Spil som 1942 og tyrian
Fra : Flemming Ploug

Dato : 15-09-04 15:39

Findes der virkelig ikke nogen firmaer der udgiver spil som minder om 1942
og tyrian ??

Hvis i kender til nogen så del dem gerne med mig.....savner flyv og smadr
spillene.

Bare til lidt afveksling

Flemming

Fra : Sune Salminen

Dato : 15-09-04 16:04

Flemming Ploug wrote:
> [...]
> 1942 og tyrian ??
>
> Hvis i kender til nogen så del dem gerne med mig.....savner flyv og

Der findes et hav af arkadespil af den type. 1942 er bestemt ikke det
første, men helt sikkert et af de bedste.

Du kan spille 1942 og mange andre 'vertical shooters' i MAME på din PC.
Du kan se alle spil der er emuleret i MAME her: www.mameworld.net/maws

Hvis du er totalt på bar bund mht. MAME, så klik på MAME-logoet til
venstre her for at få hjælp:
http://www.mameworld.net/easyemu/

Jeg vil anbefale dig den 'nemme udgave', nemlig Mame32 som har indbygget
hjælp og en overskuelig Windows brugerflade.
www.classicgaming.com/mame32qa

Spillene? Tja, dem må du selv finde. Der er mange måder.
Et uundværligt værktøj i den forbindelse er ClrMAMEPro, som er et
genialt program der ved hjælp af Mame/Mame32's .exe fil helt automatisk
kan skille skidt fra kanel. http://www.clrmame.com Grunden til at det
kan være nødvendigt kan du læse her:
http://www.mame.net/mamefaq.html#r03

Good Luck.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Flemming Ploug

Dato : 16-09-04 13:36

Mange tak for det.

Kan ikke rigtigt finde på noget at ? om

Flemming

Fra : Sune Salminen

Dato : 16-09-04 13:54

Flemming Ploug wrote:
> Mange tak for det.
>
> Kan ikke rigtigt finde på noget at ? om

Heh, der dukker nok noget op!

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Kasper

Dato : 17-09-04 14:12

"Flemming Ploug" <flemming@elgelogen.dk> wrote in message news:<4148538d$0$265$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
> og tyrian ??
>
> Hvis i kender til nogen så del dem gerne med mig.....savner flyv og smadr

Mvh.