turboventiler
Fra : .salem

Dato : 15-09-04 17:03

hej

nogen der ved hvad det koster at skifte ventiler på en passat 1,8t???

..salem

Fra : Henrik B.

Dato : 15-09-04 19:10

".salem" <salem@FJERNmail.dk> skrev i en meddelelse
> hej
>
> nogen der ved hvad det koster at skifte ventiler på en passat 1,8t???

Hvorfor skal de skiftes?

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : .salem

Dato : 15-09-04 21:36

> Hvorfor skal de skiftes?

jeg har været ude at se på en bil og ved et tilfælde talte jeg med en som
også har set på denne bil. Han siger ventilerne er fucked og skal
skiftes.... så derfor spørger jeg.

..salem

Fra : Martin P.

Dato : 15-09-04 20:56

".salem" <salem@FJERNmail.dk> skrev i en meddelelse
> hej
>
> nogen der ved hvad det koster at skifte ventiler på en passat 1,8t???

Hvilke ventiler snakker vi om? Turboventiler hvad?

--
- Martin

Nissan Almera GTi

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-09-04 14:43

Martin P. wrote:

> Hvilke ventiler snakker vi om? Turboventiler hvad?

dumpvalve?

vh
Torben

Fra : .salem

Dato : 16-09-04 17:06

> dumpvalve?
>
> vh
> Torben

jeg fik bare at vide at bilen skulle have skiftet ventiler. Måske jeg skulle
have det præciseret fra sælger :)

..salem

Fra : Claus Hviid

Dato : 16-09-04 20:11

> [...]
>
> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> jeg fik bare at vide at bilen skulle have skiftet ventiler. Måske jeg

Sikkert ventilgummiet i dækkene. Har hørt at det er et meget ømt punkt på en
Passat...)

/Claus Hviid

Fra : Martin P.

Dato : 16-09-04 21:04

".salem" <salem@FJERNmail.dk> skrev i en meddelelse
> jeg fik bare at vide at bilen skulle have skiftet ventiler. Måske jeg
> skulle
> have det præciseret fra sælger :)

Nok en god idé, der er mange slags ventiler på en bil

Hvis det er den recirkulære dumpventil du mener (ikke at jeg kan se hvorfor
den skulle skiftes) så gav jeg 400,- for en brugt fra en Audi A3
--
- Martin

Nissan Almera GTi.

Fra : .salem

Dato : 16-09-04 21:58

"Martin P." <sync@liquid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvorfor
> den skulle skiftes) så gav jeg 400,- for en brugt fra en Audi A3

ok takker

..salem

Fra : Torben E

Dato : 16-09-04 22:54

> [...]
hvorfor
> den skulle skiftes) så gav jeg 400,- for en brugt fra en Audi A3

Hvis det er den almindelige sorte bosch, er du blevet tørret grundigt,
den koster ikke mere end ca. 350 fra ny.

Torben E