disny Paris
Fra : Janh

Dato : 15-09-04 21:49

Hej

Vi skal til disny Paris, i næste uge ( kør selv )
Er der nogen der har erfaringer der fra. der evt. ved om der er ture til
Paris.

MVH Jan

Fra : Niels H

Dato : 16-09-04 07:04

Da jeg var der med kone og 2 børn for efterhånden 8-9 år siden, købte vi et
én-dags transport-pas til hver af os til ca. kr. 100,-/stk.
Det duede en hel dag både i metroen og busserne i Paris, og især metroen er
utrolig nem at bruge og finde ud af.
Disneyland har sin egen station, og det tager ca. 30-40 min at køre ind til
hjertet af Paris.
Mvh Niels