Bilradio
Fra : Zurfer

Dato : 15-09-04 19:47

Hej

Jeg har en skoda fabia hvor der sidder et gammelt blaupunkt anlæg i, Det er
kun en radio uden bånd eller cd/mp3.
Jeg har købt et nyt anlæg og skal nu have det gamle ud.
Problemet er bare at det er umuligt at få ud ??? der sidder 2 huller i højre
og venstre side at anlægget, men jeg kan overhovedet ikke få det ud.
Er der nogle der har nogle forslag.?? Det er som om rammen som skal af
først, ikke kan komme ud før anlægget er taget ud :) og de 3
aluminiumsdimser som følger med et nyt anlæg, for at kunne tage det ud igen,
kan man ikke komme ind med, da hullerne er dækket af noget plastik. Det er
helt modsat af alt logisk.
Kan det passe jeg skal til en skoda forhandler og betale for at få det andet
sat I ???

:)

Fra : FJ

Dato : 15-09-04 20:02

Der skal bruges 2 bøjler som går ind i de huller og låser op. Hvis ikke du
kan låne de bøjler et sted kan det gøres med noget andet rundt der passer i
hullerne.

Fra : Zurfer

Dato : 15-09-04 20:04

Ok, så langt var jeg også kommet, men problemet er at jeg ikke kan komme ind
til de huller, der sidder en plastic kant foran, som bare ikke kan komme af.
Den går nærmest ud i et med fronten,
det er meget mystisk.

Fra : John Sahl

Dato : 15-09-04 20:10

Zurfer wrote:
> Kan det passe jeg skal til en skoda forhandler og betale for at få
> det andet sat I ???

Find et par stumper svejsetråd og stik det ind i alle
4 huller, så kan den trækkes ud.
Bor du i nærheden af Gl. Holte kan du kigge forbi
og låne de bøjler jeg har til samme formål.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Zurfer

Dato : 15-09-04 20:36

Hmm nu har jeg prøvet, men det sidder stadig ligeså godt fast.
Skal man stikke det i alle 4 huller på en gang eller?
Det er godt nok ikke så let som jeg regnede med,.
Jeg bor i ålborg, ved ikke lige hvor gl holte er.

Fra : John Sahl

Dato : 15-09-04 20:45

Zurfer wrote:
> Hmm nu har jeg prøvet, men det sidder stadig ligeså godt fast.
> Skal man stikke det i alle 4 huller på en gang eller?

Ja, alle 4 på en gang.

> Jeg bor i ålborg, ved ikke lige hvor gl holte er.

Nord for København, men smut ind til bildillen, der
kan du i al fald købe bøjlerne.

Fra : Zurfer

Dato : 15-09-04 20:45

Ok mange tak for svaret.

Fra : Janner

Dato : 16-09-04 07:49

Jeg lånte et par bøjler ved bil dillen eller hvad det hedder på gammel
gugvej i Aalborg da min skulle ud

Hygge

Jan

Fra : Basil

Dato : 15-09-04 21:02

> Ja, alle 4 på en gang.

De skal mindst 5cm ind, rimelig lige ind, og alle 4 skal ind før det går
løst.
Kai

Fra : Gismo

Dato : 15-09-04 22:10

mine bøjler er også væk, men radioen skulle ud sønd.
brugte bare søm.
Først lirkes den ene side lidt ud og holdes der så dan anden siden, den skal
ikke ret langt ud for at være forbi låsene.

Gismo

Fra : Zurfer

Dato : 16-09-04 15:57

Mange tak for svarene. Jeg må ned at prøve igen.
Kedeligt at man ikke kan få det ud når nu man har købt et nyt anlæg :)

Fra : anders majland

Dato : 29-09-04 15:56

> Mange tak for svarene. Jeg må ned at prøve igen.
> Kedeligt at man ikke kan få det ud når nu man har købt et nyt anlæg :)

Lykkedes det ?

Jeg skal igennem samme øvelse næste weekend... Hvilke stik er standard
skoda radioen monteret med ?

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid