Gratis flash?
Fra : Lasse R. A.

Dato : 14-09-04 16:20

Heysa Ng

http://www.risici.dk/gallery/index.php?image=Lasse.jpg&list=Web%20design&page=1
er linket til det design jeg gerne vil havde lavet i flash. Det er
ideen at billederne skal køre op ad linien, i et loop så de kommer
igen som om de kørte på en cirkel.
billederne vil være nogle af dem der ligger i mit gallery. Det skulle
gerne være sådan at når der trykkes på fx links så istedet for skater
billedet ser man så linksne eller noget andet tekst.

Er ideen tydelig?

Er der nogle der vil lave det af ren og skær sjov og/eller for at
havde en fed hjemmeside at vise man har kodet ?

Hvis ikke hvor meget vil i gætte på at det vil koste at få lavet og
hvor vil i anbefale at få det lavet?

Mvh Lasse
www.risici.dk - teksside der skal updateres ;)

Fra : Lasse R. A.

Dato : 15-09-04 15:36

Jeg har lige fået at vide fra en ænglænder at det vil koste omkring
800 euro da der skal meget programering til. Det er langt mere end
hvad jeg vil give hvis jeg overhovedet vil betale for siden, men jeg
vil da gerne lige høre jeres mening :)

Mvh Lasse

Fra : Leyna

Dato : 15-09-04 20:32

On 15 Sep 2004 07:35:51 -0700, ris@risici.dk (Lasse R. A.) wrote:

> [...]
>800 euro da der skal meget programering til. Det er langt mere end
>hvad jeg vil give hvis jeg overhovedet vil betale for siden, men jeg

Min mening er, at du i hvert fald ikke skal regne med at få det
forærende... medmindre du selvfølgelig kender nogen som er hajer til
Flash.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Bo Dudek

Dato : 01-10-04 07:51

[...]

>Min mening er, at du i hvert fald ikke skal regne med at få det
>forærende... medmindre du selvfølgelig kender nogen som er hajer til
>Flash.

som udgangspunkt kan du med garanti finde mange folk på nettet, som
vil kaste sig ud i projektet for dig gratis.. men man får, hvad man
betaler for.. disse folk (har selv været en af dem) er i gang med at
lære (det er jeg dog stadig selv), og tager det derfor som en
læringsproces.. og resultatet bliver derefter..

når folk bliver bedre og VED, hvad de laver.. og hvordan de skal gribe
ting an, så VED de det selv, og så VIL de have penge for det.. sådan
er verden skruet sammen..

så, vurdér, om du vil hive pottemånen op og smide penge i projektet og
få et solidt stykke håndværk, eller om du vil satse lidt mere på noget
gratis newbie-arbejde..

bare min klare holdning..

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : vandahl

Dato : 15-09-04 20:55

Som tidligere nævnt skal du nok ikke regne med at få det forærende!
Er ikke helt sikker på hvad det er du skal ha' lavet?
Men kunne forestille mig at det er rimelig omfattenden....og når jeg
siger det er det fordi jeg tror at det kræver at siden mere eller mindre
laves om fra bunden.....siden skal faktsik være 100% flash for at det
kan lade sig gøre (Som jeg forstår at du ønsker siden).
Det er ikke et umuligt arbejde med det kræver tid!
Derfor se i din omgangskreds om der skulle være nogen der kan lave
arbejdet for dig!

http://www.kandu.dk/