Piaggio, det er da noget man spiser?
Fra : Raven

Dato : 12-05-01 14:30

Er der nogle som kender noget til kvaliteten af Piaggio(nærmere bestemt
nrg´en)? Sådan mht. rust & prisen på dele, sammenlignet med fx. Yamaha
Neos´en.

Thomas

Fra : Thomas Bie

Dato : 12-05-01 16:30

En Piaggio NRG (den nye 30 eller 45 er lige gode) har faktisk, en
overbevisende god kvalitet, en af mine venner købte den lige da den kom ud,
og der er hverken bremser der piver, ting der rasler eller rust!!! Så jeg
syntes En Piaggio NRG er et godt køb...
En Neos ved jeg ikke helt så meget om, så der må en anden til at give den
ros/ris!!!

------------------
Hilsen Thomas Bie

Raven <Dork@mail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3afd3aef$0$65062$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Gundersen

Dato : 13-05-01 01:55

Hej

> En Neos ved jeg ikke helt så meget om, så der må en anden til at give den
> ros/ris!!!

Jeg har selv haft 2 Neo'ser, og har aldrig klaget over noget med dem! =)
Der er ikke rigtig noget der ruster på dem, da det hele er pakket ind i plastic
(altså motor og stel)
En kanon maskine!

Mvh Emil
--