Skærme
Fijala 3554
LG f900p buer?
Fra : news.inet.tele.dk

Dato : 15-09-04 21:59

har lige fået sådan en skærm ind ad døren og synes den buer sådan indad..
Men har aldrig haft sådan noget dynaflat agtig noget før så kan godt være at
jeg skal vende mig til det. I spil ser det nice nok ud men det er ligesom i
windows at hvis man får begge sider i toppen til at passe så buer billedet
ligesom nedad og derved kommer man til at mangler 3-4 pixels i midten som
godt kunne fyldes ud... Er der andre som har haft erfaringer med denne
skærm,, skal man bare vende sig til det for jeg synes at jeg har jeg prøvet
at indstille alt muligt for at for udfyldt "hullet" (er samme problem i
bunden)..

MVH Lars Pedersen