Hov??? PGO-dårligt ry???
Fra : nik

Dato : 15-09-04 19:09

Hov? Jeg så lige én skrive at PGO "jo ikke har det bedste ry"???

Hvad menes der med det??? Jeg har LIGE købt en PGO Dr Big...please,
fortæl mig ikke at det er noget l...??? (

Nik

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-09-04 20:21

nik skrev:

> Hov? Jeg så lige én skrive at PGO "jo ikke har det bedste ry"???

Det er kotymen.

> Hvad menes der med det??? Jeg har LIGE købt en PGO Dr Big...please,
> fortæl mig ikke at det er noget l...??? (

Lort er det ikke ligefrem men det er ikke helt uden grund man får dem
smidt i nakken med alt muligt udstyr

Forvent ikke Yamaha, Aprilia og fx. Peugeot kvalitet i en PGO - dertil er
de for "billige".

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : GK

Dato : 16-09-04 19:53

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> smidt i nakken med alt muligt udstyr
>
> Forvent ikke Yamaha, Aprilia og fx. Peugeot kvalitet i en PGO - dertil er

og ikke at forglemme piaggio

> --
> Martin Johansen [6000]
> http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
> Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
> Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)

---

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-09-04 20:46

GK skrev:

> og ikke at forglemme piaggio

True, samt Gilera og mange andre.

Fra : BooDy

Dato : 20-09-04 00:51

> True, samt Gilera og mange andre.

psssst piaggio og Gilera er det samme...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-09-04 16:38

BooDy skrev:

> psssst piaggio og Gilera er det samme...

Psst. det er Yamaha og Aprilia også

Fra : RpR

Dato : 20-09-04 17:30

> Psst. det er Yamaha og Aprilia også

Psst nej, det er det ikke
Aprilia og Yamaha kører begge med Minarelli motorer på en del af deres
scootere, men der stopper lighederne også.

Nu da Aprilia er blevet opkøbt af Piaggio kommer der med garanti Piaggio
Hi-Per2 motor på de fleste af modellerne. SR 50 fås jo allerede med Piaggio
motor

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-09-04 18:22

RpR skrev:

> Psst nej, det er det ikke
> Aprilia og Yamaha kører begge med Minarelli motorer på en del af deres
> scootere, men der stopper lighederne også.

Psst det var det jeg mente Sry jeg ikke lige fik det præciseret
nærmere.

Fra : S. Sørensen

Dato : 15-09-04 20:20

"nik" <nik@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Hov? Jeg så lige én skrive at PGO "jo ikke har det bedste ry"???
>
> Hvad menes der med det??? Jeg har LIGE købt en PGO Dr Big...please,
> fortæl mig ikke at det er noget l...??? (
>
> Nik

Lige præcis Dr. Big modellen har jeg nu hørt en del ganske udemærkede ting
om. Hvis man holder den pænt ved lige og ikke voldtuner den, så skal det nok
blive en god maskine.

Steinbjørn