Hvor bliver mine svar af til Hoey?
Fra : ullabulla

Dato : 15-09-04 05:53

Har sendt svar til hoey 3 gange, men kan ik se de kommer nogle steder,
hvor bliver de af??Og hvordan svarer man så det kan læses herinde??

Jeg arbejder på en fabrik der laver lydpotter og har derfor adgang til
div dæmpningsmateriale , hvor meget skkal du bruge og hvad slags?

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 15-09-04 07:13

ullabulla wrote:
> [...]
>
> Jeg arbejder på en fabrik der laver lydpotter og har derfor adgang til
> div dæmpningsmateriale , hvor meget skkal du bruge og hvad slags?

Jeg har nu set dit svar fire gange.

Fra : Torben Scheel

Dato : 15-09-04 09:15

ullabulla wrote:
> [...]
>
> Jeg arbejder på en fabrik der laver lydpotter og har derfor adgang til
> div dæmpningsmateriale , hvor meget skkal du bruge og hvad slags?

Dine svar kan godt ses herinde, men kandu er langt fra så hurtige som de
gerne ville være. Skift til en rigtig newsreader som f.eks. Outlook Express,
så er du med "live". Og kan du skaffe dæmperuld til en rimelig pris er der
sikkert et par stykker herinde der gerne vil købe.

Hvis du af en eller anden årsag ikke kan bruge en newsreader, så kig ind på
gruppens hjemmeside for et bedre webinterface end "kandu"'s :
http://news.dkfritidmotorcykel.dk/

vh
Torben

Fra : M. Hoey

Dato : 15-09-04 11:04

Hej

Tak for dine svar

Jeg skal bruge til 3 udstødninger, så en almindelig indkøbspose fyldt skulle
være nok, hvad vil du have for det?

Min kammerat er fra Odense, så jeg kan nok godt lokke ham forbi!

Email mig på: hoey@city.dk

På forhånd tak

Mvh.

M. Hoey