Yamahas "nye" 2005-modeller
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 16-09-04 08:43

Hej i gruppen,

Så er Yamaha fremme med deres opdateringer af supersporterne til 2005.
R1'eren fra 2004 er der vist ikke rigtig sket noget med, men R6'eren har
fået 3 hk mere ved udskiftning til anden knastaksel, samt forbedringer i
indsugning og indsprøjtning. Endelig har den fået ny forgaffel, nye bremser
osv osv.
Kosmetisk er der ikke sket det store, andet end at både R6'eren og
storebroderen har fået en ny sort farve på programmet.
Synes det stadig vi har med et af de stærkeste supersport-programmer at
gøre.

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600 SRAD

Fra : Sts

Dato : 16-09-04 10:24

Kom med et link !

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 16-09-04 10:26

"Sts" wrote:

> Kom med et link !

Fedt, det havde jeg selvfølgelig glemt...
http://www.yamaha-motor.com/products/models/2/mcy/5/yamaha_super_sport.aspx

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600 SRAD

Fra : Kasper friis

Dato : 16-09-04 11:40

Kawasaki skulle have kommet med info om deres nye ZX6R 636 og ZX6RR igår den
15/9 men der står ikke noget endu, andet end nogen billeder, og de ser
ganske godt ud.... men det kommer vel snart, kig selv på

http://www.kawasakinewmodels.com/

"

Fra : Brian Laursen

Dato : 16-09-04 14:22

Kasper friis wrote:
> [...]
> igår den 15/9 men der står ikke noget endu, andet end nogen billeder,
> og de ser ganske godt ud.... men det kommer vel snart, kig selv på

Det bliver da oxo ringere og ringere.... En GRÅ? NINJA????

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X " Til Salg"
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Freddy Lang

Dato : 16-09-04 14:55

Brian Laursen wrote:

> Det bliver da oxo ringere og ringere.... En GRÅ? NINJA????

Den er da pænere i grå end i grøn eller blå....

--
Freddy
SV-R

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-04 22:52

Freddy Lang wrote:

> Den er da pænere i grå end i grøn eller blå....

Du er da ikke rask

--
M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1152

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 16-09-04 15:26

"Det bliver da oxo ringere og ringere.... En GRÅ? NINJA"

Det er galt. Frøer er grønne

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Kasper friis

Dato : 17-09-04 01:11

"Brian Laursen" <thunderace_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det bliver da oxo ringere og ringere.... En GRÅ? NINJA????

Skal jg være ærlig synes jeg faktisk den grå ninja er en rigtig fed
farve...det er lige før jeg kunne oerveje den istedet for den grønne.. men
kun ligefør :)

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 16-09-04 15:22

"men R6'eren har fået 3 hk"

Så yder den måske snart det samme på hjulet, som de andre i klassen..

Fra : Dan

Dato : 16-09-04 16:24

"Henrik Nielsen" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> "men R6'eren har fået 3 hk"
>
> Så yder den måske snart det samme på hjulet, som de andre i klassen..

Så mangler vi bare førere som kan håndtere og udnytte disse maskiner;)

Dan

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 16-09-04 18:41

"Henrik Nielsen" <xng@post.cybercity.dk> writes:

> "men R6'eren har fået 3 hk"

Hvad skal man gøre for at få dig til at citere bare nogenlunde
normalt? Du skrev jo ikke ovenstående. Altså ved brug af '> ' i
starten af de linjer du citerer og gerne med brug af en passende
attributionslinje, også selv om det er noget der kikser for en stor
del af denne gruppes skribenter.

Hvis du er i tvivl om hvad jeg mener, så kan du læse om det på
<http://www.usenet.dk/netikette/linje.html#d0e89> og
<http://rfc.sunsite.dk/rfc/rfc1855.html>.

Alternativt, kunne du så ikke i det mindste lade være med at skifte
From-header, så du kan forblive i mit killfilter?

FUT: dk.admin.netikette da dette emne er off-topic i
dk.fritid.motorcykel. Det betyder at svar på dette indlæg bringes i
dk.admin.netikette.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : AW på ZRX

Dato : 16-09-04 20:37

> Så er Yamaha fremme med deres opdateringer af supersporterne til 2005.

Ikke glemme www.mt-01.com
Den er ikke lige så fed som den oprindelig konceptcykel, men den er da ikke
helt ved siden af.

Allan
ZRX 1200

Fra : Richard

Dato : 16-09-04 21:23

Psycho Cowboy wrote:
> Så er Yamaha fremme med deres opdateringer af supersporterne til 2005.

Ja, og genoplivet YZF600R for lige som at bevare kontakten til det
folkelige.

> Synes det stadig vi har med et af de stærkeste supersport-programmer at
> gøre.

Ja, det ender med at blive næsten lige så stærkt som Honda's - synd den
femcylindrede RCV1400F, der er vist i PS i kioskerne lige nu,
tilsyneladende ikke er med på Intermot ;-(

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Fra : Ole Hansen

Dato : 17-09-04 09:25

Richard <richardpunktumpade@mail.dk> writes:

> Ja, det ender med at blive næsten lige så stærkt som Honda's - synd
> den femcylindrede RCV1400F, der er vist i PS i kioskerne lige nu,
> tilsyneladende ikke er med på Intermot ;-(

PS? Pige Special?

--
Ole Hansen

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 18-09-04 09:06

Ole Hansen wrote:

> PS? Pige Special?

http://www.webabo24.de/motorrad/motorrad.php?doctype=ps&order=,abo,bike,moto
rsport,&detail=1&gpherk=520

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 20-09-04 15:34

"vmx" <mit|_re_|rigtenavn@hotmail.com> writes:

> slappe af og nyde det gode vejr

Du mener det der fantastiske regnvejr som jeg lige om lidt skal køre
hjem fra arbejde i?

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*