Gas pris
Fra : Anders

Dato : 15-09-04 14:25

Hejsa...

Hvor er det billigst at få ombyttet sin gas flaske ???
Jeg har en 6 kg alu.

Tar camping pladserene "overpris" for at ombytte
Har forhørt min om at Q8 tar 170 kr. for en ombytter.

Hilsen Anders

Fra : Torbenth

Dato : 15-09-04 18:19

"Anders" <ac-fast@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa...
>
> Hvor er det billigst at få ombyttet sin gas flaske ???
> Jeg har en 6 kg alu.

Lige henne om hjørnet, hvor jeg bor. *GG*
Ku' ikke la' være.

Mvh.
Torben

Fra : Jens

Dato : 15-09-04 19:35

"Torbenth" <torbenth@it.dk> skrev i en meddelelse

> "Anders" <ac-fast@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Lige henne om hjørnet, hvor jeg bor. *GG*
> Ku' ikke la' være.
>
> Mvh.
> Torben

Hvordan kan du vide at det er der det er billigst?

Fra : Torbenth

Dato : 15-09-04 21:17

"Jens" <mugarbeNOSPAM@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan du vide at det er der det er billigst?

Svarede bare på spørgsmålet. Troede han mente hvor jeg bor, siden han ikke
skriver hvor han selv bor. *G*

Mvh.
Torben

Fra : Peter C:\\>

Dato : 16-09-04 17:03

> Svarede bare på spørgsmålet. Troede han mente hvor jeg bor, siden han ikke
> skriver hvor han selv bor. *G*

Jeg har ingen forstand på hvor det er billigst, men mon ikke der menes
tankstationer vs. campingpladser generelt ?
I mange tilfælde er man vel netop ikke hjemme når den løber tør.

--
MVH Peter C:\
- - -

Fra : Gismo

Dato : 15-09-04 21:17

anders wrote:

> [...]

Hvis det er ligegyldigt og det er i Tyskland så er fleggård
nok billigst 79,95 for en bytter.

Gismo

Fra : Jan Bøgh

Dato : 27-10-04 10:21

Gismo wrote:

> Hvis det er ligegyldigt og det er i Tyskland så er fleggård
> nok billigst 79,95 for en bytter.

Kan man også bytte de nye letvægtsflasker dernede?

vh
Jan

Fra : Søren

Dato : 27-10-04 14:49

> Kan man også bytte de nye letvægtsflasker dernede?

Hvis det er BP 10 kg. du mener så har jeg set dem flere steder til 120 kr.
Samme pris som 11 kg.
Ombytningspris vel og bemærke !!!

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 27-10-04 15:46

"Jan Bøgh" <spamhater@nowhere> wrote in message news:<417f6964$0$160$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Kan man også bytte de nye letvægtsflasker dernede?
>
> vh
> Jan

Ja for pokker, en færgebillet til 450. og benzin for 300 kr så er den
hjemme MEGET BILLIGT !

Fra : Jan Bøgh

Dato : 29-10-04 08:06

ven_hj@yahoo.dk wrote:
> "Jan Bøgh" <spamhater@nowhere> wrote in message

> Ja for pokker, en færgebillet til 450. og benzin for 300 kr så er den
> hjemme MEGET BILLIGT !

....eller hvis man nu alligevel triller forbi på vej sydpå?
Og så er det jo ikke alle der bor på en lille ø halvvejs mod asien!

vh
Jan

Fra : Søren

Dato : 01-11-04 14:20

> ...eller hvis man nu alligevel triller forbi på vej sydpå?
> Og så er det jo ikke alle der bor på en lille ø halvvejs mod asien!

Faktisk modtager vi i hovedlandet reklamer fra grænsebutikkerne næsten hver
uge

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 02-11-04 00:47

"Søren" <nospam_svu@ccieurope.com> wrote in message news:<418637f4$0$220$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

> Faktisk modtager vi i hovedlandet reklamer fra grænsebutikkerne næsten hver
> uge

Ja et par hundrede kilometer frem og tilbage påvirker jo ikke prisen i Tyskland vel!

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 02-11-04 08:24

Hovedlandet, de bhøver hverken bro eller færger, for at komme til
grænsebutikkerne.

Men mener du Djævleøen har du nok ret.

Fra : phk

Dato : 02-11-04 08:50

"Karl-Heinz Hansen" <karlheinz@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hovedlandet, de bhøver hverken bro eller færger, for at komme til
> grænsebutikkerne.
>
> Men mener du Djævleøen har du nok ret.

> hver

Undtagelsesvis quoter jeg det hele. Hvad er det du svarer på, Karl Heinz???

www.usenet.dk/netikette/

Læs bare alle siderne. Det du laver er træls :(

--
Per, Esbjerg

Fra : Michael

Dato : 01-11-04 09:54

On Wed, 27 Oct 2004 11:21:11 +0200, "Jan Bøgh" <spamhater@nowhere>
wrote:

>Kan man også bytte de nye letvægtsflasker dernede?
>
>vh
>Jan

Jeps ......... ))

/Miver

Fra : Per Wolfsdorf

Dato : 17-09-04 13:12

Hej

Nogle gange har de 6 kg hos Bilka, det er det billigste jeg har set i DK.
Ellers kan jeg kun anbefale at bytte din 6 kg til en 10 Kg.

VH
Per

Fra : Anders

Dato : 21-09-04 09:17

Hej igen

Problemet er, at der ikke er plads til en 10 kg.

jeg holder øje med Bilka avisen

Tak for svarene

Fra : Harry

Dato : 21-09-04 19:55

> Hvor er det billigst at få ombyttet sin gas flaske ???
> Jeg har en 6 kg alu.

> Prøv dette link: http://www.hanses-campingsider.dk/tekniko/gas.htm - der ligger et par links i områder øst for Storebælt.

> Tar camping pladserene "overpris" for at ombytte.
Ja - de skal også leve.
> Har forhørt min om at Q8 tar 170 kr. for en ombytter.

Korrekt.