Nedtæller ?
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-09-04 10:21

Hej NG.

Hvordan får jeg en nedtæller på min hjemmeside som kan tælle 1 ned hver dag
ala:

Nu er der xx dage til yy-begivenhed !

--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-04 11:20

> Hvordan får jeg en nedtæller på min hjemmeside som kan tælle 1 ned hver
dag
> ala:
>
> Nu er der xx dage til yy-begivenhed !

Mener du noget ala det her:

http://www.9am.dk/javascripts/nedtaellingtiletbestemttidspunkt.asp

--
Jesper Frandsen
http://www.9am.dk/

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-09-04 11:57

"Jesper Frandsen" <invalid> wrote in message

> dag

> Mener du noget ala det her:
>
> http://www.9am.dk/javascripts/nedtaellingtiletbestemttidspunkt.asp

Ja, mange tak.

Fra : Lobais

Dato : 16-09-04 13:25

Thu, 16 Sep 2004 11:21:09 +0200. skrev Christian B. Andresen:

> Hej NG.
>
> Hvordan får jeg en nedtæller på min hjemmeside som kan tælle 1 ned hver dag
> ala:
>
> Nu er der xx dage til yy-begivenhed !

Prøv at sætte dig ind i noget serverscripting ala php.

--
Lobais - http://thomas.ahle.dk/
Einstein - Science without religion is lame, religion without science is blind.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-09-04 19:14

Det rækker da fint med Javascript til dette.