maxi
Fra : Martin Brøgger

Dato : 14-09-04 21:40

hey

er der nogen der ved hvordan jeg anskaffer en billig maxi?

Hilsen
Martin Brøgger

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 14-09-04 21:52

"Martin Brøgger" <martin@giantmedia.dk> skrev i en meddelelse
> hey
>
> er der nogen der ved hvordan jeg anskaffer en billig maxi?

Start med at spørge i dk.marked.privat.knallert, søg i dba.dk, guloggratis,
qxl osv.

Fra : Pwh

Dato : 15-09-04 15:01

> er der nogen der ved hvordan jeg anskaffer en billig maxi?
>
> Hilsen
> Martin Brøgger

Med en boltsaks *eg*

/Jens

Fra : Preuthun

Dato : 15-09-04 18:00

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Med en boltsaks *eg*
>
> /Jens

Hejsa.
Her trædes der virkelig på min ligtorn Pwh. Sådan noget er pisse
irriterende. De mennesker, som stjæler knallerter, mangler indfølingsevne og
medfølelse. Det er afstumpede individer, som handler egoistisk og
hensynsløst.
Jeg har fået stjålet cykler, og fået knallerter skraldet. Og det er i den
grad træls, skal jeg hilse at sige.
TÆNK IKKE TANKEN OVERHOVEDET.
Tag derimod den tid det tager, at finde en god brugt Maxi. Kik evt. efter
nogle af de tidligere indlæg i gruppen, om hvad der bør checkes.

Mvh. Jan Preuthun

Fra : Pwh

Dato : 15-09-04 19:44

> [...]
> Tag derimod den tid det tager, at finde en god brugt Maxi. Kik evt.
> efter nogle af de tidligere indlæg i gruppen, om hvad der bør checkes.

Nu var det jo ment som en joke, det håber jeg at du fattede
Jeg har selv fået stjålet knallert og fornylig min SR125 Scooter,
så jeg har INTET til ovres for dem der gør det.
Hvis jeg jokkede for hårdt på din ligtorn har du så hermed min
uforbeholdne undskyldning, det var kun sort humor

/Jens

Fra : Preuthun

Dato : 15-09-04 21:00

> [...]
> Hvis jeg jokkede for hårdt på din ligtorn har du så hermed min
> uforbeholdne undskyldning, det var kun sort humor

Den modtager jeg - Alt forladt

Mvh. Jan Preuthun