Hvorfor lader DCU-medlemmer sig ..........~
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 15-09-04 11:15

Hvorfor lader voksne DCU-medlemmer sig CENSURERE?

Hvorfor accepterer de, at et gammelt bestyrelsesmedlem sidder og
bestemmer hvad de skal mene og tro eller hvad de må sige om DCU eller
andre emner som berører campinglivet ?

Denne DCUs Bestyrelses CENSURMESTER lukker bare et debatemne for
medlemmerne hvis han personligt ikke er enig i synspunkterne ! eller
hvis han mener at Formanden ikke er enig ! Han kan finde på at komme
med sit PERSONLIGE svar på et emne som den ENESTE sandhed og så lukker
han derefter emnet ! OG VOKSNE DCU-MEDLEMMER FINDER SIG I DET ? uden
at blinke med øjnene ligesom små børn som får et rap over fingerne !
Hvis et emne ikke passer herren lukker han bare tråden !

DER STÅR INGEN STEDER I REGLERNE AT DET ER FORBUDT FOR DCU`s MEDLEMMER
AT KRITISERE LEDELSEN ELLER STILLE SPØRGSMÅL OM DEMOKRATIET (ELLER
MANGEL PÅ SAMME) I DCU!

Men ETHVERT indlæg om disse emner i "debatforumet" eller i
medlemsbladet bliver STRAKS CENSURERET VÆK/IKKE OFFENTLIGGJORT !

Voksne DCU-medlemmer finder sig i at blive CENSURERET hvis de laver et
indlæg om de demokratiske forhold i DCU ! eller hvis de skriver om
kritik af Ledelsens beslutninger? eller at de bliver CENSURERET ?

Voksne DCU-medlemmer finder sig i meningstyrani og CENSUR på deres
egen forenings hjemmeside ! og deres eget medlemsblad ! Her kan de
ikke komme til orde med mindre de roser den siddende Bestyrelse ! SÅ
offentliggøres indlægget STRAKS ! AL kritik af Ledelsen og demokratiet
CENSURERES straks væk !

Hvad er det nu lige man kalder DEN metode ? Nogle kalder det PAMPERI.

HVORFOR FINDER VOKSNE MENNESKER SIG I DET I DAGENS DANMARK?

Hilsen
verner

Fra : joke

Dato : 15-09-04 16:06

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Hvad er det nu lige man kalder DEN metode ? Nogle kalder det PAMPERI.
>

> HVORFOR FINDER VOKSNE MENNESKER SIG I DET I DAGENS DANMARK?

Hej Verner

Jeg har godt nok ikke læst dit indlæg helt, men kan se du har store
problemer med din caps lock, måske skyldtes det at du trænger til et nyt
tastatur.

Når dit problem med caps lock er løst bliver det garanteret meget nemmere at
læse dit indlæg, jeg op gav i hvertfald.

Hilsen

Johnny

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 16-09-04 00:30

"joke" <freya1995haderspam@stofanet.dk> wrote in message news:<41485a63$0$13842$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>...

> Hej Verner

Hej Johnny

> Jeg har godt nok ikke læst dit indlæg helt, men kan se du har store
> problemer med din caps lock,

næe det synes jeg ikke. Jeg bruger blot store bogstaver for at
FREMHÆVE nogle ord og få sætninger !

måske skyldtes det at du trænger til et nyt
> tastatur.

Det er godt nok gammelt det jeg har )) er du sponsor??? )

> Når dit problem med caps lock er løst bliver det garanteret meget nemmere at
> læse dit indlæg, jeg op gav i hvertfald.

Hvad er det som er svært at læse? det forstår jeg ikke !

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-04 16:12

HVORDAN OPRETTER MAN EN NY GRUPPE???

Den skal hedde dk.BrokFraVerner
Der skal ansvarhavende for gruppen flytte alle Vernes syge indlæg til
således at dk.fritid.camping kun indeholder seriøse indslag om camping m.v.

Mvh
Steen

Fra : Sten Bo

Dato : 15-09-04 22:38

Steen wrote:
> HVORDAN OPRETTER MAN EN NY GRUPPE???
>
> Den skal hedde dk.BrokFraVerner
> Der skal ansvarhavende for gruppen flytte alle Vernes syge indlæg til
> [...]

Hvis man så bare også ku slippe for alle de andre der brokker sig

Hvis spøgsmålet er seriøst kan du kikke på Sådan oprettes
http://www.usenet.dk/otd/

og på http://www.usenet.dk/netikette/ om hvordan man.......i øvrigt
gebærder sig.

Resten hører hjemme i
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.mudderkastning

Hylernes indlæg er bestemt lige så trælse som - og så er der mange
flere og de gentar desværre det der hos nogen ellers kan filtreres væk.

Er der en behjertet der har lavet en ordliste til filtret ?-
selvfølgelig sådan at vitaminerne slipper igennem.

Og så tilslutter jeg mig ellers Flemmings udmærkede analyse. Man upnår
det stik modsatte af det ønskede.

--
sten bo
http://www.justkidding.dk/billeder/graphics/windows01/html_sletnet.html--

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 16-09-04 00:39

"Steen" <steenk(snabel a)post3.tele.dk> wrote in message news:<41485c47$0$207$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> HVORDAN OPRETTER MAN EN NY GRUPPE???
>
> Den skal hedde dk.BrokFraVerner
> Der skal ansvarhavende for gruppen flytte alle Vernes syge indlæg til
> således at dk.fritid.camping kun indeholder seriøse indslag om camping

Som DETTE indlæg DU netop har produkseret HVA DO Steen HAHAHAHAHAAHAHAHAH
du barn fra intelligentens højborg HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHH

Fra : Lisbeth Nielsen

Dato : 15-09-04 16:15

<ven_hj@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
[SNIP] en masse.

Og jeg som gik og troede at campister var hyggelige folk

vh
Lisbeth

Fra : Bufas

Dato : 15-09-04 17:09

"Lisbeth Nielsen" <nomail@ingenmail.invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Og jeg som gik og troede at campister var hyggelige folk

Nu ikke så generaliserende!
Det er jo blot en enkelt frafalden 'campist', eller er han blot ikke faldet
fra endnu

Hilsen
Bufas

Fra : HC

Dato : 15-09-04 19:35

Verner har jo bare fået klemt hovedet under en campingvogn

Og hvad vedkommer det mig hvad han mener om dcu.

Mvh Hans

Fra : Gismo

Dato : 15-09-04 21:14

HC wrote:

> Verner har jo bare fået klemt hovedet under en campingvogn
>
> Og hvad vedkommer det mig hvad han mener om dcu.

Præcis, hvis man har det sådan, så ignorer Verners indlæg..

Don't feed the troll.

Det er nemmere at tie ham ihjel

Gismo.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 16-09-04 00:34

"HC" <h@ns.dk> wrote in message news:<41488b3a$0$311$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Verner har jo bare fået klemt hovedet under en campingvogn
>
> Og hvad vedkommer det mig hvad han mener om dcu.
>
> Mvh Hans

Du er åbenbart ikke begavet nok til at kunne finde ud af at springe
indlægget over hehehehehehheh, kan din mor ikke hjælpe dig ?

Hilsen
verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 16-09-04 00:36

"Bufas" <Bufas@invalid.dk> wrote in message news:<41486931$0$219$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> "Lisbeth Nielsen" <nomail@ingenmail.invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Nu ikke så generaliserende!
> Det er jo blot en enkelt frafalden 'campist', eller er han blot ikke faldet
> fra endnu

HVOR INTELLIGENT EN KOMMENTAR ! ER DER NOGEN SOM HAR HJULPET DIG HEHEHEHEH?

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 16-09-04 00:36

Fra : Ole

Dato : 16-09-04 09:26

> HVOR INTELLIGENT EN KOMMENTAR ! ER DER NOGEN SOM HAR HJULPET DIG HEHEHEHEH?

Hej Verner
Du bliver da ved med at føre dig frem. Det ville være dejligt hvis du
læste og prøvede at forstå nedenstående som jeg har klippet fra
Netikette for news groups:

Det meste der står i dette dokument er umiddelbart indlysende.

Hvad er netikette?
På biblioteket siger etiketten man ikke skal larme.
På en god restaurant siger etiketten man skal undlade at bøvse højlydt
og vippe på stolen.
I en bus siger etiketten man skal give gangbesværede medborgere sin
plads (hvis man ikke selv er gangbesværet)
osv...
På samme vis er der nogle retningslinier for opførsel på usenet. Disse
kaldes netikette. De er ikke vedtaget ved lov og bliver jævnligt
diskuteret, men ikke desto mindre forventes det man opfører sig
ordentligt: "overholder netiketten".
Hvorfor er netikette nødvendig?
Kort og godt: For at vi alle skal kunne være her.
Som i alle andre sammenhænge er det nødvendigt med en vis hensynstagen
for at sikre en god atmosfære. Det er ikke rart at være i samme rum
som en fyr, der råber Fuck you! hele tiden.
Usenet er ikke anderledes i den sammenhæng: Det er stadig en person,
der læser ens tekster, selvom de skrives på en computer!

Hvem definerer netiketten?
Netiketten er opstået gennem flere år. På samme vis som andre sociale
spilleregler er opstået i andre grupper.
Der sidder ikke en speciel gruppe og definerer regler, og der afholdes
sjældent afstemninger om hvad der er rigtigt og forkert. De fleste
retningslinier er indlysende fornuftige og de kan alle forklares og
forsvares, hvis det skulle vise sig nødvendigt.
På disse sider er der lagt en del arbejde i at begrunde de forskellige
retningslinier.

I den internationale nyhedsgruppe news.announce.newusers sendes
jævnligt vejledninger i netikette og andre ting en begynder på usenet
har brug for. Denne gruppe er nok det tætteste man kommer på en
autoritet i spørgsmål om netikette på usenet, men den er tung læsning.

Den danske gruppe dk.admin.netikette omhandler netop netikette. Er du
i tvivl om noget i den retning, skal du være velkommen til at spørge
der.

Hvorfor skal jeg overholde netiketten?
Der er ingen love, der siger du skal. Måske indgår det i din
internetudbyders regler, måske ikke.
Du skal overholde netiketten fordi du generer andre mennesker, hvis du
ikke gør det. Genér for mange mennesker og der kommer en reaktion,
sandsynligvis i form af indlæg i gruppen eller via email. Hvis nogle
mennesker bliver tilstrækkeligt irriterede, kan du risikere klager til
din udbyder.

Du skal ikke bestemme over mig!
Nogle brugere nægter trods ovenstående at efterleve netiketten. For
dem har vi lavet en særlig side.

Og den særlige side kommer her:

Der er nogle mennesker, der nægter at følge netiketten. Hvis du mener
netikette er en fin ting, vil du ikke have nogen interesse i at læse
nedenstående.

Retningslinierne er uklare
Det var skidt. Det ville være rart om du ville kontakte os, så vi kan
forsøge at forklare dem bedre.

Jeg kan ikke følge retningslinierne
Hvis det er teknisk umuligt for dig, at følge de angivne
retningslinier, kan du normalt regne med overbærenhed fra de andre
brugere af usenet. Du slipper dog næppe uden en kommentar i ny & næ,
alt efter hvad du har problemer med.

Jeg vil ikke følge jeres retningslinier!
Vi, dvs. redaktørerne på usenet.dk, har ikke selv opfundet nogen
regler eller retningslinier. De er alle taget fra gruppen
news.announce.newusers, diverse RFC'er eller diskussioner i gruppen
dk.admin.netikette. De retningslinier, der fremlægges, er med andre
ord nogle, der er standard for usenet generelt, eller er vedtaget i al
offentlighed i de danske grupper.
Det eneste der er gjort her er at præsentere dem på dansk, ledsaget af
en, forhåbentlig, uddybende forklaring.

Jeg har en god grund til ikke at følge retningslinierne
En ikke-teknisk grund? Nogle gode argumenter mod de eksisterende
retningslinier? Det lyder spændende!
Sæt dig ind i hvorfor de nuværende retningslinier er som de er og
start derefter en debat i gruppen dk.admin.netikette. Måske er det på
tide at få rystet mosset af de gamle vaner?

Lad være med blot at tilsidesætte dem uden debat! Det bliver der ikke
ændret noget ved, udover at nogle mennesker måske bliver irriterede
over din opførsel.

Retningslinierne er ikke love!
Nej vist, men som forklaret på den forgående side, risikerer du at
blive grumme upopulær, hvis du går imod for mange vigtige
retningslinier.
Husk altid på, at netiketten ikke er til, for at genere dig, men for
at gøre usenet behageligt, for så mange brugere som muligt.

Jeg er ligeglad. Jeg gør hvad jeg vil!
Det var dog en skrækkeligt asocial indstilling. Er du ligeglad med at
du generer andre brugere? Hvis det er for at gøre oprør mod et eller
andet, kan du så ikke gøre det lidt mere kreativt? Eventuelt ved at
forsøge at ændre de eksisterende retningslinier.

Hvis du nægter at følge de etablerede spilleregler, nægter at gå i
dialog om en ændring af disse retningslinier og i det hele taget
nægter at begrunde dine handlinger i den retning, skal du ikke
forvente megen sympati fra dine medbrugere af systemet.

Med venlig hilsen
Ole

Fra : Sten Bo

Dato : 16-09-04 12:38

Ole wrote:

> [...]
> Netikette for news groups:
>
> Det meste der står i dette dokument er umiddelbart indlysende.

Osv. klip...

Gode ord.......

Og så skal man bemærke, at der overhovedet ikke sættes spørgsmål ved
folks meninger eller ret til at udtrykke den -
Man henstiller bare til at det sker i rette debatgruppe - og at man
tilpasser stilen til den der er fremherskende på nettet - og i den gr.
man kaster sig ind i.

Uden at være ekspert, syns det som om man ofte har kørt sig ind i et
eller andet tilfældigt emne, kommer med et par stikpiller der kan hidser
folk op - og her i gr. var det så især før i tiden, netettikette, og
stadig DCU, store bogstaver, og personvurderinger der udveksles. Man
skal være klar over, at kraftudtryk siger mere om personen der i
hidsighed fyrer dem af, end den der er målet.

Lykken er åbenbart at få folk til at forløbe sig - husk at de fleste
taber respekten for folk der skriger op.

Kan det virkelig ikke blive bedre - er det det mest spændende man har at
byde ind med?

For øvrigt kan mudderkastning - gjort med stil - være ganske
underholdende.

--
Hilsen Sten Bo
PH...."Man skal tale så sagte at ordene ikke overdøver tanken".

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 17-09-04 17:29

"Sten Bo" <skrivtilgoss@stofanet.dk> wrote in message news:<41497a86$0$25972$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...
> [...]

> Og så skal man bemærke, at der overhovedet ikke sættes spørgsmål ved
> folks meninger eller ret til at udtrykke den -

Næe HYLERNE kan svine hvem som helst til ik?

> Man henstiller bare til at det sker i rette debatgruppe - og at man
> tilpasser stilen til den der er fremherskende

Sådan en gang sludder og vrøvl, vi er alle forskellige og har hver
vores stil ? hvorfor skulle jeg bruge samme stil som HYLERNE?

> Uden at være ekspert, syns det som om man ofte har kørt sig ind i et
> eller andet tilfældigt emne,

Er du smagsdommer? og vil bestemme hvad folk skriver om?

> [...]
> skal være klar over, at kraftudtryk siger mere om personen der i
> hidsighed fyrer dem af, end den der er målet.

DEN er vist for din egen regning.

> Lykken er åbenbart at få folk til at forløbe sig - husk at de fleste
> taber respekten for folk der skriger op.

Helt enig, jeg har INGEN respekt for hylerne.

> Kan det virkelig ikke blive bedre - er det det mest spændende man har at
> byde ind med?

Jeg tror ikke HYLERNE kan præstere et selvstændigt debatindlæg.

> For øvrigt kan mudderkastning - gjort med stil - være ganske
> underholdende.

Udtaler en mudderkaster!

Fra : phk

Dato : 18-09-04 07:26

> "Sten Bo" <skrivtilgoss@stofanet.dk> wrote in message

> Sådan en gang sludder og vrøvl, vi er alle forskellige og har hver
> vores stil ? hvorfor skulle jeg bruge samme stil som HYLERNE?

Du mener - hylerne er ikke nedladende lige som du er?

Din stil er i hvert fald ikke særlig sympatisk.

Dét ord kan du slå op i en ordbog. Så finder du måske ud af hvad det
betyder.
--
Per, Esbjerg

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 17-09-04 17:21

ole123@hotmail.com (Ole) wrote in message news:<99604be1.0409160026.2d287882@posting.google.com>...

> Hej Verner
> Du bliver da ved med at føre dig frem.

Næe jeg skriver da bare indlæg som alle andre? og når nogen sviner MIG
til sviner JEG dem til )) bemærk HVEM som starter svineriet ! Det
er IKKE mig men HYLERNE . Har du også lavet et indlæg til HYLERNE ?
ellers kan man ikke tage dit indlæg seriøst.

Det ville være dejligt hvis du
> læste og prøvede at forstå nedenstående som jeg har klippet fra
> Netikette for news groups:

Ok, jg forsøger )

> Hvorfor er netikette nødvendig?

> Kort og godt: For at vi alle skal kunne være her.

Enig ! Men Ole, netedikette gælder vel for ALLE ? Fortæl mig og den
undrende skare hvorfor du ikke også har lavet et indlæg til HYLERNE ?

> Som i alle andre sammenhænge er det nødvendigt med en vis hensynstagen

Tager HYLERNE hensyn? synes du Ole?

> for at sikre en god atmosfære. Det er ikke rart at være i samme rum
> som en fyr, der råber Fuck you! hele tiden.

Enig.

> Usenet er ikke anderledes i den sammenhæng: Det er stadig en person,
> der læser ens tekster, selvom de skrives på en computer!

Enig, har DU læst HYLERNES tekst ? Finder DU den i orden?

> Den danske gruppe dk.admin.netikette omhandler netop netikette. Er du
> i tvivl om noget i den retning, skal du være velkommen til at spørge
> der.

Ok.

> Hvorfor skal jeg overholde netiketten?

Vi skal vel alle overholde netediketten ! eller hyr ? DET gælder vel
også HYLERNE? eller DEM vælger du bare at OVERSE ik Ole??

> Du skal ikke bestemme over mig!
> Nogle brugere nægter trods ovenstående at efterleve netiketten. For
> dem har vi lavet en særlig side.

> Og den særlige side kommer her:

Tror du HYLERNE har læst den side? og forstået den?

> Der er nogle mennesker, der nægter at følge netiketten. Hvis du mener
> netikette er en fin ting, vil du ikke have nogen interesse i at læse
> nedenstående.

Jeg mener at netedikkette er en fin ting hvis den gælder for ALLE.

> [...]
> retningslinier, kan du normalt regne med overbærenhed fra de andre
> brugere af usenet. Du slipper dog næppe uden en kommentar i ny & næ,

D.v.s. at en svagtseende godt må skrive ALT med stort?

> Retningslinierne er ikke love!
> Nej vist, men som forklaret på den forgående side, risikerer du at
> blive grumme upopulær, hvis du går imod for mange vigtige
> retningslinier.

Gælder det også HYLERNE?

> Husk altid på, at netiketten ikke er til, for at genere dig, men for
> at gøre usenet behageligt, for så mange brugere som muligt.

Enig.

Et spørgsmål til dig Ole ! Hvis en eller flere personer sviner en
anden person til er det så ikke brud på netediketten? Hvis ja
.....HVORFOR HELVEDE har du så ikke lavet samme indlæg til HYLERNE?

Fra : Per H

Dato : 17-09-04 18:34

On 17 Sep 2004 09:21:20 -0700, ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk)
skrev:

>Næe jeg skriver da bare indlæg som alle andre? og når nogen sviner MIG
>til sviner JEG dem til ))

Hvis du dropper dem der "sviner dig til" som du siger, så undgår man
jo en masse diskution, som man aligevel ikke kan bruge til noget.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 18-09-04 00:37

Per H <phbyg@privat.dk> wrote in message news:<8p7mk0dbisrjklj9ij6en14j60enb6gk4n@4ax.com>...

> Hvis du dropper dem der "sviner dig til" som du siger, så undgår man
> jo en masse diskution, som man aligevel ikke kan bruge til noget.

Enig, men vi har jostadigvæk HYLERNE og deres indlæg:

Fra : Per H

Dato : 18-09-04 07:52

On 17 Sep 2004 16:37:12 -0700, ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk)
skrev:

>Enig, men vi har jostadigvæk HYLERNE og deres indlæg:

Men hvis man mener de hyler, så ville den klogeste vel lade være med
at besvare dem.
--
Vh Per

icq 8212837

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 16-09-04 00:33

"Lisbeth Nielsen" <nomail@ingenmail.invalid.dk> wrote in message news:<41485c5b$0$159$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> <ven_hj@yahoo.dk> wrote in message

Hej Lisbeth.

Da din kommentar kommer efter du har læst mit indlæg kan du så ikke
præcisere hvad du mener? og hvordan du kan bedømme et menneske på EET
indlæg?

> Og jeg som gik og troede at campister var hyggelige folk
>
> vh
> Lisbeth

Hilsen
verner

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 15-09-04 21:38

Verner, nu prøver vi så at holde os til det emne du - igen - tager op.

Jeg mener ikke at DCU er den mest fuldstændigt perfekte organisation,
men når du nu spørger så præcist om, hvorfor voksne mennesker finder
sig i, at de gennemfører en eller anden form for censur, så vil jeg
gerne fortælle, hvorfor JEG finder det helt i orden, hvis DCU har
censureret nogle af dine indlæg ud. For jeg går ud fra at det er det
du angriber.

Når man følger din måde at argumentere på og samtidig ved, at du ikke
er medlem af DCU (det har du selv tidligere meddelt) - så kan det være
svært at kritisere DCU for, ikke at ville tage dig og dine mange
kritiske indlæg alvorligt.

Din argumentationsform er svær at kapere - og historien viser, at det
er næsten umuligt at få en ordentlig dialog med dig. Du griber til en
argumentationsmæssig og sproglig form, som simpelt hen ikke kalder på
en ordentlig dialog.

Og når nogen så angriber denne form, så håner du blot dem der - i dine
øjne - er så dumme at de ikke kan finde ud af at springe dine indlæg
over.

Nu finder du så nogen som er kloge nok til at springe dem over - DCU.
Og så er det også galt! Det er ikke nemt at stille dig tilfreds - vel
?

Verner - mit råd er, at hvis du ønsker nogen som helst form for
alvorlig dialog med nogen som helst, så skal du ændre ganske
gennemgribende på din form.

Og det vil du sikkert, i din reaktion på dette svar, vise, at du ikke
vil eller ikke magter.

Men dette er så min grund til at acceptere, at DCU - helt som du
anbefaler alle os andre - er kloge nok til, bare springer dine indlæg
og henvendelser over.

Flemming Udbjørg

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 16-09-04 11:56

flemming@udbjorg.dk (Flemming Udbj?rg) wrote in message news:<719910c5.0409151238.780f96fc@posting.google.com>...

Hej Flemming Udbjorg

Et par bemærkninger til dine kommentarer.

> Verner, nu prøver vi så at holde os til det emne du - igen - tager op.

Tak for det. )

> Jeg mener ikke at DCU er den mest fuldstændigt perfekte organisation,

Enig, i dag LANGT fra.

> [...]
> gerne fortælle, hvorfor JEG finder det helt i orden, hvis DCU har
> censureret nogle af dine indlæg ud. For jeg går ud fra at det er det

Nej Flemming, du har ikke læst og forstået mit indlæg. Jeg taler ikke
om mine personlige indlæ/forhold til DCU, men til ALLE medlemmers
forhold og kommende medlemmers forhold til DCU! og hermed også DIG
Flemming Udbjorg ! Hvis DU skrev indlæg med de emner jeg beskriver vil
DU også blive censureret som ALLE andre OGSÅ bliver ? DET er min
pointe og det er emnet vi debatterer og ikke mine relationer eller
mangel på samme til DCU.

Så dit udgangspunkt i dit indlæg er helt forfejlet.

> Når man følger din måde at argumentere

Kan du ikke give et eksempel på din påstand? Ikke mine svar til
HYLERNE for det har intet med debat at gøre, giv et eksempel fra et
indlæg hvor jeg bliver tiltalt på en sober måde ! og hvor EMNET
debatteres1

på og samtidig ved, at du ikke
> er medlem af DCU (det har du selv tidligere meddelt)

Korrekt.

- så kan det være
> svært at kritisere DCU for, ikke at ville tage dig og dine mange
> kritiske indlæg alvorligt.

De vil heller ikke tage deres EGNE medlemmers kritiske spørgsmål op ej
heller spørgsmål som omhandler demokratiet i DCU, Ja Flemming Udbjorg
Bestyrelsen vil slet ikke i dialog med deres EGNE medlemmer PRØV at
forholde dig til disse kendsgerninger, det er DET mine indlæg handler
om.

> Din argumentationsform er svær at kapere

Hverken DU eller andre har kunnet MODBEVISE mine argumenter! Det
eneste i åbenbart kan finde ud af er personfnidder ! Store dele af DIT
indlæg handler om min person og ikke om emnet ?

- og historien viser, at det
> er næsten umuligt at få en ordentlig dialog med dig.

Som jeg har sagt mange gange før, at folk der taler pænt til mig taler
jeg også pænt til ! MODBEVIS dette hvis du mener det ikke er sandt!
Men når HYLERNE og andre kører på min person og sviner mig til får de
tilbage i NØJAGTIG samme leje, og Flemming DET har INTET med debat at
gøre , det troede jeg du kunne skelne fra rigtig debat!

Du griber til en
> argumentationsmæssig og sproglig form, som simpelt hen ikke kalder på
> en ordentlig dialog.

Se mit svat ovenover. DU taler pænt til mig nu, og jeg taler pænt
tilbage til DIG ! HYLERNE sviner mig til og DEREFTER sviner jeg
hylerne til, SÅ simpelt er det Flemming.

> Og når nogen så angriber denne form,

Disse mennesker SKELNER ikke mellem debat og forsvar mod
personsvineri, kan DU se forskellen Flemming?

så håner du blot dem der - i dine
> øjne - er så dumme at de ikke kan finde ud af at springe dine indlæg
> over.

Ja hvis de ikke kan lide mine indlæg så er de sgu da dumme i kraniet
at de ikke bare springer dem over!

> Nu finder du så nogen som er kloge nok til at springe dem over - DCU.

På normal dansk hedder det CENSUR Flemming, for det gælder ALLE (også
dig Flemming Udbjorg) også DCUs egne medlemmer prøv at forholde dig
til det !

> [...]
>
> Verner - mit råd er, at hvis du ønsker nogen som helst form for
> alvorlig dialog med nogen som helst, så skal du ændre ganske

Ok din mening, giv lige os alle et eksempel på den form der er forkert
HER i DETTE svar til dig ! Kan du det Flemming? så ved alle hvad du
mener.

> Og det vil du sikkert, i din reaktion på dette svar, vise, at du ikke
> vil eller ikke magter.

Ok, peg på hvor jeg efter din mening går over stregen i DETTE indlæg,
hvor jeg svarer DIG næsten i samme ånd og tone jeg bliver tiltalt af
dig ( jeg kan MEGET nemt få øje på undertonen i dit svar) !

> Men dette er så min grund til at acceptere, at DCU - helt som du
> anbefaler alle os andre - er kloge nok til, bare springer dine indlæg
> og henvendelser over.

Ja Flemming Udbjorg du accepterer jo også at DCU CENSURERER DINE
indlæg væk ?

Men CENSUR generer dig måske ikke, NÅR BARE DET GÅR UD OVER ANDRE ?

Prøv at fortælle os hvad DU mener om det! Du kan måske også forstå at
samme DCU Bestyrelse CENSURERER DIG og bestemmer du må mene og tro
om DCU ?

> Flemming Udbjørg

verner

Fra : Kenneth

Dato : 16-09-04 14:10

[...]

Tja det er vel fair nok.... Men, det er da en dum måde at holde gang i sin
egen debat på.

< og Flemming DET har INTET med debat at
gøre , det troede jeg du kunne skelne fra rigtig debat!

Verner helt ærlig......... du er squ da selv med til at holde gang i denne
latterlige gang svinen folk til.
Hvorfor er DU så ikke så voksen at du bare lukker dine øjne og tænker dit
???
Jeg kan da godt forstå DCU og andre der har en hjemmeside ´med et
debatforum, at de ikke gider at ha alt det skidt stående fra div, personer.
( var det mig, havde jeg også lukket sådanne tråde )

Hilsen Michael.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 16-09-04 20:33

"Kenneth" <lemi@tdcadsl.NOSPAM.dk> wrote in message news:<41499095$0$275$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]

> tilbage i NØJAGTIG samme leje.
>
> Tja det er vel fair nok.... Men, det er da en dum måde at holde gang i sin

Det har du nok ret i, jeg har overvejet og jeg simpelthen bare skal
ignorere HYlerne og dem som ikke ønsker at debattere emnet )

> < og Flemming DET har INTET med debat at
> gøre , det troede jeg du kunne skelne fra rigtig debat!
>
> Verner helt ærlig......... du er squ da selv med til at holde gang i denne
> latterlige gang svinen folk til.

Det har du helt ret i, jeg har indtil nu valgt at give tilbage på
svinerierne med svineri ! Jeg har indtil nu valgt ikke at vende den
anden kind til.

> Hvorfor er DU så ikke så voksen at du bare lukker dine øjne og tænker dit
> ???

Ja det burde jeg være , måske skal jeg forsøge den metode.

> Jeg kan da godt forstå DCU og andre der har en hjemmeside ´med et
> debatforum, at de ikke gider at ha alt det skidt stående fra div, personer.
> ( var det mig, havde jeg også lukket sådanne tråde )

Det er jeg helt enig i. Men udgangspunktet var, at kritikpunkterne var
NØJAGTIG de samme som jeg skriver om men skrevet mere ydmygt, hvis du
forstår hvad jeg mener, men problemstillingerne var/er NØJAGTIGT de
samme )
Da DCUs Bestyrelse begyndte at censurere SÅ blev tonen også hårdere,
jo mere CENSUR jo hårde tone.
Du kan som medlem ikke komme i dialog med de folkevalgte
bestyrelsesmedlemmer ! jo for retsten EEN time EEN aften hvert andet
år ! Har DET noget med demokrati at gøre?

Hvis DCUs bestyrelse ikke vil have den debat ud i offentligheden så må
de lave et log in til debatsiden UDEN censur ellers er medlemmerne til
grin for deres egne penge. Man kan ikke knægte ytringsfriheden i
Danmarks største fritidsforening og bruge metoder som i det gamle
Østtyskland.

> Hilsen Michael.

Hilsen
verner

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 15-09-04 22:40

<ven_hj@yahoo.dk> wrote in message

hvorfor råber du??

Peter

Fra : joke

Dato : 16-09-04 00:47

"Peter K. Nielsen" <peter.n@jubiiposten.dk> skrev i en meddelelse

> <ven_hj@yahoo.dk> wrote in message
>
> hvorfor råber du??

Tror ikke han råber bevidst men mandes capslock sidder fast af og til
desværre for det er umuligt at læse hans indlæg

Hilsen

Johnny

Fra : Kaj Olsen

Dato : 19-09-04 16:57

> [...]
> at blinke med øjnene ligesom små børn som får et rap over fingerne !
> Hvis et emne ikke passer herren lukker han bare tråden !

Hvis flere i DCU debaterer på samme lave niveau som dig, er vi sikkert flere
her i gruppen som har forståelse for DCU ledelsens cencur. Uanset om du har
ret i dine påstande, så indse at du kommer ingen vejne med din
argumentationsform for ingen gider at høre mere på dit ævl.

Du behøver ikke at svare på mit indlæg, for nu har jeg simpelthen fået nok
af at følge med i NG'en her og dropper at følge gruppen.

Mvh
Kaj Olsen

Fra : Gismo

Dato : 19-09-04 20:04

"Kaj Olsen" <morial@ØØØHHHØØØ.mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> Du behøver ikke at svare på mit indlæg, for nu har jeg simpelthen fået nok
> af at følge med i NG'en her og dropper at følge gruppen.

Det syntes jeg er en skam, deltag i andre debatter og drop dem som du
ved ikke har intresse.

Gismo.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 20-09-04 11:48

"Kaj Olsen" <morial@ØØØHHHØØØ.mail.tele.dk> wrote in message news:<414daadb$0$235$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

Hej Kaj Olsen

> Hej Verner

Jeg høflig og svarer på din henvendelse.

> Hvis flere i DCU debaterer på samme lave niveau som dig,

Hvad mener du? Kan DU ikke give et eksempel på et DEBATindlæg hvor DIT
påståede lave niveau er? Du behøver ikke give et af mine svar på
HYLERNES svinerier, for DET har intet med debat at gøre, DET er KUN et
svar på svinerier ligesom DIT indlæg her ! det har INTET med EMNET at
gøre hva do Kaj Olsen?

Til forskel fra dig Kaj Olsen skriver jeg om et debatemne ! hvad er DU
nu i gang med? At spille forarget og bedrevidende over et indlæg hvor
du ikke kan lide forfatteren og hvor du ikke er så begavet at du kan
finde ud af at springe det over!

er vi sikkert flere
> her i gruppen som har forståelse for DCU ledelsens cencur.

Du kan godt bilde mig ind at DU går ind for CENSUR. Der er vel også et
par af de andre HYLERE der går ind for CENSUR.

Uanset om du har
> ret i dine påstande,

INGEN har indtil nu kunnet modbevise dem ))

så indse at du kommer ingen vejne med din
> argumentationsform for ingen gider at høre mere på dit ævl.

Hvor ved DU det fra ? er du synsk eller taler du på ALLES vegne?

> Du behøver ikke at svare på mit indlæg,

Jeg svarer på ALLE svinerier.

for nu har jeg simpelthen fået nok
> af at følge med i NG'en her og dropper at følge gruppen.

DET er en meget klog beslutning Kaj Olsen når DU ikke er så begavet at
DU kan finde ud af at springe indlæg over som DU ikke kan lide
indholdet af eller forfatteren ! Klog beslutning Kaj Olsen.

> Mvh
> Kaj Olsen

Hilsen
verner

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 20-09-04 18:05

Hej igen Verner.

Hvordan synes du selv at debatten forløber ?

Du startede med at spørge om, hvorfor voksne personer finder sig i den
form for censur, som du mener dig udsat for hos DCU - og jeg har
tidligere givet dig mit bud på årsagen. Og den holder jeg altså stadig
fat på.

Nu hvor debatten så har løbet en tid, kan man måske bruge denne debat
til at blive klogere af. Har du fået svar på dit spørgsmål - og
hvordan forholder du dig til de svar du får og til dem der svarer dig
??

Og hvis du ikke har fået svar på dit spørgsmål, hvad kan det så
skyldes ?

Hvis du læser mit tidligere svar igen, så får du fornyet mit bud på
problemet. Ikke et universalsvar - men altså mit svar.

Du indbyder simpelt hen ikke til debat. Du bruger en form og et
ordvalg, som voksne mennesker ikke skal finde sig i. Og så kan du have
ret i, at andre følger dig godt på vej.

Men....som jeg ser resultatet, så er der meget få som overhovedet
orker at debattere med dig, så dem hører du aldrig fra. Hvorfor er det
sådan ? Man kan selvfølgelig vedtage at det er alle de andre som er
dumme, men er du sikker på at den forklaring holder ?

Og de få som prøver at tage debatten med dig, får sig oftest en
kedelig overraskelse - og så melder de sig ind i den gruppe, som ikke
orker at debattere med dig.

Når der så er meget få, som orker at debattere med dig, så bliver de
alle over én kam kaldt de værste ting - dækkende over, at du gerne vil
provokere dem til at reagere på dine indlæg.

Men i virkeligheden gør de jo kun det, som du så ofte har opfordret
til; Springer dine indlæg over.

Prøv - på alm. debatniveau - at fortælle, hvad du mener at have fået
ud af den debat du startede. Gerne noget, som ikke indeholder, at du
hermed finder det bevist, at alle DCU medlemmer er for dumme etc.

/Flemming Udbjørg

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 21-09-04 00:06

flemming@udbjorg.dk (Flemming Udbj?rg) wrote in message news:<719910c5.0409200904.4c807039@posting.google.com>...

Hej igen Flemming.

> Hej igen Verner.
>
> Hvordan synes du selv at debatten forløber ?

Hvis du ser på de fleste indlæg som kommer vil du erkende, at denne
gruppes indlæg (HYLERNE) IKKE handler om emnet der debatteres ? men
derimod tilsvining af min person. Prøv FØRST at forholde dig til den
kendsgerning Flemmeing.

Dernæst prøv at læse svarene fra mig på indlæg som omhandler emnet og
IKKE min person, så vil du erfare, at jeg svarer i SAMME ånd og tone
som jeg bliver tiltalt, DET gælder også til dig Flemming. Så når du
følger debatten så erkend hvad der er personsvineri og hvad der
omhandler emnet?

Og til sidst Flemming, EFTER at folk sviner mig til får de tilbage af
samme skuffe, DET vil du kunne erkende hvis du læser tråden fra
toppen.

Det kan undre, at du og andre ikke kommenterer HYLERNES svinske
indlæg som INTET har med emnet at gøre! DET betyder åbenbart intet for
dig eller tager jeg fejl?

> Du startede med at spørge om, hvorfor voksne personer finder sig i den
> form for censur, som du mener dig udsat for hos DCU

Ja Flemming og SAMME CENSUR udsættes du og ALLE DCU medlemmer for,
prøv at forholde dig til DET jeg faktisk skriver om!

- og jeg har
> tidligere givet dig mit bud på årsagen. Og den holder jeg altså stadig
> fat på.

Det er da også helt ok for mig.

> Nu hvor debatten så har løbet en tid, kan man måske bruge denne debat
> til at blive klogere af.

Ja du kan ihvertilfælde se hvor mange HYLERE der her i gruppen som
IKKE ønsker at debattere, men KUN personsvineri! Men Flemming den
detalje berører dig måske ikke?

Har du fået svar på dit spørgsmål

Næe, DU havde et indlæ med spørgsmål til mig den 15 SEP, jeg svarede
dig den 16 SEP , men spørgsmålene til dig var måske ikke lette at
svare på Flemming?

- og
> hvordan forholder du dig til de svar du får og til dem der svarer dig
> ??

Ja det kan du jo konstatere ved at læse de svar jeg giver ! Til
personsvinerierne får de tilbage af samme skuffe ! Til de seriøse
indlæg om emnet forsøger jeg at svare på så godt jeg kan.

> Og hvis du ikke har fået svar på dit spørgsmål, hvad kan det så
> skyldes ?

Det må du jo være den bedste til at svare på! Jeg stillede dig en
række spørgsmål efter dit indlæg den 15 SEP, men dem har du ikke
svaret på!

> Hvis du læser mit tidligere svar igen, så får du fornyet mit bud på
> problemet. Ikke et universalsvar - men altså mit svar.

Ja og det svar på dit første indlæg respekterer jeg da selvom jeg ikke
er enig med dig.

> Du indbyder simpelt hen ikke til debat.

Forkert, jeg vil gerne debattere med dem som debatterer EMNET !
personsvinerne får tilbage i deres eget ånd og tone og DET har intet
med debat at gøre Flemming prøv at skelne mellem disse to ting.

Du bruger en form og et
> ordvalg, som voksne mennesker ikke skal finde sig i.

HYLERNE får nøjagtig tilbage i samme sprog og ånd som de tiltaler mig.
Mener du at det er forkert?

Du skriver seriøst og sobert! jeg svarer DIG seriøst og sobert.

Og så kan du have
> ret i, at andre følger dig godt på vej.

Du har ikke vurderet sitautionen godt nok Flemming, jeg SVARER KUN på
svinerier! jeg begynder IKKE svinerierne, prøv nu at forstå det. Og så
kan det jo undre, at du ikke angriber dem der starter svinerierne?
Hvorfor gør du egentlig ikke det Flemming?

> Men....som jeg ser resultatet, så er der meget få som overhovedet
> orker at debattere med dig, så dem hører du aldrig fra.

Eller også gider de ikke komme i lag med HYLERNE !

Hvorfor er det
> sådan ?

Hvorfor i alverden spørger du ikke HYLERNE hvorfor deres indlæg ikke
handler om emnet Flemming ? Undrer det dig slet ikke ?

Man kan selvfølgelig vedtage at det er alle de andre som er
> dumme,

Jeg synes KUN at det er HYLERNE der er snotdumme, ikke ALLE seriøse
skrivere.
Men på den anden side, de er jo ikke forpligtiget ud over deres
evner,HYLERNE.

men er du sikker på at den forklaring holder ?

100% sikker.

> Og de få som prøver at tage debatten med dig, får sig oftest en
> kedelig overraskelse

Hvad hentyder du til? Hvis de skriver pænt til mig skriver jeg også
pænt til dem! Hvis du mener noget andet så bevis det!

- og så melder de sig ind i den gruppe, som ikke
> orker at debattere med dig.

Jeg tvinger ingen til noget som helst, det er deres demokratiske ret
at lade være at debattere emnet!

> Når der så er meget få, som orker at debattere med dig, så bliver de
> alle over én kam kaldt de værste ting

DET er simpelthen usandt, folk der IKKE sviner mig til får ALLE et
sobert svar tilbage som DU får nu.

- dækkende over, at du gerne vil
> provokere dem til at reagere på dine indlæg.

NÆe jeg provokerer ikke nogen som helst! Jeg skriver et simpelt indlæg
om DCU og nogle få HYLERE går i selvsving ! ja en enkelt gimpe
begynder at svine mig til selvom hun selv siger at hun ikke læser mine
indlæg?? HER har du HYLERNES niveau Flemming. Men DET kommenterer DU
heller ikke ? Hvorfor Flemming?

> Men i virkeligheden gør de jo kun det, som du så ofte har opfordret
> til; Springer dine indlæg over.

DET er folks frie valg.

> Prøv - på alm. debatniveau - at fortælle, hvad du mener at have fået
> ud af den debat du startede.

Allerførst kan man konstatere at Tråden har aktiveret de fleste
hjerner sammenlignet med andre debatindlæg ) at 90% af indlæggene
IKKE drejer sig om emnet siger mere om disse personer end om mig ))

Du skal ikke underkende et debatindlæg som rigtig mange læser, det
påvirker manges holdninger, for så tager du fejl. Jeg er sikker på at
normalt bevavede i dette forum nemt kan skelne mellem folk der
debatterer og folk der sviner til !
Du skal heller ikke underkende, at mange ikke tør skrive om DCU af
frygt for, at en flok mindre begavede HYLERE skal svine dem til! DET
tror jeg er virkeligheden Flemming.
Det er de samme tåber som mange gange har udtalt at de er gået på
ignore !!! Tåberne læser alle mine indlæg alligevel og skriver hver
gang "Don`t feed a troll" HAHAHAHAHAHHA Det er sgu ikke studenterhuen
som trykker disse HYLERE.

Gerne noget, som ikke indeholder, at du
> hermed finder det bevist, at alle DCU medlemmer er for dumme etc.

DEN konklusion står for DIN egen regning Flemming,det er ikke min
holdning.

> /Flemming Udbjørg

Til sidst Flemming. Jeg har været så høflig at svare på ALLE dine
spørgsmål ! Er DU lige så høflig at svare på mine spørgsmål til dig?

verner

verner

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 22-09-04 20:54

Verner skrev:>

> Til sidst Flemming. Jeg har været så høflig at svare på ALLE dine
> spørgsmål ! Er DU lige så høflig at svare på mine spørgsmål til dig?
>
> verner

Hm Verner - din metode er unik; Når man melder sin uenighed med dig,
skal man straks svare på en syndflod af spidsfindige spørgsmål. Og gør
man ikke det, så er man ikke seriøs!

Duskriver til mig, at du svarer mig seriøst - fordi jeg har spurgt dig
seriøst. Altså bliver man behandlet pænt af dig, når man behandler dig
pænt - skal man vel forstå.

Og når man så et kort øjeblik tænker lidt over den - så ryger man
alligevel på listen over dem, som lige skal have én over nakken af
dig, i dit indlæg den 21. 09.

NEJ Verner - jeg svarer ikke på dine mange spørgsmål. Jeg skrev til
dig anden ganmg, for at finde ud af, om du overhovedet reflekterede
sundt over den udvikling dette indlæg - og en del tidligere indlæg om
DCU - tager.

Jeg har fået dit svar, og det kan man læse på flere måder. På trods af
det du skriver, læser jeg nu alligevel, at du slet ikke har noget
problem med at være den eneste som gider blive ved med at skrive om
DCU og deres dumme medlemmer.

Slut på mine indlæg i denne debat.

/Flemming

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 23-09-04 11:17

flemming@udbjorg.dk (Flemming Udbj?rg) wrote in message news:<719910c5.0409221153.6f087f3b@posting.google.com>...
> [...]

Det kan jeg nu konstarere at det er du ikke.

> Hm Verner - din metode er unik; Når man melder sin uenighed med dig,
> skal man straks svare på en syndflod af spidsfindige spørgsmål.

Nej Flemming, jeg svarede høfligt på ALLE dine spørgsmål ! men du
svarer ikke på eet eneste af mine ! Men du mener stadig du er høflig?

Og gør
> man ikke det, så er man ikke seriøs!

Ja ellers er man jo bare en spørge Jørgen !og så kan man jo sige at
det kræver en indsats at svare på spørgsmål ikke1 ALLE kan finde ud af
at stille spørgsmål )

> Duskriver til mig, at du svarer mig seriøst - fordi jeg har spurgt dig
> seriøst. Altså bliver man behandlet pænt af dig, når man behandler dig
> pænt - skal man vel forstå.

Ja det kan du ved selvsyn konstatere ved at læse alle indlæg i tråden
!

> Og når man så et kort øjeblik tænker lidt over den - så ryger man
> alligevel på listen over dem, som lige skal have én over nakken af
> dig, i dit indlæg den 21. 09.

Jeg har ikke givet dig en over nakken !Forklar lige den mere præcis.

> NEJ Verner - jeg svarer ikke på dine mange spørgsmål.

Jeg tror simpelthen ikke du KAN svare Flemming.

Jeg skrev til
> dig anden ganmg, for at finde ud af, om du overhovedet reflekterede
> sundt over den udvikling dette indlæg - og en del tidligere indlæg om
> DCU - tager.

Jeg er høflig og svarer på ALLE henvendelser til mig også på
svinerierne! Jeg tror det har noget med opdragelse at gøre Flemming!

> Jeg har fået dit svar,

Ja det har du fået HVER gang du har stillet spørgsmål til mig )

og det kan man læse på flere måder. På trods af
> det du skriver, læser jeg nu alligevel, at du slet ikke har noget
> problem med at være den eneste som gider blive ved med at skrive om
> DCU og deres dumme medlemmer.

Du skriver da også om emnet kan jeg se ) og du tænker meget over
det ligesom mange andre som påstår de ikke læser om emnet!

> Slut på mine indlæg i denne debat.
>
> /Flemming

verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 20-09-04 12:20

ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk) wrote in message news:<6fbbedd3.0409150214.47246688@posting.google.com>...
> Hvorfor lader voksne DCU-medlemmer sig CENSURERE?

Til Kaj Olsen og ligestillede?

Hvad er der galt med dette debatindlæg? Lad mig så få nogle SAGLIGE kommentarer!

Hilsen
verner

Fra : phk

Dato : 20-09-04 15:04

> ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk) wrote in message

Jeg ved ikke hvorfor vi finder os i dig, Bo børgesen. Hvorfor gør vi det?

--
Per, Esbjerg

Fra : Tommy Hansen

Dato : 20-09-04 16:42

> Jeg ved ikke hvorfor vi finder os i dig, Bo børgesen. Hvorfor gør vi det?

Ja, vi er nok af den venlige natur og det kunne vores "ven" lære en del af.

Hilsen Tommy

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 21-09-04 00:08

"Tommy Hansen" <kthFJERN@DETTEsport.dk> wrote in message news:<414efa3d$0$152$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, vi er nok af den venlige natur og det kunne vores "ven" lære en del af.
>

> Hilsen Tommy

VAR DU IKKE EEN AF DEM SOM VAR GÅET PÅ IGNORE SAMMEN MED GENIET FRA
ESBJERG ???HAHAHAHAHHAHAAHAHAH HOHOHOHOHOHOHOHHOHOHOHHO

VERNER

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 20-09-04 20:49

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message news:<414ee335$0$145$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke hvorfor vi finder os i dig, Bo børgesen. Hvorfor gør vi det?

Hej Per fra Esbjerg, ja det er jo så nok det mest saglige DIN
begavelse kan præstere HAHAHAHAHAHAHAHAH

Hilsen
verner

Fra : Kenneth

Dato : 20-09-04 23:15

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

< Hvad er der galt med dette debatindlæg? Lad mig så få nogle SAGLIGE
kommentarer!

Der er vel intet galt med dit indlæg !
Men det må da sige dig et eller andet, at der netop ikke er kommet nogle <
SAGLIGE kommentarer!
Ellers tror jeg dette er svaret : folk ønsker simpelhen ikke at debatere om
dit emne.
Du har svaret mig i et af mine tideligere indlæg, at du får mange mail (
privat ) fra folk som er enige med dig ( fint )
og at folk kun giver dig ret, på din private mail, da de ikke vil udsættes
for de folk, som du kalder hylere.
Verner du giver også selv udtryk for at du er træt af det evindelige
personsvineri !
Ok.... var det så ikke en ide at holde denne debat på jeres private mail ???
Her kommer der jo kun muderkastning ud af den.
På andre debat sider bliver du censureret væk og på dette sted er der
tydeligvis ikke en eneste der gider at debatere et eneste ord mere om
DCU......

Hilsen Michael.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 21-09-04 10:21

"Kenneth" <lemi@tdcadsl.NOSPAM.dk> wrote in message news:<414f566d$0$253$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

Hej Kenneth.

> < Hvad er der galt med dette debatindlæg? Lad mig så få nogle SAGLIGE
> kommentarer!

> Der er vel intet galt med dit indlæg !

Næe det kan jeg heller ikke se. Men Flemming Udbjorg og et par stykker
til gør et stort nummer ud af at mine indlæg ikke fører et ordentligt
sprog at de virker provokerende ! DET kan jeg slet ikke få øje på. Jeg
tror det er blevet en hel relgion for disse 2-3 personer at kritisere
min skriveform UDEN sammenhæng med virkeligheden. INGEN af dem har da
heller ikke kunnet give bare eet eksempel på deres udsagn!

> Men det må da sige dig et eller andet, at der netop ikke er kommet nogle <
> SAGLIGE kommentarer!

Det gør det da også. Det er kommet et par saglige indlæg som handler
om emnet jeg skriver om. Resten er REN SPAM fra HYLERNE, det kan alle
jo ved selvsyn konstatere. Det er meget let at spotte disse HYLERE,
jeg vil lave en liste over dem så alle har en mulighed for at springe
deres indlæg over.

Det undrer mig meget at de fornuftige personer i denne nyhedsgruppe
accepterer disse HYLERES svinerier ! INGEN kommentarer til DEM
overhovedet!

> Ellers tror jeg dette er svaret : folk ønsker simpelhen ikke at debatere om
> dit emne.

Her tror jeg du tager fejl Kenneth, jeg tror at svaret er at ingen
folk ønsker at blive udsat for HYLERNES svinerier! Jeg har skrevet to
seriøse debatindlæg her for nylig ! HYLERNE har ikke skrevet et
eneste! de leverer KUN personsvinerier ! og mærkeligt nok accepterer
alle, disse 4-5 ubegavede personer.

> Du har svaret mig i et af mine tideligere indlæg, at du får mange mail (
> privat ) fra folk som er enige med dig ( fint )

Ja , men det havde jo unægtelig været bedre at deres kommentarer kom
frem her på siden som en del af debatten, men disse personer vil ikke
i debat med HYLERNE, og det er vel forståeligt et eller andet sted.
Jeg synes det er synd for nyhedsgruppen, at disse 4-5 HYLERE skal have
lov til svinerierne og bestemme hvad og hvem der må debattere i denne
nyhedsgruppe ved at sabotere debatter!

DET ER MEGET NEM AT LAVE EN LISTE OVER DE PERSONER SOM IKKE DEBATTERER
EMNET!
Og den kommer her på siden. Jeg vil ikke lade mig tryne af et par
ubegavede personer.

> og at folk kun giver dig ret, på din private mail, da de ikke vil udsættes
> for de folk, som du kalder hylere.

Ja det er det de skriver til mig.

> Verner du giver også selv udtryk for at du er træt af det evindelige
> personsvineri !

Jeg synes det er synd at disse HYLERE får lov til at ødelægge den frie
debat her i nyhedsgruppen. Men jeg vender IKKE den anden kind til, de
får tilbage i samme sverda som de giver mig.

> Ok.... var det så ikke en ide at holde denne debat på jeres private mail ???

Hvis de sviner mig til "offentligt" får de tilbage offentligt )

> Her kommer der jo kun muderkastning ud af den.

Enig, men hvem starter leveringen? og hvem SVARER "KUN" igen?
Det kan undre, at ingen tager til genmæle overfor HYLERNES svinerier!

> På andre debat sider bliver du censureret væk og på dette sted er der
> tydeligvis ikke en eneste der gider at debatere et eneste ord mere om
> DCU......

Jo jeg tror faktisk der er en del som gerne vil debattere forholdene i
DCU! Det skal vel ikke være ALLE før det er legitimt ?

> Hilsen Michael.

Venlig hilsen
verner

Fra : Sten Bo

Dato : 21-09-04 15:19

ven_hj@yahoo.dk wrote:

Klip
>Jeg har skrevet to
> seriøse debatindlæg her for nylig !
Klip en masse

http://www.hypnoseinstituttet.dk/udd_psykoterapeut.html#VISDOM

http://www.hypnoseinstituttet.dk/h_artikel_ForstarDigSelv.html

Fra : phk

Dato : 21-09-04 18:27

"Sten Bo" <skrivtilgoss@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> ven_hj@yahoo.dk wrote:
>
> Klip

Det er jo ikke løgn - tallet er bare overdrevet :)

--
Per, Esbjerg

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 21-09-04 20:50

"Sten Bo" <skrivtilgoss@stofanet.dk> wrote in message news:<415037df$0$26374$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...
> ven_hj@yahoo.dk wrote:

> [...]

STEN BO DU ER PRÆCIS PROTOTYPEN PÅ EN HJERNEDØD HYLER HER I DETTE FORUM.

Fra : Gismo

Dato : 21-09-04 21:16

ven_hj@yahoo.dk wrote:

> STEN BO DU ER PRÆCIS PROTOTYPEN PÅ EN HJERNEDØD HYLER HER I DETTE
> FORUM.

Hellere hyler end, at side med vand i forlygterne dag efter dag
over en forening og dens forretnings metoder som man tilmed
ikke er medlem af, så er der mange foreninger at sukke over.
Det må give en del stress.

Et forslag som kunne vække glæde hos dig og mange af dine
med sympatisører, og selvfølgelig også os andre.

Du giver udtryk at du for mange mails hvorfor starter du ikke
en ny nyhedsgruppe, jeg er sikker på at rigtig mange gerne
sætter en FUT: til den gruppe du opretter.

Dette er ikke ment som svineri mod din person, kun et
forslag.

Man kunne så betragte det som om at du ikke kan undvære os
hylere, hvis du ikke tager imod nogle af de mange gode råd,
der kommer her i gruppe til dig, det er sku' guldkorn.

Gismo.

Fra : Sten Bo

Dato : 22-09-04 04:19

ven_hj@yahoo.dk wrote:
> "Sten Bo" <skrivtilgoss@stofanet.dk> wrote in message

> STEN BO DU ER PRÆCIS PROTOTYPEN PÅ EN HJERNEDØD HYLER HER I DETTE
> FORUM.

Man kom selv ind på "seriøsiteten" kvaliteten og dermed effekten af
"kampanjen" og åbnede dette aspekt i emnet: Hvorfor......

Det er da venligt og konstruktivt - en henvisning til, alt efter
forudsætningerne, kursus over nogle få år. Det formodes, ses, at man på
den måde kan leve af aktiviteten, få respons og endda har råd til at
betale for et større site. Alt sammen med lidt selverkendelse,
udnyttelse af evner og udsendelse af positive signaler.

Hver især dækker sine behov. Arketypeteorien ser forståelig ud

Citat: Hendes fire grundarketyper som hun mener vi alle har er: Barnet,
Offeret, Sabotøren og Den Prostituerede. Derudover har vi ...........
Citat slut.

Hvorfor skyde postbudene - endda dem man må formode er meningsfæller på
det store plan. Der må jo være en årsag til at spiseværingen.

--
FORBANDELSER HÆVES. Eller videregives diskret.
Eks. hudsygdomme, vorter, gnu-plage, fra 250 kr.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 22-09-04 17:35

"Sten Bo" <skrivtilgoss@stofanet.dk> wrote in message news:<4150ee8e$0$8690$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...

> Man kom selv ind på "seriøsiteten" kvaliteten og dermed effekten af
> "kampanjen" og åbnede dette aspekt i emnet: Hvorfor......

DER ER TORSK PÅ A BANK !!!

> [...]
> betale for et større site. Alt sammen med lidt selverkendelse,
> udnyttelse af evner og udsendelse af positive signaler.

DER ER TORSK PÅ A BANK !!

> [...]

> Hvorfor skyde postbudene - endda dem man må formode er meningsfæller på
> det store plan. Der må jo være en årsag til at spiseværingen.

DER ER TORSK PÅ A BANK HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHH

Fra : Kenneth

Dato : 21-09-04 22:01

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

< Enig, men hvem starter leveringen? og hvem SVARER "KUN" igen?

Hmm, Verner der skal 2 til at starte et slagsmål !!!
Jeg forstår squ ikke at du svarer igen ?
Hvorfor gør du så ikke som du opfordre alle de "ubegavede" personer til...
Spring deres indlæg over !!!
Rent faktisk, gør du jo præcis det samme som alle de såkaldte "hylere" De
hyler af dig og du hyler tilbage.
Flot, rigtig voksent og følsomt, Bøv.

< Det kan undre, at ingen tager til genmæle overfor HYLERNES svinerier!

Ja og det kan undre mig at du tilstadighed bliver ved, når mudderkastning er
det eneste der kommer ud af dine DCU indlæg.
Det kan da vel ikke være rart at læse. at der er en masse folk der syntes at
man er en troll osv, osv.
Med mindre at du kun skriver disse Dcu indlæg for at komme op at skændes med
folk.
Er det tilfældet var det så ikke en ide at flytte over i den gruppe der er
special til denne form for debat......

dk.snak.mudderkastning

EOD.

Mvh. Michael.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 22-09-04 14:51

"Kenneth" <lemi@tdcadsl.NOSPAM.dk> wrote in message news:<4150966b$0$250$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> < Enig, men hvem starter leveringen? og hvem SVARER "KUN" igen?

> Hmm, Verner der skal 2 til at starte et slagsmål !!!

Nej det er ikke korrekt Kenneth, der skal KUN een til at starte, men
der skal mindst to til at holde liv i den ))

Nu skal jeg sige dig en ting Kenneth.

Her i dette forum er der 4-5 idioter som UANTASTET får lov at
persontilsvine altså at sætte dagsordenen i DETTE FORUM ! Disse
idioters indlæg er der INGEN, heller ikke du, som tager afstand fra !
DERFOR er det så nu blevet dagsordenen i dette forrum!
Når idioter som Per fra Esbjerg og GISMO kan skrive det ene svinske
personangreb efter det andet UDEN at andre end jeg reagerer, ja så
tolker jeg det som om det er en legitinm dagsorden her i dette forum !
Er du ikke enig i dette Kenneth ? Hvis dette forum ønsker svinerier ja
så skal det sandelig da også have svinerier ))

> Jeg forstår squ ikke at du svarer igen ?

JEG LADER MIG IKKE KUE AF 3-4 IDIOTER I DETTE FORUM.De ødelægger mine
indlæg jeg ødelægger DEREFTER deres indlæg, DET er NU blevet parolen
her.

> Hvorfor gør du så ikke som du opfordre alle de "ubegavede" personer til...
> Spring deres indlæg over !!!

IGEN tager du fejl, deres skriverier er IKKE indlæg, men KUN
personsvinerier.
Prøv at forstå forskellen.

> Rent faktisk, gør du jo præcis det samme som alle de såkaldte "hylere" De
> hyler af dig og du hyler tilbage.

Nej svinerier bliver tilbagebetalt med svinerier.

> Flot, rigtig voksent og følsomt, Bøv.

Ja Bøv DU accepterer jo HYLERNES svinerier ikke? du reagerer ikke på
dem?

> < Det kan undre, at ingen tager til genmæle overfor HYLERNES svinerier!
>
> Ja og det kan undre mig at du tilstadighed bliver ved, når mudderkastning er
> det eneste der kommer ud af dine DCU indlæg.

JEG LADER MIG IKKE KUE AF ET PAR IDIOTER.

> Det kan da vel ikke være rart at læse. at der er en masse folk der syntes at
> man er en troll osv, osv.

Hjernedøde indlæg er mig fuldstændig ligegyldig.

> Med mindre at du kun skriver disse Dcu indlæg for at komme op at skændes med
> folk.

Jeg skændes ikke med nogen som helst ! Jeg giver KUN tilbage på
personsvinerier med personsvinerier.

> Er det tilfældet var det så ikke en ide at flytte over i den gruppe der er
> special til denne form for debat......

DET kan du sige til HYLERNE som ikke ønsker at debattere !

> dk.snak.mudderkastning
>
> EOD.
>
> Mvh. Michael.

Venlig hilsen
verner

Fra : phk

Dato : 22-09-04 15:05

> [...]

> personangreb efter det andet UDEN at andre end jeg reagerer, ja så
> tolker jeg det som om det er en legitinm dagsorden her i dette forum !

Jeg har skrevet svinske angreb? Gider du godt dokumentere det? Gerne med
eksempler!

Jeg vil da gerne gentage at du er meget lidt sympatisk i din fremgangsmåde.
Men forstår du hvad det betyder?

> [...]
>
> JEG LADER MIG IKKE KUE AF 3-4 IDIOTER I DETTE FORUM.De ødelægger mine
> indlæg jeg ødelægger DEREFTER deres indlæg, DET er NU blevet parolen

Jeg føler ikke at du ødelægger mine indlæg. Du svarer ikke på dem. Måske
fordi du er mere intelligent end du umiddelbart giver udtryk for.

> IGEN tager du fejl, deres skriverier er IKKE indlæg, men KUN
> personsvinerier.
> Prøv at forstå forskellen.

Forskellen på et indlæg er at det er on-topic. Personsvineri er off-topic og
det er dem der bør ignoreres.

< Det kan undre, at ingen tager til genmæle overfor HYLERNES svinerier!

Jeg svarer netop dig nu, så nogen af hylerne får da svar.

--
Per, Esbjerg

Fra : Gismo

Dato : 22-09-04 15:43

> [...]
> Er du ikke enig i dette Kenneth ? Hvis dette forum ønsker svinerier ja
> så skal det sandelig da også have svinerier ))

Tag en kleenex, og tør forløgterne, i denne tråd har ikke på noget
tidspunkt svinet dig til, tvært imod, du har fået ret, og jeg er kommet
med et råd, så hvad er problemet?

> JEG LADER MIG IKKE KUE AF 3-4 IDIOTER I DETTE FORUM.De ødelægger mine
> indlæg jeg ødelægger DEREFTER deres indlæg, DET er NU blevet parolen
> her.

Tag en kleenex mere.

> IGEN tager du fejl, deres skriverier er IKKE indlæg, men KUN
> personsvinerier.
> Prøv at forstå forskellen.

Her er det dig der tager fejl..

> Ja Bøv DU accepterer jo HYLERNES svinerier ikke? du reagerer ikke på
> dem?

Der er et gammelt ordsprog. Den der tier, samtykker..
Eller også gider folk bare ikke DCU indlæg, som du selv siger
tingene står ikke til at ændre.

> JEG LADER MIG IKKE KUE AF ET PAR IDIOTER.

Tag en kleenex.

> Hjernedøde indlæg er mig fuldstændig ligegyldig.

Så lad dog være med at svare...Du har jo selv løsningen på mange af dine
problemer.

> Jeg skændes ikke med nogen som helst ! Jeg giver KUN tilbage på
> personsvinerier med personsvinerier.

Har du flere kleenex.

> DET kan du sige til HYLERNE som ikke ønsker at debattere !

Nu må pakken være tom.

Gismo.

Fra : LS

Dato : 23-09-04 22:25

Skæg debat
Sjældent har jeg set nogen der i den grad spammer sit eget debatindlæg. Hvor
blev startindlægget egentligt af?
Nå nej! det er tilsyneladende ikke så vigtigt alligevel. Der er ting i livet
der er meget vigtigere som f.eks at spamme sin egen debat

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 28-09-04 15:50

"LS" <ar_gonospam.ls@get2net.dk> wrote in message news:<JaH4d.3084$c26.547@news.get2net.dk>...
> Skæg debat
> Sjældent har jeg set nogen der i den grad spammer sit eget debatindlæg. Hvor
> blev startindlægget egentligt af?

Ja LS, hvis du har lagt mærke til det, er der nogle HYLERE som
infiltrærer tråden med svinerier (og dem er jeg nød til at give igen
på når de dukker op) og de ønsker IKKE at debattere emnet !
Undrer det dig ikke, at folk og DU i denne nyhedsgruppe finder sig i
disse svinerier?
Hvorfor er det IKKE HYLERNES svinerier (de starter og ødelægger
trådene hver gang) DU og andre normale folk siger fra over for? I
siger fra overfor DCU debatter og det er HELT ok fra min side.....MEN
i accepterer UDEN kommentater, at 3-4 ubegavede SNOTDUMME HYLERE får
lov til at ødelægge andres demokratiske debatter ?
Kan du give en forklaring på hvorfor du stilletiende accepterer
HYLERNES svinerier? eller bliver du bare stum nu som andre der får
stillet dette spørgsmål?

> Nå nej! det er tilsyneladende ikke så vigtigt alligevel.

Jo det er det, men DU accepterer jo at HYLERNE ødelægger en
demokratisk debat!

Der er ting i livet
> der er meget vigtigere som f.eks at spamme sin egen debat

Så har du ikke forstået hvad der foregår. Jeg skriver et sobert
debatlæg !
HYLERNE ødelægger tråden med svinerier ! JEG giver HYLERNE tilbage med
samme ånd og tone !

DET er vel for faen ikke så svært at forstå?

Hilsen
verner

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-04 16:10

Godt råd:
Marker indlæg fra Verner, sørg for at tråden er lukket, tryk så på delete.....
Nu ser du ikke mere til den tråd.
Og gør så det hver gang du ser et indlæg fra Verner.
Det der er tilbage handler så om CAMPING.

Mvh
Steen

Fra : Gismo

Dato : 28-09-04 19:35

ven_hj@yahoo.dk wrote:
> [...]
> infiltrærer tråden med svinerier (og dem er jeg nød til at give igen
> på når de dukker op) og de ønsker IKKE at debattere emnet !

Så er der da, noget der er feset ind.

> Undrer det dig ikke, at folk og DU i denne nyhedsgruppe finder sig i
> disse svinerier?

Det er jo lige blevet påtalt at det er dig selv der ødelægger dine indlæg.

> Hvorfor er det IKKE HYLERNES svinerier (de starter og ødelægger
> trådene hver gang)

Tør nu øjene, vi har fortalt dig hvad der er galt med dine indlæg.

> [...]
> Kan du give en forklaring på hvorfor du stilletiende accepterer
> HYLERNES svinerier? eller bliver du bare stum nu som andre der får

Han kan tænke selvstændigt, ligesom de andre burgere her i NG.

> Jo det er det, men DU accepterer jo at HYLERNE ødelægger en
> demokratisk debat!

Det klarer du selv.

> [...]
> samme ånd og tone !
>
> DET er vel for faen ikke så svært at forstå.

Du har jo selv problemer med at forstå hvad der er god og sober tone.

Jeg sidder og spekulere på om du er lige så socialt svært tilpasset i det
virkelige liv

Gismo

EDO. Det fører ikke til noget positivt at forsætte debatten.

Fra : Gismo

Dato : 28-09-04 19:37

Gismo wrote:

> Han kan tænke selvstændigt, ligesom de andre burgere her i NG.

Øhh. brugere skulle der stå.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 28-09-04 23:49

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message news:<4159aeed$0$23054$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>...

> [...]
> virkelige liv
>
> Gismo
>
> EDO. Det fører ikke til noget positivt at forsætte debatten.

DU GISMO DIT LILLE NARHOVED DU DEBATTERER IKKE MEN SVINER KUN FOLK TIL

Hilsen
verner

Fra : phk

Dato : 28-09-04 20:43

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> "LS" <ar_gonospam.ls@get2net.dk> wrote in message

> Undrer det dig ikke, at folk og DU i denne nyhedsgruppe finder sig i
> disse svinerier?

Jo men det er jo fordi der ingen moderator er her. Hvis der var det var du
blevet lukket for lang tid siden.

--
Per, Esbjerg

Fra : Sten Bo

Dato : 29-09-04 08:00

phk wrote:
> <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jo men det er jo fordi der ingen moderator er her. Hvis der var det
> var du blevet lukket for lang tid siden.

Enhver må efterhånden kunne se at det kun gælder om at holde tråden i
gang.

Jeg har, igen, læst kopien af tidligere debat på
http://www.stage.dalbynet.dk/camping/bb-bonde.htm.

Er der noget nyt ? Bortset fra manglen på rigtige personnavn og mere
ukonkret. Jeg hæftede mig ved at BB et sted der siger, at han er
medlem
af DCU og nu erklærer at han aldrig har været medlem.

Man skal ikke være i tvivl om, at det er samme person, idet man begyndte
her i fora under BB og blev mundlam i et par uger, da stilen straks blev
spottet - og et behjælpeligt menneske efter søgning på IP adr. placerede
BB afløseren ven til samme adr. som BB.

Ikke at det har den store betydning i forhold til emnet, der er et
principielt spørgsmål, der provokerende får folk op af stolene - idet
stilen antyder at alle medlemmer der ikke mener som (BB) er pampere og
åndelige undermålere. (Min fortolkning)

Utrolig energi, selvsentret og selv iscenesættende. Man VIL være i
centrum af "tornadoen" der fødes af provokationerne.

Ærgerligt at et godt emne, demokratiet og lysten til at "kandidadere"
stille op til en indsats i en stor forening, mishandles og smadres på
denne måde. Folk der ellers kunne finde på at komme frem med et eller
andet konstruktivt, vil selvfølgelig ikke med i møllen, og afstår
klogelig fra at stikke snuden frem.

Det er nemt at se hvordan det går i ovennævnte link. Kan man dog ikke
se mønsteret og lade være med at holde cirkusset i gang.

Fører det til noget positivt overhovedet? Eller er man bare (u)
frivillige
deltagere i et "nyt" BB egoflip. Lad dog manden være.

Sten Bo -

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 29-09-04 16:47

"Sten Bo" <skrivtilgoss@stofanet.dk> wrote in message news:<415a5d84$0$14227$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...

> [...]
> frivillige
> deltagere i et "nyt" BB egoflip. Lad dog manden være.

Det kan godt være at du ikke er så begavet, at du kan deltage i et
debatemne, ...... MEN din fantasi fejler ikke noget
hahahahahahahahahahahahahah

Hilsen
verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 29-09-04 21:04

> [...]
> phk wrote:

> Enhver må efterhånden kunne se at det kun gælder om at holde tråden i

DU og de andre HYLERE fylder tråde med JERES SPAM det kan alle se.

> Jeg har, igen, læst

Ja, men vi er mange som ikke tror at du fatter hvad der er du læser.

kopien af tidligere debat på
> http://www.stage.dalbynet.dk/camping/bb-bonde.htm.
>
> Er der noget nyt ?

Det har DU ikke nok mellem ørerne til at vurdere, det eneste DU kan er
personsvinerier.

Bortset fra manglen på rigtige personnavn og mere
> ukonkret. Jeg hæftede mig ved

Du hæfter dig ved! HVAD RAGER DET ALLE OS ANDRE 1 trod du at DU styrer
dette forum din åndspygmæ.

at BB et sted der siger, at han er
> medlem
> af DCU og nu erklærer at han aldrig har været medlem.

Ævle bævle.

> [...]
> her i fora under BB og blev mundlam i et par uger, da stilen straks blev
> spottet - og et behjælpeligt menneske efter søgning på IP adr. placerede

Ævle bævle fantasier i din lille hjerne. Jeg hedder verner og har
aldrig skrevet under andet navn eller signatur. Om jeg hedder verner
eller Sten er sagen fuldkommen uvedkommende men det kan din lille
hjerne ikke fatte for du er KUN til personsvinerier.Det er ufatteligt
at du ikke er smidt ud af denne nyhedsgruppe for længe siden.

> Ikke at det har den store betydning i forhold til emnet,

HOV her ser det faneme mig ud til at du har fatte noget !! næe, du har
sgu nok hørt det fra en anden og så lært det udenad UDEN at fatte hvad
det betyder. hahahahah

der er et
> principielt spørgsmål, der provokerende får folk op af stolene - idet
> stilen antyder at alle medlemmer der ikke mener som (BB) er pampere og
> åndelige undermålere. (Min fortolkning)

Ja DIN primitive tolkning.PRÆCIS RIGTIGT.

> Utrolig energi, selvsentret og selv iscenesættende. Man VIL være i
> centrum af "tornadoen" der fødes af provokationerne.

Ævle bævle.

> Ærgerligt at et godt emne,

Du aner overhovedet ikke hvad emnet er, DET drukner i DINE
personsvinerier.

> [...]
> denne måde. Folk der ellers kunne finde på at komme frem med et eller
> andet konstruktivt, vil selvfølgelig ikke med i møllen, og afstår

De vil narturligvis ikke udsættes for dine personsvinerier.

> Det er nemt at se hvordan det går i ovennævnte link. Kan man dog ikke
> se mønsteret og lade være med at holde cirkusset i gang.

DU kunne være den største bidragsuder.

> Fører det til noget positivt overhovedet?

DET har du ikke nok mellem ørerne til at fatte.

Eller er man bare (u)
> frivillige
> deltagere

Hvis du kunne få en voksen til at vise DIG hvordan du skal springe
disse indlæg over så er DU fri og til MEGET stor glæde for alle os
andre.

i et "nyt" BB egoflip. Lad dog manden være.

> Sten Bo -

Hilsen
verner

Fra : John Smidt

Dato : 23-09-04 00:52

For nogle år siden var jeg ansat på sct.hans hospital i Roskilde , og der
var en der hed VERNER der skrev sindsyge læserbreve og trusler til alle , og
hele hans dag gik med at skrive , istedet for at leve livet , og han blev
mere og mere indesluttet og sær, og det bekymre mig lidt at de nu
tilsyneladene har lukket VERNER ud , for der kan da ikke værer to af den
slags vel ????
God campingvinter til alle.

jm

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 23-09-04 11:05

"John Smidt" <john@ssmmiiddhhtt.dk> wrote in message news:<cit37h$k9n$1@news.net.uni-c.dk>...

> For nogle år siden var jeg ansat på sct.hans hospital i Roskilde ,

ER DU SIKKER PÅ AT DU VAR ANSAT ???

Fra : Kim Olsen

Dato : 23-09-04 18:47

...var en der hed VERNER der skrev sindsyge læserbreve og trusler til alle...

Her er det rablende morsomme, at Verner bare er en ide hos Bo Børgesen - han
findes slet ikke

en af hylerne (ifølge bo)

Fra : Gismo

Dato : 23-09-04 18:39

"John Smidt" <john@ssmmiiddhhtt.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mere og mere indesluttet og sær, og det bekymre mig lidt at de nu
> tilsyneladene har lukket VERNER ud , for der kan da ikke værer to af den

Det kan jo være at de er kommet på nettet, hos sct. hans

Gismo.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 23-09-04 19:50

> [...]
> mere og mere indesluttet og sær, og det bekymre mig lidt at de nu
> tilsyneladene har lukket VERNER ud , for der kan da ikke værer to af den

Det indlæg var der ingen grund til at skrive - medmindre man nyder at læse
mandens indlæg.

Udover at jeg synes det er utroligt lavt at starte en tråd udelukkende med
de tformål at svine andre til, så er den bedste måde at blive fri for hans
skriverier simpelthen at ignorere ham

Peter

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 27-09-04 16:49

"Peter K. Nielsen" <peter.n@jubiiposten.dk> wrote in message news:<41531adf$0$150$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> de tformål at svine andre til, så er den bedste måde at blive fri for hans

Ja jeg er HELT enig Peter, men når HJERNEDØDE personer som John Smidt,
Kim Olsen og GISMO fører sig frem , ja så er det PRIMITIV og
HJERNEDØDE udgydelser som svarer PRÆCIS til deres begavelse når de
anstrenger sig til deres ydegrænse.
Alle kan se hvad disse TÅBER indeholder.

Hilsen
verner

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 27-09-04 22:39

> [...]
> HJERNEDØDE udgydelser som svarer PRÆCIS til deres begavelse når de
> anstrenger sig til deres ydegrænse.
> Alle kan se hvad disse TÅBER indeholder.

Helt enig, Verner. Endeligt skriver du noget fornuftigt !
Har du forresten set, hvad tåben i dit spejl ideholder ?

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 28-09-04 15:38

"Jesper Hedegaard" <ja-til-spam@spammers.un> wrote in message news:<41588876$0$275$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
Smidt,

> Helt enig, Verner. Endeligt skriver du noget fornuftigt !
> Har du forresten set, hvad tåben i dit spejl ideholder ?

Det er klogt Jesper for jeg siger kun sandheden. Iøvrigt Jesper, DU
behøver ikke at se i spejlet, for dine indlæg giver et ganske godt
billede af dig.

Hilsen
verner

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 28-09-04 18:57

> [...]
>

> Det er klogt Jesper for jeg siger kun sandheden. Iøvrigt Jesper, DU
> behøver ikke at se i spejlet, for dine indlæg giver et ganske godt

Ud over at Steen egentligt har ganske ret i sine korte men fyndige indlæg
(DELETE IT) så er ham (p.t.) Verner nu en ganske sjov lille trold.
Du kan altid trække ham ud af æsken med en enkelt bemærkning, Det kedelige
er at han er alt for forudsigelig og alt for nem.
Og at han ikke har nogen afbryderknap.....

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 29-09-04 00:08

"Jesper Hedegaard" <ja-til-spam@spammers.un> wrote in message news:<4159a603$0$314$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

> Ud over at Steen egentligt har ganske ret i sine korte men fyndige indlæg
> (DELETE IT)

Jesper, Sten er ikke så begavet at han selvstændigt kan finde ud af at
springe de indlæg over som han ikke kan lide ! SÅ snotdumme personer
skal da hjælpes synes du ikke?

så er ham (p.t.) Verner nu en ganske sjov lille trold.

Lille !!! du er sgu en venlig mand Jesper ) tak for det. Jae
Jesper nogen er jo en trold og nogle er kagekoner !

> Du kan altid trække ham ud af æsken med en enkelt bemærkning, Det kedelige
> er at han er alt for forudsigelig og alt for nem.
> Og at han ikke har nogen afbryderknap.....

Nej kære Jesper, for du er kær, jeg svarer på ALLE tåbeligheder for
ikke at skuffe nogen ! især tåberne som ikke vil debattere ! fik du
fat i den Jesper?

Hilsen
verner

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 29-09-04 18:25

> [...]
>

> Nej kære Jesper, for du er kær, jeg svarer på ALLE tåbeligheder for
> ikke at skuffe nogen ! især tåberne som ikke vil debattere ! fik du

Bum...bum...bum...mon jeg ramte noget ?

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Tommy.T - Odense

Dato : 29-09-04 20:17

<ven_hj@yahoo.dk>
> Hvorfor lader voksne DCU-medlemmer sig CENSURERE?
> HVORFOR FINDER VOKSNE MENNESKER SIG I DET I DAGENS DANMARK?

Hej Verner.
Nu har jeg i nogen tid siddet og hygget mig over denne og andre tråde om
DCU, som du har startet og holder liv i med næb og kløer, og nu synes jeg
også at jeg vil give mit bidrag, dog ikke i kategorien
mudderkastning........

Du skriver så meget om hvad der er forbudt i DCU's debatforum, men sagen er
vel egentlig at du måske har overset reglerne og betingelserne for dette
forum.

Du skriver: "DER STÅR INGEN STEDER I REGLERNE AT DET ER FORBUDT FOR DCU`s
MEDLEMMER
AT KRITISERE LEDELSEN ELLER STILLE SPØRGSMÅL OM DEMOKRATIET (ELLER
MANGEL PÅ SAMME) I DCU"

Sandheden er at DCU's debatforum "Mellem campister" har en formålsparagraf
og nogle betingelser, som siger:

--------------------------
Citat fra DCU's hjemmeside:

Formål:
Mellem Campister er forbeholdt campister, der ønsker mulighed for at
udveksle campingerfaringer om rejser, tilbehør, campingpladser, gode råd og
andre fysiske camping-ting.
Her kan du debattere om løst og fast, give og få gode råd og trække på
andres erfaringer.

Betingelser:
DANSK CAMPING UNION

forbeholder sig retten til at afvise oplæg eller indlæg, hvis indhold ikke
kan betegnes som god net-etikette.

forbeholder sig retten til at afvise oplæg eller indlæg, som har til hensigt
at hverve medlemmer til andre foreninger, foreningssplittelse, opfordring
til uro, chikane af meddebattører, folkevalgte repræsentanter eller ansat
personale.

forbeholder sig retten til at afvise hele oplæg, som omhandler reklame i
enhver forstand.

henviser spørgsmål, som er stillet direkte til folkevalgte kredsbestyrelser
eller landsformanden, til kredsgeneralforsamlingerne i de lokale områder,
kredsmøderne og repræsentantskabsmødet.

forbeholder sig retten til ikke at offentliggøre indlæg, som drager forkerte
konklusioner i DCU-politiske spørgsmål.

forbeholder sig retten til ikke at offentliggøre indlæg, som indirekte vil
kræve svar eller forklaringer fra ansat personale eller folkevalgte
bestyrelsesmedlemmer. Dette debatforum henvender sig til campister imellem.

forbeholder sig retten til at vurdere hvilke oplæg eller indlæg til
debatter, som falder uden for de ovennævnte betingelser og dermed ikke er
berettiget til offentliggørelse.

påtager sig intet ansvar for indlæg og forbeholder sig retten til at afvise
indlæg, såfremt indlægget strider imod de ovennævnte betingelser.

Citat slut.

Derfor kære Verner, er der vel ikke så meget at komme efter.
DCU har lavet et debatforum, og sat nogle meget klare regler for brugen af
det.
Hvis reglerne overtrædes, bliver indlæg afvist, sådan er det.

Hvis man derimod vil igennem med ændringer, skal man nok melde sig ind i DCU
og derigennem forsøge at gøre sin indflydelse gældende. Så kan det godt være
at man alligevel ikke bliver hørt eller kommer igennem med sine meninger,
men så er det måske fordi demokratiet fungerer, for det er jo stadig
flertallet og ikke den højsråbende, der bestemmer.
At flertallet i nogle foreninger kan være en flok gamle nisser, som
forhindrer udvikling og fornyelse, kan ikke afvises men sådan fungerer
tingene jo.

Ja Verner, det var en lille hilsen fra en, som selv er campist og ikke er
medlem af DCU, men blot mener at der mangler nogle argumenter i denne og
andre debatter, som du har kørende.

Mange hilsener fra
Tommy T - Odense

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 29-09-04 23:30

"Tommy.T - Odense" <tommy.t(FJERN DETTE)@get2net.(OG DETTE)dk> wrote in message news:<415afbe8$0$171$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> <ven_hj@yahoo.dk>

Hej Tommy

Tak for dit seriøse indlæg.

> [...]
> DCU, som du har startet og holder liv i med næb og kløer, og nu synes jeg
> også at jeg vil give mit bidrag, dog ikke i kategorien

Tak for det Tommy ) jeg vil svare dig lige så sobert.

> Du skriver så meget om hvad der er forbudt i DCU's debatforum, men sagen er
> vel egentlig at du måske har overset reglerne og betingelserne for dette
> forum.

Nej Tommy DET er jo netop hele min pointe, DEMOKRATI i DCU er
simpelthen forbudt og hvis nogen forsøger at ytre sig på demokratisk
vis så bliver de SENCURERET væk. Det gælder både i debatfora og i
medlemmernes eget medlemsblad og det gælder i NUL dialog Bestyrelse og
medlemmer imellem ! De regler du henviser til understøtter meget af
min påstand .

> Du skriver: "DER STÅR INGEN STEDER I REGLERNE AT DET ER FORBUDT FOR DCU`s
> MEDLEMMER
> AT KRITISERE LEDELSEN ELLER STILLE SPØRGSMÅL OM DEMOKRATIET (ELLER
> MANGEL PÅ SAMME) I DCU"

Det er korrekt og det fastholder jeg indtil andet er bevist ))

> [...]
> Mellem Campister er forbeholdt campister, der ønsker mulighed for at
> udveksle campingerfaringer om rejser, tilbehør, campingpladser, gode råd og

Læser du dette afsnit har Bestyrelsen tilsidesat sine EGNE regler :

1) CAMPINGPLADSER!
Man har NETOP CENSURERET en tråd hvor campister debaterer forholdene
på Absalon campingplads, DCUs EGEN plads ! Hvad er der sket ? Tråden
er lukket for campisterne =CENSUR ! Er du uenig Tommy?

2) Andre fysiske camping-ting!
Hvis beslutninger om hvilke vilkår vi campister skal campere på og på
hvilken måde disse vilkår besluttes på ikke skulle være
campingrelaterede og vigtig for medlemmerne, ja så ved jeg ikke hvad
som er campingrelateret ) Er du uenig Tommy ?

> Her kan du debattere om løst og fast,

Hvad definerer du som løst og fast ? Jeg definerer det som ALT hvad
der har med camping at gøre i foreningen DCU ! Herunder også
forholdene for medlemmerne?

give og få gode råd og trække på
> andres erfaringer.

Det gælder vel også at deltage i den demokratiske proces i DCU? Nogle
nye skal jo vælges ind i Bestyrelsen ikke?

> Betingelser:
> DANSK CAMPING UNION

> forbeholder sig retten til at afvise oplæg eller indlæg, hvis indhold ikke
> kan betegnes som god net-etikette.

Er jeg 100% enig i.

> [...]
> til uro, chikane af meddebattører, folkevalgte repræsentanter eller ansat

Er jeg 100% enig i.

> forbeholder sig retten til at afvise hele oplæg, som omhandler reklame i
> enhver forstand.

Er jeg 100% enig i.

> henviser spørgsmål, som er stillet direkte til folkevalgte kredsbestyrelser
> eller landsformanden, til kredsgeneralforsamlingerne i de lokale områder,
> kredsmøderne og repræsentantskabsmødet.

ER jeg HELT uenig i. DET er en selvbestaltet bestemmeler som formanden
URETMÆSSIG i MODSTRID med DCUs Love og Vedtægter har besluttet.

Her reducerer den UDUELIGE landsformand demokratiet i DCU til ½ time
EEN aften HVERT ANDET år hvis et medlem har et spørgsmål til sin
Bestyrelse og bestyrelsen GIDER svare medlemmet.

HELE bestyrelsen har fået mundkurv på ( INGEN svarer på sobre og
venlige spørgsmål ! INGEN af de valgte bestyrelsesmedlemmer vil gå i
dialog med deres egne medlemmer som har valgt dem ! det gælder BÅDE på
debatsiden! i medlemsbladet ! hvis du sender en E-mail ! eller et brev
NUL reaktion og det gælder ALLE medlemmer som stiller kritiske
spørgsmål. Tommy hvis du ikke tror mig så prøv selv at stille et
kritisk spørgsmål på een af ovennævnte måder.
Ovennævnte § strider direkte imod DCUs Love og Vedtægter.

> forbeholder sig retten til ikke at offentliggøre indlæg, som drager forkerte
> konklusioner i DCU-politiske spørgsmål.

Dette er gummiparagraf der i den grad håner medlemmerne. Medlemmerne
kan ikke komme i dialog og få at vide HVAD der er "forkerte
konklusioner i DCU -politiske spørgsmål" ? denne § kunne være taget
DIREKTE fra det gamle Østtyskland. Det har intet med demokrati at gør
men KNÆGTELSE af ytringsfriheden i en "demokratisk" fritidsforening!
ER du uenig Tommy?

> forbeholder sig retten til ikke at offentliggøre indlæg, som indirekte vil
> kræve svar eller forklaringer fra ansat personale eller folkevalgte
> bestyrelsesmedlemmer. Dette debatforum henvender sig til campister imellem.

Dette er en REN CENSUR §. Hvis to campister debatterer indbyrdes
kræver det sgu da ikke noget svar fra bestyrelsen! Men med denne
paragraf kan Bestyrelsen KNÆGTE ytringsfriheden og praktisere deres
CENSUR.
Hvad er " som indirekte vil kræve svar" for noget pladder! I praktis
er det ALLE holdninger og meninger som Forretningsudvalget ikke kan
lide, som Forretningsudvalget CENSURERER væk?

> forbeholder sig retten til at vurdere hvilke oplæg eller indlæg til
> debatter, som falder uden for de ovennævnte betingelser og dermed ikke er
> berettiget til offentliggørelse.

Dette er den gummiparagraf som sætter ALT demokrati i DCU ud af kraft.
Forretningsudvalget kan CENSURERE et hvilken som helst indlæg væk fra
et medlem som de ikke kan lide ! Er du uenig i det Tommy ?

> påtager sig intet ansvar for indlæg og forbeholder sig retten til at afvise
> indlæg, såfremt indlægget strider imod de ovennævnte betingelser.

Sidste GUMMIEPARAGRAF fra Bestyrelsens side.

> Citat slut.

> Derfor kære Verner, er der vel ikke så meget at komme efter.

Jo Tommy det er HELE min pointe ! Som jeg vurderer det er DIREKTE i
strid med alt hvad et dansk demokrati står for og der pisses i den
grad på voksne medlemmer og det mener jer ikke er acceptabelt.

> DCU har lavet et debatforum,

Nej Tommy . DCUs bestyrelse har lavet et forum hvor KUN bestyrelsens
meninger og holdninger må debatteres.

og sat nogle meget klare regler for brugen af
> det.

Her tager dufejl Tommy flere af reglerne er gummieparagraffer og dem
kan du ikke kalde klare regler.

> Hvis reglerne overtrædes, bliver indlæg afvist, sådan er det.

Nej Tommy, hvis Bestyrelsen ikke kan lide et indlæg bliver det
CENSURERET bort.

> Hvis man derimod vil igennem med ændringer, skal man nok melde sig ind i DCU
> og derigennem forsøge at gøre sin indflydelse gældende.

Det har du ret i. Men forudsætningen for forandreinger er at flere får
kendskab til hvad den nuværende Bestyrelse har gang i .

> [...]
> At flertallet i nogle foreninger kan være en flok gamle nisser, som
> forhindrer udvikling og fornyelse, kan ikke afvises men sådan fungerer

Det har du ret i.

> Ja Verner, det var en lille hilsen fra en, som selv er campist og ikke er
> medlem af DCU, men blot mener at der mangler nogle argumenter i denne og
> andre debatter, som du har kørende.

OK Tommy, jeg håber at jeg har givet dig nogle af mine argumenter som
ALLE kan prøves af enhver )

> Mange hilsener fra
> Tommy T - Odense

Venlig hilsen