Polering af glas
Fra : Claus Og Helle

Dato : 15-09-04 18:22

Kan man polere forlygteglas der er blevet matte ? Hvordan

--
Opel Senator 3,6 Irmscher Claus og Helle

Fra : Olesen

Dato : 15-09-04 18:58

"Claus Og Helle" <frederiksen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man polere forlygteglas der er blevet matte ? Hvordan

Umiddelbar vil jeg sige nej.

Men matte ?

Er de bare 'ru' men ellers pænt gennemsigtige ?
Eller er de direte gulnede og gir' dårligt lys ?

Grimme, ridsede ?
Er det plastic eller glas ?

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-04 19:00

"Claus Og Helle" <frederiksen@adslhome.dk> wrote in message
> Kan man polere forlygteglas der er blevet matte ? Hvordan

Det er nok plastlygter, og så er der ikke meget at gøre,
Har I kørt med pærer der ikke er UV-sikre? For så er skaden uoprettelig.
--
Møller

Fra : Mogens

Dato : 15-09-04 21:18

"Møller" <eam_host_g2n_dot_dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Ja, det kan du med Farecla G6
www.granudan.dk/dansk/farecla.htm

> Det er nok plastlygter, og så er der ikke meget at gøre,

En "Omega/Senator" har skutte plastic!

Fra : Rasmus Hauch

Dato : 15-09-04 21:40

> Ja, det kan du med Farecla G6
> www.granudan.dk/dansk/farecla.htm

Kan det polere glas?
Også "slidte" auto ruder?
Mvh
Rasmus H

Fra : Mogens

Dato : 15-09-04 21:41

"Rasmus Hauch" <ditrasSLET@greennet.gl> skrev i en meddelelse

> Kan det polere glas?
> Også "slidte" auto ruder?

Jep - jeg havde slidmærker på en tidligere bil (siderude)
og de forsvandt som dug for solen. Siden dengang er jeg
i denne gruppe blevet hængt ud for min tillid til G6 :)