Første bil
Fra : EjS

Dato : 15-09-04 22:07

Hej Gruppe

Efter endt uddannelse skulle der desværre komme en værnepligt i vejen for et
ordentlig job og en ordentlig bil :)

Men imorgen får jeg min første bil indregistreret - en perfekt vedligeholdt Golf
II 1.6 CL fra 90 med original superflot lak, originale alu, startspærre etc.
importeret fra Tyskland.

Forsikringen blev ret så billig for en 25-årig. Ansvar for 4500 om året med en
selvrisiko på 1200.

Det stinker iøvrigt ret så meget at være værnepligtig men imorgen bliver det da
lidt sjovt da vi skal på glatbane i lastbiler på Aalborg KTA ;)

MVH EjS

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:147.29.74.243)

Fra : Jakob G.

Dato : 15-09-04 22:14

> Forsikringen blev ret så billig for en 25-årig. Ansvar for 4500 om året
med en
> selvrisiko på 1200.

Hvor får man sådan en billig forsikring...?! Har lige undersøgt det for en
anden: ca. 12K

--
Hilsen Jakob

Fra : Søren Nicolaisen

Dato : 15-09-04 22:19

TIllykke med den :)
Der er intet som slå ens første bil, lige meget hvor stor eller lille den
er, kommer der altid til at ligge en sky af kærlighed til den lille først
fødte. :)

/Søren

Fra : Deaster

Dato : 16-09-04 13:28

EjS wrote:
> [...]
>
> Det stinker iøvrigt ret så meget at være værnepligtig men imorgen
> bliver det da lidt sjovt da vi skal på glatbane i lastbiler på

Tillykke med den, hvor har du fundet den importtysker henne ?

--
Deaster
"War is God´s way of teaching