Nyhedsgrupper i Outlook
Fra : Jawer

Dato : 14-09-04 14:19

Her læst et eller andet sted at det er muligt at sætte Outlook op til at
læse nyhedsgrupper...men hvordan?

--
Jawer

Fra : Calle.

Dato : 14-09-04 16:45

Jawer wrote:
> Her læst et eller andet sted at det er muligt at sætte Outlook op til
> at læse nyhedsgrupper...men hvordan?

nej, der kan laves en knap, der starter OE

--
Calle.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 14-09-04 17:06

Jawer wrote:
> Her læst et eller andet sted at det er muligt at sætte Outlook op til
> at læse nyhedsgrupper...men hvordan?

Nej - men du kan sætte Outlook op til starte Outlook Express og så læse
nyhederne der.

Der er vist et sted i menuerne på Outlook, hvor man kan starte Outlook
Express.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-09-04 17:15

Jawer skrev:

>Her læst et eller andet sted at det er muligt at sætte Outlook op til at
>læse nyhedsgrupper...men hvordan?

Nu skriver du ikke, hvilken version det er.
Men det er viddst nogenlunde ens i de forskellige versioner.

http://www.huminf.aau.dk/hi9911/Vejledning/webonrsetup.htm

Men det den gør er blot at åbne Outlook Express i Outlook,
Outlook har ingen newsreaderdel.
--
Knud

Fra : NikonPro.dk

Dato : 14-09-04 17:36

Knud Gert Ellentoft wrote:

> [...]
>
> http://www.huminf.aau.dk/hi9911/Vejledning/webonrsetup.htm
>
> Men det den gør er blot at åbne Outlook Express i Outlook,

Jeg har i min Outlook 2003 DK ikke kunnet finde de muligheder for at få
åbnet nyhedsgrupper som beskrevet i den vejledning

Bjarne

Fra : NikonPro.dk

Dato : 14-09-04 17:52

NikonPro.dk" <mail"fjern-dette wrote:

> Jeg har i min Outlook 2003 DK ikke kunnet finde de muligheder for at
> få åbnet nyhedsgrupper som beskrevet i den vejledning

Fandt muligheden via tilpas værktøjslinie fanebladet "skift til", hvor
efter outlook express 6.0 åbnes med nyhedsgrupper som forventet

Bjarne

Fra : J.K.Arning

Dato : 14-09-04 19:36

"Jawer" <dileerdaller@hotmail.com> wrote in message
> Her læst et eller andet sted at det er muligt at sætte Outlook op til at
> læse nyhedsgrupper...men hvordan?

Det er .. imod gængs opfattelse .. muligt via et 3. part plugin
men sidst jeg prøvede det var det godt nok ikke nogen juhu
oplevelse .. men måske det er blevet bedre ?

Du kan se mere her:
http://www.outlook-tips.net/howto/news.htm

Regards

Fra : J.K.Arning

Dato : 14-09-04 20:24

"J.K.Arning" <spam@_remove_arning.dk> wrote in message

> [...]
> men sidst jeg prøvede det var det godt nok ikke nogen juhu
> oplevelse .. men måske det er blevet bedre ?

Jeg skulle jo lige prøve .. Dette svar er sendt via Outlook 2003.
Jeg har sat NewsHound op og det ser ud til at fungere rigt godt.

Regards

Fra : Jawer

Dato : 14-09-04 21:56

Ok...takker for de mange svar :)