Bier og træmøbler
Fra : Tonny Sejr Kromann

Dato : 12-05-01 14:46

Hejsa

Bierne er vilde med mine træmøbler. De sværmer rundt om dem så der er helt
levende.
Det er jo træls når man gerne vil sidder der og slappe af og spise.
Hvorfor kommer de og hvordan kan jeg holde dem væk?

--
Varm forårshilsen
Tonny

Fra : Niels Wang Hansen

Dato : 12-05-01 17:28

> [...]
>Det er jo træls når man gerne vil sidder der og slappe af og spise.
>Hvorfor kommer de og hvordan kan jeg holde dem væk?

Er du sikker på det ikke er hvepse ,de bruger jo træmasse til at bygge
deres bo.

M.v.h
Niels Wang Hansen

Fra : Erna Andersen

Dato : 13-05-01 15:11

Ja, det er nok hvepse, der er ved at bygge et sted i haven. Du må
hellere give møblerne en gang maling / træbeskyttelse, hvis du vil
være i haven i sommer.

--
Hilsen Erna

Vedhegnet23@mail.tele.dk