Mænd underbetalt
Fra : Andropov

Dato : 15-09-04 14:35

Fra : Paul

Dato : 15-09-04 16:46

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.0409150535.2d1f1f1e@posting.google.com...

> Nu kræver vi mænd snart ligeløn:
>

> DR 1 S161 ons 15 sep 15:02:29
> DR NYHEDER PENGE 10:45
>
> KVINDELIGE TOPCHEFER TJENER MEST

Da jeg så denne nyhed på Text-TV så tænkte jeg, at nu var det bare et
spørgsmål om tid før du sendte en besked om dette emne.

--
M.v.h.

Paul

////////////////////////////////////////////////
"Don't personalize your computer. It doesn't like it!"
"People who say you're paranoid are just part of the plot"
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Fra : Henrik B.

Dato : 15-09-04 19:03

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse

Hvornår fatter Androvpov at 90% af alt det LORT han poster er OFF
TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????

Fra : Lars Hansen

Dato : 15-09-04 17:49

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Nu kræver vi mænd snart ligeløn:

> Undersøgelsen viser også, at andelen af
> kvindelige ledere er på 13 procent.

Måske skulle man bare overveje om ikke det er fordi kun de allerbedste
kvinder når til tops, mens andelen af mænd der når til tops er højere.

Det er at sammenligne æbler og pærer. Derfor synes jeg at indlægget er ret
irelevant ift. denne gruppe.

Lars

Fra : Jan Pedersen

Dato : 19-09-04 05:53

> Det er at sammenligne æbler og pærer. Derfor synes jeg at indlægget er ret
> irelevant ift. denne gruppe.

Well i forbindelse med pornoindustrien er problemet relevant. Her får mænd
kun højst 1/3 af den betaling kvinder får...... dette er fuldstændigt
uanstændigt. Det er sku da mændene der har problemet med at præstere en
stådreng konstant i over 6 timer med gentagne afbrydelser midt i
akten....... forholdet burde nærmest være omvendt....kvinderne kan jo bare
proppe noget glidechreme i dåsen hvis de er uoplagte!!

Fra : Frontier

Dato : 19-09-04 18:44

Hejsa :)

On Sun, 19 Sep 2004 06:52:57 +0200, "Jan Pedersen"
<jantheman28@hotmail.com> wrote:

> [...]
>akten....... forholdet burde nærmest være omvendt....kvinderne kan jo bare
>proppe noget glidechreme i dåsen hvis de er uoplagte!!

Mon ikke det skyldes at der er en del flere mænd end kvinder der vil
sælge sig selv?

Som kvinde kan man få sex når som helst, så de skal helst undgå at
sælge sig selv for billigt (det er også dem der står med byrden,
skulle de blive gravide). Mænd...må derimod gøre en indsats hvis de
vil have sex (de bliver heller ikke gravide). Kan de slippe for det
(f.eks. ved at være porno-modeller), gør de gerne det.

Derfor...

Mvh,
Klaus Jakobsen

Fra : Jan Pedersen

Dato : 19-09-04 21:11

Mænd...må derimod gøre en indsats hvis de
> vil have sex (de bliver heller ikke gravide). Kan de slippe for det
> (f.eks. ved at være porno-modeller), gør de gerne det.
>
> Derfor...

Hmm jeg vil sku da ikke sælge mig selv billigt.....skulle jeg blive tilbudt
en sådan lagengymnastik rolle kom de godt nok til at punge ud.....og jeg kan
sku da også altid få sex......så hvorfor melde sig til sådan en anstrengende
ting som porno ? :) well ok de feminime modeller ser da ok ud...men der er
sku da også ok udseende "modeller" andre steder ....så..... næ der er sku
noget galt med den skæve betaling af pornomodeller !!!!!

Fra : David T. Metz

Dato : 21-09-04 12:54

Frontier wrote:

> Som kvinde kan man få sex når som helst,

Dream on!

David

Fra : Christina

Dato : 22-09-04 09:35

David T. Metz wrote:

> Dream on!
>
> David

nok ikke helt sandt, men kigger man på nogen af de prostituerede på
"gadeplan" så undres man over, at de også for penge for det....