super stat
Fra : Ole Madsen

Dato : 15-09-04 04:34

Hej, syntes i skulle se dette. Før i tiden nedspillede EU at det skulle være
en superstat engang, men nu er det ude i det åbne
http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2004/09/14/weu14.xml

Ole

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 15-09-04 06:14

"Ole Madsen" <Maaseiah@paradis.tdcadsl.dk> mælte sligt:

>Hej, syntes i skulle se dette. Før i tiden nedspillede EU at det skulle være
>en superstat engang, men nu er det ude i det åbne
>http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2004/09/14/weu14.xml

Det kristendomsrelaterede er til at overse.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Men det er IKKE personligt, når jeg modsiger folk....
Det er intellektuelt og abstraheret...."

Fra : Ole Madsen

Dato : 15-09-04 07:14

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <pinnerup@*fjerndette*privat.dk> skrev i en
meddelelse news:gqjfk0tae7g3hgr5r9fo85t3scee37mh18@4ax.com...

> Det kristendomsrelaterede er til at overse.

du kunne jo prøve at læse daniels bog og åbenbaringsbogen Rasmus

Ole

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 15-09-04 15:48

"Ole Madsen" <Maaseiah@paradis.tdcadsl.dk> mælte sligt:
>"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <pinnerup@*fjerndette*privat.dk> skrev:

[klip: artikel om EU]

>du kunne jo prøve at læse daniels bog og åbenbaringsbogen Rasmus

Been there, done that. Der stod hverken noget om EU, FN eller
romerkirken eller hvad man ellers måtte have af konspirationsteorier.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Bad dog! Bad cat! Bad fawn! Shoo! Shoo!"

Fra : Ole Madsen

Dato : 15-09-04 16:45

f"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <pinnerup@*fjerndette*privat.dk> skrev i en
meddelelse news:7clgk0df4cui60p9bugud2q6kbr4v6v15r@4ax.com...

> Been there, done that. Der stod hverken noget om EU, FN eller
> romerkirken eller hvad man ellers måtte have af konspirationsteorier.

har du nogen sinde prøvet tanken: "måske er der noget jeg går glip af?"

bare en tanke

Ole

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 15-09-04 17:19

"Ole Madsen" <Maaseiah@paradis.tdcadsl.dk> skrev:

> har du nogen sinde prøvet tanken: "måske er der noget
> jeg går glip af?"

> bare en tanke

Har du nogensinde prøvet tanken "Måske skulle jeg tage
at koncentrere mig om det væsentlige i min tro"?

Bare en tanke.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Ole Madsen

Dato : 15-09-04 18:28

"Kevin Edelvang" <Duer@ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> Har du nogensinde prøvet tanken "Måske skulle jeg tage
> at koncentrere mig om det væsentlige i min tro"?
>
> Bare en tanke.

nu tror jeg ikke at du ved hvordan jeg lever, men godt forsøgt

Ole

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 15-09-04 18:15

>har du nogen sinde prøvet tanken: "måske er der noget jeg går glip af?"

>bare en tanke

Nej, sådan noget tænker vi skråsikre intellektuelle ikke. Vi tager bare
for givet, at vi har ret i alting. Det er selvfølgeligt kun kristne, der
kan mønstre en sådan radikal selvkritik, at de kan tænke sig muligheden
af, at de selv tager fejl - på nær, altså, når det drejer sig om som det
selvfølgeligeste i verden at læse EU ind i 2000-år gamle tekster ...

Bare et svar ...

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Well, Frasier, you're so corpulent that when you sit
around the magnificently appointed Tuscan villa, you

Fra : Ole Madsen

Dato : 15-09-04 20:53

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <pinnerup@*fjerndette*privat.dk> skrev i en
meddelelse news:a1sgk05sb0rn5lk7agfigf10ipfnmmbj2e@4ax.com...
> "Ole Madsen" <Maaseiah@paradis.tdcadsl.dk> mælte sligt:

jeg ved godt at der er mange typer på alle fronter, men godt svar

Ole

Fra : John Cooper

Dato : 15-09-04 21:06

"Ole Madsen" <Maaseiah@paradis.tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej, syntes i skulle se dette. Fr i tiden nedspillede EU at det skulle v
re
> en superstat engang, men nu er det ude i det bne
> http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2004/09/14/weu14.xml

Ja, jeg er sikker på at der bliver en verdensomspændende super stat i
framtiden, og at Bibelen spår om det. Det kunne være at den kommer ud af
EU, men jeg husker at Folkenes Forbund kom til intet, og nu har vi FN, som
gør meget lidt i denne verden for at forhindre krig, og måske kommer til
intet også.

Men den kommer, ligesom Bibelen siger.

John Cooper