kakao-essens?
Fra : bj

Dato : 14-09-04 22:49

Kan det kun købes over nettet hos de danske vægtvogter?

Eller er der andre steder......jeg har været i SuperBest, mend et har de
ikke på hylderne...karamelessens, såevel som kaffe, mandel, vanille
osv.....har de, men ikke kakao?

bj

Fra : EnjoyNews

Dato : 15-09-04 15:50

Jeg tror ikke jeg har hørt om kakao essens, men ellers kan du evt købe mange
essenser online her : http://www.delikatesserne.dk/

Mange hilsner
Heidi

Fra : Karina

Dato : 02-10-04 17:31

On Tue, 14 Sep 2004 23:48:59 +0200, "bj" <b_hoejgaard75@mail.dk>
wrote:

> [...]
>
>Eller er der andre steder......jeg har været i SuperBest, mend et har de
>ikke på hylderne...karamelessens, såevel som kaffe, mandel, vanille

Du kan købe chokolade essens(hvis det er det du mener) i Magasin.

Mvh. Karina Lund Andersen