1 stk. glad mand
Fra : Peter F. Poulsen

Dato : 16-09-04 09:24

Hejsa alle,

Hverken et spørgsmål eller andet nyttigt fra mig idag, jeg vil blot sige at
jeg er en glad mand idag. Min GS500E gik igennem syn uden anmærkninger...og
synsmanden syntes endda den var pæn :)

Det er min første mc, so here I come... :D

/Peter Poulsen

Fra : Tommy Fer

Dato : 16-09-04 09:31

"Peter F. Poulsen" <peter@dotpeter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> anmærkninger...og
> synsmanden syntes endda den var pæn :)
>
> Det er min første mc, so here I come... :D

Tillykke med den!

Husker det tydeligt... Verdens bedste fornemmelse

Pas på bilerne, især dem fra sidevejene...

--
Mvh Tommy Fer
www.FOTOFer.dk

Fra : Christina R.

Dato : 16-09-04 09:59

> [...]

anmærkninger...og
> synsmanden syntes endda den var pæn :)
>
> Det er min første mc, so here I come... :D

Tillykke, tillykke... er selv kørende på en GS500, som har bragt mig meget
sjov i den første sæson, jeg nu har haft den i

--
Christina R.
(Suzuki GS500E)

Fra : J.C.Kløve

Dato : 16-09-04 09:57

Så var det lige at Peter F. Poulsen Skrev

Tillykke

--
Dun@nt
XJ600 - 51J - der kan købes..

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 16-09-04 10:18

Peter F. Poulsen wrote:

> Det er min første mc, so here I come... :D

Hjerteligt tillykke med en beslutning, der (forhåbentligt) vil bringe dig en
masse sjove oplevelser og bekendtskaber. Det er _FEDT_ at køre motorcykel

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Moller

Dato : 16-09-04 10:28

Peter F. Poulsen wrote:
> [...]
> synsmanden syntes endda den var pæn :)
>
> Det er min første mc, so here I come... :D

   Tillykke... en sjov lille MC, som i de små sving med den rette føre kan
give en CBR600 F2 røv uden lige ;) selv når den er droslet.. hæhæ

   Minder mig om, er der noget dansk GS forum ??? da jeg selv går i tanker
om at skaffe mig en :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 16-09-04 10:31

"Moller" wrote:

> Tillykke... en sjov lille MC, som i de små sving med den rette føre kan
> give en CBR600 F2 røv uden lige ;) selv når den er droslet.. hæhæ

Ja, så skal føreren på gs'eren da hedde Rossi og føreren på cbr'en være en
blind, nekrofil stiknarkoman uden ben!

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600 SRAD

Fra : Moller

Dato : 16-09-04 11:31

Psycho Cowboy wrote:

> Ja, så skal føreren på gs'eren da hedde Rossi og føreren på cbr'en være en
> blind, nekrofil stiknarkoman uden ben!

   Næ, føren på Gs'en skal være et nyt medlem(på det tidspunkt) i PMC, og
føren på CBR'en melder nok sig selv senere, men han er nu Pimse også
mere vil jeg ikke sige :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 16-09-04 11:39

Moller wrote:

> Næ, føren på Gs'en skal være et nyt medlem(på det tidspunkt) i PMC,
> og føren på CBR'en melder nok sig selv senere, men han er nu Pimse også
> mere vil jeg ikke sige :)

ROFL - det er vist også mere end rigeligt *G*

Fra : Moller

Dato : 16-09-04 11:58

Psycho Cowboy wrote:

> Ja, så skal føreren på gs'eren da hedde Rossi og føreren på cbr'en være en
> blind, nekrofil stiknarkoman uden ben!

   Kan jo tage et helt normalt eksempel, som vi fleste kan nikke
genkendene til fra første banedag man har været på.

   Sæt en som ikke har været på bane før, på en gixxer 600, og en som har
været på bane 3-4 gange, og sæt ham på en GS500 ... jeg ved godt hvem
jeg skal lægge mine penge på, og det er ikke gixxer gutten.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 16-09-04 11:39

Peter F. Poulsen wrote:

> [...]
> synsmanden syntes endda den var pæn :)
>
> Det er min første mc, so here I come... :D

Og tillykke forresten - det er fedt at være råkker... ahem...
motorcyklist

Fra : Peter F. Poulsen

Dato : 16-09-04 12:57

Tak til Jer alle sammen, Vi ses derude :)

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 16-09-04 14:13

Stort tillykke. Pas på derude

--