SummaSummarum i version 2.4.5
Fra : Ukendt

Dato : 15-09-04 18:19

Hej

især jens v...

Se opdateringer på www.summasummarum.dk

mvh
Karsten Madsen
Cert. SummaSummarum forhandler

Fra : jens v

Dato : 16-09-04 07:27

"Karsten Madsen" <km hos alsit i dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> især jens v...

Hej Karsten
Tak fordi du tog dig af sagen. Jeg har downloadet den nye version, jeg
hentede beta versionen i sidste uge så jeg kunne bruge den til
"fredagsfaktureringen", det ser ud til at virke rigtig fint.
mvh jens v

,

Fra : Per Krabbe

Dato : 16-09-04 16:00

Hvad er opdateret ved 2.4.5 ?

pkc

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-04 16:57

On Thu, 16 Sep 2004 16:59:41 +0200, "Per Krabbe"
<must_be_changed_@scanboat.com> wrote:

>Hvad er opdateret ved 2.4.5 ?

http://www.summasummarum.dk/versionsoversigt_2.htm

/karsten

Fra : Per Krabbe

Dato : 16-09-04 17:14

> http://www.summasummarum.dk/versionsoversigt_2.htm
> /karsten

Sorry - det burde jeg vel have fundet selv. Men tak for info.....

per krabbe

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-04 19:26

On Thu, 16 Sep 2004 18:13:49 +0200, "Per Krabbe"

>Sorry - det burde jeg vel have fundet selv. Men tak for info.....

Det skal du da ikke undskylde for, det er vel en af hensigterne med
usenet

/karsten