Problem med submit-knap i Firefox
Fra : Ukendt

Dato : 15-09-04 23:45

Hej.

http://www.hum.au.dk/engelsk/start.html har jeg en søgeboks øverst på
siden. Det ser helt fint ud i IE, men i Firefox, som er min faste browser,
står tekstfeltet og submit-knappen ikke på linie - submit-knappen er hævet,
og den trækker i øvrigt det efterfølgende link (til "Advanced search") med
sig op.

Er der nogen, der ved hvorfor det sker? Kan det løses? Og hvilken af de to
browsere viser det korrekt?

Mvh.

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 16-09-04 08:28

"Mikkel Z. Herold" <mikkel[at]mzh[dot].dk> skrev

> [...]
hævet,
> og den trækker i øvrigt det efterfølgende link (til "Advanced search") med

Prøv at fjerne højdeangivelsen på .search i css.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 16-09-04 14:33

Mikkel Z. Herold <mikkel[at]mzh[dot].dk> skrev:

> i Firefox, som er min faste browser, står tekstfeltet og
> submit-knappen ikke på linie - submit-knappen er hævet

Du kan pille det hele ud af tabellerne, og så placere knapperne
hvor du vil have dem, se også http://html-faq.dk/2003.asp

> og den trækker i øvrigt det efterfølgende link (til "Advanced
> search") med sig op.

Du kan bruge ADVANCED&nbsp;SEARCH i dit link, så
linien ikke knækker.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk