh Thomas

Fra : David Bjergsø

Dato : 16-09-04 11:55

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> blive skraldet af?
>
> Jeg har hørt man kan få toning malet på. Hvor køber man sådan noget

Prøv at tage fat i Bo fra Chipsaway ... han ved lige hvad der skal gøres

mvh

/D

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-04 12:09

> Prøv at tage fat i Bo fra Chipsaway ... han ved lige hvad der skal gøres

Eftersom vi ikke "reklamerer" herinde - kunne du så ikke i det mindste lige
samtidig lige forklare, hvád det er, som Bo ved...?

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 16-09-04 13:59

"Jan W Nielsen" <intet svar> skrev i en meddelelse

> [...]
lige
> samtidig lige forklare, hvád det er, som Bo ved...?

Jeg ved såmænd ikke ret meget mere end så mange andre, der monterer solfilm.

Betragtes det som reklame, at man 'fyrer sin URL af' ved besvarelse af et
indlæg?

Bo
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 16-09-04 14:38

Bo Rasmussen wrote:
> [...]

solfilm.

> Betragtes det som reklame, at man 'fyrer sin URL af' ved besvarelse af et

I princippet ja. Du kan dog med god tone komme omkring "ulovligheden"
ved at placere din url i din signatur - dvs. der *skal* være en
signaturadskiller (--) mellem dit indlæg og din rekvalme

/Jakob

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 16-09-04 14:55

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ved at placere din url i din signatur - dvs. der *skal* være en
> signaturadskiller (--) mellem dit indlæg og din rekvalme

OK, så ved jeg det, man skal jo lære, så længe man har lever

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Tommy Hansen

Dato : 16-09-04 15:26

> [...]
> ved at placere din url i din signatur - dvs. der *skal* være en
> signaturadskiller (--) mellem dit indlæg og din rekvalme

Kære Jacob.

Du bør nok undersøge reglerne herinde en gang til.

Selvfølgelig er et relevant link til debatten ikke at betragte som reklame.

Mvh. Tommy

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 16-09-04 15:53

"Tommy Hansen" <kthFJERN@DETTEsport.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du bør nok undersøge reglerne herinde en gang til.
>
> Selvfølgelig er et relevant link til debatten ikke at betragte som

Jeg betragter det selv, bare en lille smule som reklame, nok fordi det er et
link til mig selv.
Bruger det normalt kun, når, som du skriver, er relevant.
Kan i øvrigt se på statistikken for hjemmesiden, at besøgstallet stiger, når
jeg har brugt
www....... i mine indlæg, det giver bare ikke mange flere kunder i biksen

Bo

Fra : Thomas Hjort

Dato : 16-09-04 16:27

"David Bjergsø" <davidb@indutek.com> skrev i en meddelelse
> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Prøv at tage fat i Bo fra Chipsaway ... han ved lige hvad der skal gøres

Tak for det, det prøver jeg. Der fik du ellers sat netbetjentene på
overarbejde :)

Mvh Thomas

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 16-09-04 13:53

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hej
>
> Kan man tone sideruderne (de kan rulle op og ned) eller vil filmen ikke
> blive skraldet af?

Hvis det er en ordentlig film er der ingen problemer.
Så kan den sagtens holde til det uden den krakkelerer eller andet.

Men du er godt klar over det er fyfy at tone de forreste sideruder?

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 16-09-04 13:56

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blive skraldet af?
>
> Jeg har hørt man kan få toning malet på. Hvor køber man sådan noget

Du kan sagtens få solfilm, der kan holde til sideruder, der bliver rullet op
og ned,
men sandsynligvis ikke hos thansen

Jeg har ingen erfaring med malede ruder, men det holder sikkert også. - i en
tid

Bo
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 16-09-04 14:42

"Bo Rasmussen" <bo@FJERNChipsAway-Roskilde.dk> wrote in message
> [...]
> maling?

> Jeg har ingen erfaring med malede ruder, men det holder sikkert også. - i

Mon ikke det er lidt sjovere med film når det skal af? :) - specielt hvis
Thomas tænker på at tone de forreste. Det er de ikke overvældende glade for
til syn :)

--
/Dennis - der lige slap igennem SBI nåleøjet med tonede bagruder
Pug 106GTI

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 16-09-04 14:48

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:41499823$0$285$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> [...]
> til syn :)
>

> --
> /Dennis - der lige slap igennem SBI nåleøjet med tonede bagruder

Jeg tror ærligt talt ikke, at Thomas havde forstillet sig, at male de
forreste sideruder
Det kunne dog være 'sjovt' at ham pille det af igen!
Bo

Fra : Thomas Hjort

Dato : 16-09-04 15:40

> [...]
>
> Mon ikke det er lidt sjovere med film når det skal af? :) - specielt hvis
> Thomas tænker på at tone de forreste. Det er de ikke overvældende glade

Kan man ikke tone de foreste ruder "light" så den overholder synskravende?
Ruderne er minmalt tonede i forvejen.

Mvh Thomas

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 16-09-04 16:23

> [...]
> for
>

> Kan man ikke tone de foreste ruder "light" så den overholder synskravende?

Nej, det er ikke tilladt.
Jeg kunne ikke lige finde et link til færdselsstyrelsens medd. nr. 1776, men
det er heri,
reglerne under pkt. 10.03 beskrives.

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 16-09-04 16:27

> [...]
> for
>

> Kan man ikke tone de foreste ruder "light" så den overholder synskravende?

Jow, det lykkedes alligevel :
http://cms.3m.com/cms/DK/da/2-96/kelkFFZ/viewimage.jhtml

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 16-09-04 15:58

Jakob Jeppesen skrev i Message-ID:
> [...]

> ved at placere din url i din signatur - dvs. der *skal* være en
> signaturadskiller (--) mellem dit indlæg og din rekvalme

Forkert!

Signaturadskilleren er (-- ), dvs. ny linie, streg, streg, mellemrum, ny
linie.

--
<author> Peter Fjelsten </author>
<e-mail valid> yes </e-mail valid>

Fra : Jakob

Dato : 16-09-04 16:35

Nej det kan jeg da love dig for det ikke er!

Det er Microsoft's Outlook-standard. ALLE andre programmer bruger ( -- )
mellemrum streg streg mellemrum.

--
Med venlig hilsen //Jakob
Fjern tallet ni for at emaile mig.

Fra : Deaster

Dato : 17-09-04 10:07

Jakob wrote:
> Nej det kan jeg da love dig for det ikke er!
>
> Det er Microsoft's Outlook-standard. ALLE andre programmer bruger (
> -- ) mellemrum streg streg mellemrum.

Kan du ikke lige henvise til alle de programmer hvor det gør sig gældende ?

--
Deaster
"War is God´s way of teaching

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 17-09-04 11:30

"Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke lige henvise til alle de programmer hvor det gør sig gældende
> [...]

Jeg har ærligt talt ikke lagt mærke til, før nu, at der er forskel.

Nogle bruger " -- " og andre "-- ".
Jeg selv hører tydeligvis til de sidste

Er det ikke en anelse OT?

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 20-09-04 13:31

"Jakob" <schwa9rzenegger@tele2adsl9.dk> wrote in message news:<cicbqo$27tt$1@news.cybercity.dk>...
> Nej det kan jeg da love dig for det ikke er!
>
> Det er Microsoft's Outlook-standard. ALLE andre programmer bruger ( -- )
> mellemrum streg streg mellemrum.

Det vil de så skulle holde op med når dette draft bliver til en rigtig RFC:

http://www.ietf.org/internet-drafts/draft-ietf-usefor-useage-00.txt

se punkt 3.1.2.1 Signatures

Ebbe

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 16-09-04 21:12

Jakob skrev i Message-ID: <cicbqo$27tt$1@news.cybercity.dk>:

> Nej det kan jeg da love dig for det ikke er!

> Det er Microsoft's Outlook-standard. ALLE andre programmer bruger ( --
> ) mellemrum streg streg mellemrum.

Vås. Jeg tror du lige skal læse lidt op på netstandarder, eks.

<http://usenet.dk/netikette/signatur.html>

Jeg vil gerne have en liste over disse "alle programmer" og for øvrigt
tror jeg ikke Outlook laver en korrekt adskiller af sig selv.

Fra : Deaster

Dato : 17-09-04 10:06

Peter Fjelsten wrote:

> [...]
>
> Jeg vil gerne have en liste over disse "alle programmer" og for øvrigt
> tror jeg ikke Outlook laver en korrekt adskiller af sig selv.

Og så kan man ikke engang bruge Outlook til news.

--
Deaster
"War is God?s way of teaching