XV750 Virago reservedelskatalog
Fra : Tom Christensen

Dato : 14-09-04 21:52

Hej

Jeg har ledt i adskillige dage på nettet efter et reservedelskatalog til min
XV750 fra 1985-86/type 5e5 (den nye model).
Det er lidt svært, da maskinen er importeret fra Japan, og jeg er elendig
til japansk...

Jeg har fundet reservedelskataloger i USA, men det er tilsyneladende ikke de
samme modeller, de hedder fx XV700CSS og ligner ikke min maskine.

Jeg er lige pt særlig interesseret i overblik over baghjulet, da det har
været meget varmt (sandsynligvis slæbende bremse) og nok har afbrændt et
eller andet gummi indvendig i navet.

Er jeg så heldig, at nogen herhjemme har et godt tip?
Jeg vil jo gerne cykle lidt mere inden vinteren.

På forhånd tak.

--
med venlig hilsen
Tom Christensen

(fjern nomail- hvis du vil skrive til mig)

Fra : ptheo

Dato : 15-09-04 04:06

Jeg har en del manualre og reservedelslister til denne model samt mange
andre ..... få liste tilsendt på e-mail
ptheo@post8.tele.dk

Fra : Finn Andersen

Dato : 15-09-04 16:21

> [...]
> med venlig hilsen
> Tom Christensen
>
> (fjern nomail- hvis du vil skrive til mig)

Prøv denne hjemmeside:

http://216.37.204.202/Yamaha_OEM/YamahaMC.asp

Mvh Finn VFR750

Fra : Tom Christensen

Dato : 15-09-04 21:20

"Finn Andersen" <finn@fk-tech.dk> skrev i en meddelelse

> "Tom Christensen" <reenchri@nomail-tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv denne hjemmeside:
>
> http://216.37.204.202/Yamaha_OEM/YamahaMC.asp

Tak. Det ligner min model noget mere

mvh
Tom

Fra : Carl Dragert

Dato : 15-09-04 18:49

Tom Christensen wrote:
> [...]
> XV750 fra 1985-86/type 5e5 (den nye model).
> Det er lidt svært, da maskinen er importeret fra Japan, og jeg er elendig

Jamen Tom dog
Gå ind på dette link
http://parts.yamaha-motor.com/
og vælg en 700 model, såvidt jeg kan se er den meget identisk med din 750,
husk på at der var et eller andet med importen i USA som (for at beskytte
amerikanske mærker) gjorde at 700 var en magisk grænse i de år.

Hvis det ikke er godt nok så har Aagesen nogle glimrende mikrofisk

Carl Dragert
FZR 600