Hvilken plante - Se dk.binaer
Fra : Nick

Dato : 16-09-04 10:16

Jeg kan ikke rigtig finde denne staude. Som det ses på billedet er der både
blomst, frøstand og bær herpå. Kan jeg blot få et navn kan jeg selv søge om
bærrene er giftige og farlige for børn.

Se venligst i dk.binaer, da man ikke kan vedhæfte billeder i denne gruppe!
--
mail direkte til: altomkrybdyrFJERNDETTE@mail.dk. Husk at fjerne det der
står med stort - det er indsat for at undgå de automatiske spam-maskiners

Fra : F. Hansen

Dato : 16-09-04 10:55

"Nick" <altomkrybdyr@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
både
> blomst, frøstand og bær herpå. Kan jeg blot få et navn kan jeg selv søge

Kermesbær
http://www.e-haven.dk/artikler/kermesbaer/kermesbaer.htm

Finn

Fra : Nick

Dato : 16-09-04 22:08

Mange tak til alle der svarede på indlægget.

med venlig plantehilsen

Fra : Omnolog HMH

Dato : 17-09-04 01:20

Er den giftig for børn og dyr?