Hvad gør jeg mht. salg af EU-knallert som ~
Fra : onix

Dato : 14-09-04 16:14

Hej NG

Håber i kan hjælpe

Jeg har en EU knallert stående som jeg afmeldte (dvs. uden plader nu!) Nu
har jeg tænkt at sælge den - men hvordan gør man det når jeg ikke har
nummerplader ? køber kan jo ikke engang køre en prøvetur på den da den
hverken har plader eller forsikring ?

Hvordan gør man - udleverer politet prøvplader og hvorledes foregår det ?

Mvh
Onix

Fra : RpR

Dato : 14-09-04 21:52

> [...]
> hverken har plader eller forsikring ?
>
> Hvordan gør man - udleverer politet prøvplader og hvorledes foregår det ?

Normalt så varer en prøvetur jo sjældent mere end 5 - 10min, og de fleste
vil vel bare tage chancen kunne jeg forestille mig.

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 15-09-04 01:50

> Normalt så varer en prøvetur jo sjældent mere end 5 - 10min, og de fleste
> vil vel bare tage chancen kunne jeg forestille mig.
>
> --

Jeg tror nu også, du sætter en Danmarks rekord, som 1. der henter
prøveplader til en prøvetur på en EU knallert. Tag en chance, vind en bamse.

/Ole

Fra : Georg

Dato : 15-09-04 14:15

Ja, med mit held, ville der i de 5-10 minutter prøveturen varer komme ikke
mindre end 2 motorcykelbetjente, 1 alm patrulje vogn og 1 civil vogn og alle
vil skille knallerten ad og tjekke stel og motornr.

Georg

Fra : RpR

Dato : 16-09-04 22:11

> [...]
alle
> vil skille knallerten ad og tjekke stel og motornr.

Det blir sq en lang dag hvis de allesammen skal nå det