Usynlige men aktive command buttons
Fra : Hans Einar Rudnes

Dato : 15-09-04 08:37

Hei Gruppe

Jobber med et program der jeg ønsker usynlige command buttons. Problemet er
at når jeg gjør en command button visible=false virker det som at den også
blir disabled.

Noen tips?

Hilsen
Hans

Fra : Gert Krabsen

Dato : 15-09-04 10:12

I stedet for en Command Button kan du evt. anvende en Label - uden ramme
og uden Caption.
Den reagerer fint nok på et Click-event.

mvh
Krabsen

--
Sendt via Opera.