Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
EOS 20D i butikkerne?
Fra : Thomas Rybak

Dato : 14-09-04 12:58

Nogen som ved hvor man kan købe denne billigt på nettet og hvornår man
kan få det hvis det er?

Mvh Thomas Rybak

Fra : Hans Kruse

Dato : 14-09-04 13:29

"Thomas Rybak" <private_REMOVE@rybakit.dk> wrote in message
> Nogen som ved hvor man kan købe denne billigt på nettet og hvornår man
> kan få det hvis det er?

Kamerashop har den til 11500dkr. techikdirekt har den til 1549euro. Har ikke
checket yderligere.
Mvh, Hans

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 14-09-04 13:37

Hans Kruse wrote:
> Kamerashop har den til 11500dkr.

Jo - den er på deres hjemmeside - og de er billigst på www.edbpriser.dk -
MEN på hjemmesiden står der også at de FORVENTER at kunne levere i uge 40 -
ikke nu.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Thomas Rybak

Dato : 14-09-04 14:13

Jan Vestergaard wrote:

> [...]
> MEN på hjemmesiden står der også at de FORVENTER at kunne levere i uge 40 -

Det er ikke så vigtigt at de leverer nu, jeg undersøger stille og roligt
markedet og venter på de første brugermeninger.

Desuden er det nok en god ide at vente med at købe noget til efter
Photokina i slutningen af oktober - det er den størte fotomesse så vidt
jeg ved.

Mvh Thomas

Fra : Peter Rongsted

Dato : 14-09-04 15:48

> [...]
>Desuden er det nok en god ide at vente med at købe noget til efter
>Photokina i slutningen af oktober - det er den størte fotomesse så vidt

Helt sikkert en god ide. Men du skal ikke vente så længe. Photokina er
fra 28/9 til 3/10 - og ja det er verdens største fotomesse. Finder kun
sted hvert andet år.

Peter

Fra : Hans Kruse

Dato : 14-09-04 15:45

> Jo - den er på deres hjemmeside - og de er billigst på www.edbpriser.dk -
> MEN på hjemmesiden står der også at de FORVENTER at kunne levere i uge
40 -
> ikke nu.

Jeg mente ikke at den kunne leveres det kan den heller ikke fra
technikdirekt. Kun at den fandtes på deres site. Glemte at pointere dette,
hvis nogen allerede var ved at varme kreditkortet op

mvh, Hans

Fra : Tommy Jensen

Dato : 14-09-04 16:07

On Tue, 14 Sep 2004 16:44:57 +0200, "Hans Kruse"
<hans.kruse@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>technikdirekt. Kun at den fandtes på deres site. Glemte at pointere dette,
>hvis nogen allerede var ved at varme kreditkortet op

Rent faktisk varer det ikke længe!

I USA er de begyndt at modtage kameraerne.

Kamerahuset oplyser levering 17/9.

IT-Butikken oplyser 1-3 dages levering

Flere andre på EDB priser oplyser max 7 dage.

Alt dette stemmer meget godt med den besked jeg har fået fra Canon
Danmark, nemlig den 20/9 +/- et par dage til levering fra Canon lager
til butikkerne.

MVH Tommy

Fra : Thomas Rybak

Dato : 14-09-04 16:38

> Rent faktisk varer det ikke længe!
>
> I USA er de begyndt at modtage kameraerne.
>
> Kamerahuset oplyser levering 17/9.
>
> IT-Butikken oplyser 1-3 dages levering
>
> Flere andre på EDB priser oplyser max 7 dage.

Det kan man sjædent bruge til noget. Se bare Kiss DP-558, den har været
forsinket et lille års tid

> Alt dette stemmer meget godt med den besked jeg har fået fra Canon
> Danmark, nemlig den 20/9 +/- et par dage til levering fra Canon lager
> til butikkerne.

Dét lyder til gengæld lovende! Nogen som vil købe et (næsten) nyt 300D ?

Mvh Thomas

Fra : Tommy Jensen

Dato : 14-09-04 16:47

On Tue, 14 Sep 2004 17:37:53 +0200, Thomas Rybak
<private_REMOVE@rybakit.dk> wrote:

>Det kan man sjædent bruge til noget. Se bare Kiss DP-558, den har været
>forsinket et lille års tid

Det kan du have ret i, men i eksemplet med IT butikken tror jeg nu på
det for i lørdags stod der max 7 dage's levering og idag blev det
ændret til 1-3 dage. (Og selvfølgelig havde jeg informationen fra
Canon at holde det opmod).

>Dét lyder til gengæld lovende! Nogen som vil købe et (næsten) nyt 300D ?

Jeg vil nu nok vente et par uger eller mere efter jeg har købt 20D før
jeg sælger mit 300D.

MVH Tommy

Fra : Thomas Rybak

Dato : 14-09-04 17:16

Tommy Jensen wrote:

> Jeg vil nu nok vente et par uger eller mere efter jeg har købt 20D før
> jeg sælger mit 300D.

Hvorfor? Skal du lige se 20D an først?

Det er sgu dyrt altid at skulle have det nyeste :-/

Thomas

Fra : Hans Kruse

Dato : 14-09-04 17:24

> Det er sgu dyrt altid at skulle have det nyeste :-/

jamen dejligt hvorfor ikke, hvis man har råd?

Fra : Tommy Jensen

Dato : 14-09-04 17:30

On Tue, 14 Sep 2004 18:16:08 +0200, Thomas Rybak
<private_REMOVE@rybakit.dk> wrote:

>Hvorfor? Skal du lige se 20D an først?

Fordi jeg ikke vil risikere ikke at have et kamera hvis nu der viser
sig problemer med 20D eller hvis jeg fortryder.

Men det bliver da solgt, jeg har muligvis allerede en køber så derfor
haster det ikke så meget.

MVH Tommy

Fra : Palle

Dato : 14-09-04 20:34

"Thomas Rybak" <private_REMOVE@rybakit.dk> skrev i en meddelelse

> Dét lyder til gengæld lovende! Nogen som vil købe et (næsten) nyt 300D
?

> Mvh Thomas

Ja da, hvis prisen er rigtig.

Fra : Thomas Rybak

Dato : 15-09-04 08:02

Palle wrote:

> ?

> Ja da, hvis prisen er rigtig.

Hvad er så en rigtig pris?

Mvh Thomas

Fra : Thomas Rybak

Dato : 15-09-04 08:36

Palle wrote:

> ?

> Ja da, hvis prisen er rigtig.

Hej

Du kan købe mit 300D + 18-55mm objektiv for 6000,- fast pris (!) Så
sparer du mindst 1000 kr. i forhold til nypris jvf. edbpriser.dk

Kameraet virker upåklageligt og du er velkommen til at prøve det inden køb.

Mvh Thomas

Fra : Pierre

Dato : 14-09-04 18:52

Ja og Canon Danmark kan ikke g?rer en pind da hovedlageret for Nordeuropa
ligger i g?teborg sverige

Mvh.Pierre

www.edbpriser.dk -

Fra : Tommy Jensen

Dato : 14-09-04 18:58

On Tue, 14 Sep 2004 19:52:14 +0200, "Pierre" <pierre.a@city.dk> wrote:

>Ja og Canon Danmark kan ikke g?rer en pind da hovedlageret for Nordeuropa
>ligger i g?teborg sverige

Og hvad så?

MVH Tommy

Fra : Pierre

Dato : 14-09-04 19:07

Så ikke andet at hvergang man hendvender sig til Canon Danmark så for man en
sang for de varme lande de lover og lover men en konkret dato afhænger af
hvad de gør eller ikke gør i gøteborg/Japan vilket igen gør at canon
danmark´s service er helt ad røven til !

Fra : Tommy Jensen

Dato : 17-09-04 15:20

On Tue, 14 Sep 2004 20:07:23 +0200, "Pierre" <pierre.a@city.dk> wrote:

> [...]
>hvad de gør eller ikke gør i gøteborg/Japan vilket igen gør at canon
>danmark´s service er helt ad røven til !

Jeg kan da så fortælle dig at denne gang passede oplysningerne til
punkt og prikke. Jeg har lige hentet et styk 20D

MVH Tommy

Fra : Deaster

Dato : 17-09-04 16:59

Tommy Jensen wrote:

> Jeg kan da så fortælle dig at denne gang passede oplysningerne til
> punkt og prikke. Jeg har lige hentet et styk 20D
>

> MVH Tommy

Fortæl for satan

--
Deaster
"War is God's way of teaching

Fra : Tommy Jensen

Dato : 17-09-04 17:15

On 17 Sep 2004 15:59:23 GMT, "Deaster" <nospam@deaster.dk> wrote:

>Fortæl for satan

Hvad vil du vide?

Det er satme hurtigt ! Første gang jeg trykkede på udløseren efter jeg
havde sat det til burst røg der lige 4-5 skud af inden jeg overhovedet
havde tænkt på at løfte fingeren igen !

Jeg skal til at lave lidt test af hastighed.

MVH Tommy

Fra : Mark Holm

Dato : 17-09-04 18:22

> Jeg kan da så fortælle dig at denne gang passede oplysningerne til
> punkt og prikke. Jeg har lige hentet et styk 20D

Hvorhenne, om man må spørge? :)

/Mark

Fra : Tommy Jensen

Dato : 17-09-04 18:57

On Fri, 17 Sep 2004 17:22:07 +0000 (UTC), Mark Holm
<markXX@XXXXmail-in.dk> wrote:

>Hvorhenne, om man må spørge? :)

Hos Bingo Foto, Kamera Huset har ikke fået det endnu.

Her er lige lidt hastighedstest resultater.

Kort: Lexar 1 GB prof 80x
ISO: 100
TV: 1/250
Continuous i 20 sekunder

Antal Large fine JPEG: 60 (buffer fuld før 20 sek)
Tid før drevlys slukkede: 20 sek
Antal Small fine JPEG: 97
Tid før drevlys slukkede: 16 sek
Antal RAW: 20 (buffer fuld før 20 sek)

Fra : Hans Kruse

Dato : 17-09-04 19:04

jamen, hvad betalte du?!!!

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Tommy Jensen

Dato : 17-09-04 19:09

On Fri, 17 Sep 2004 20:03:36 +0200, "Hans Kruse"
<hans.kruse@mail.tele.dk> wrote:

>jamen, hvad betalte du?!!!

13.000 for kit'et altså med EF-S 18-55 så jeg har i øjeblikket 2 af
dette objektiv, hus kommer først senere.

Ja jeg ved godt det ikke er det billigste!

MVH Tommy

Fra : Mikkel U.

Dato : 17-09-04 19:18

Tommy Jensen wrote:

> 13.000 for kit'et altså med EF-S 18-55 så jeg har i øjeblikket 2 af
> dette objektiv, hus kommer først senere.
>
> Ja jeg ved godt det ikke er det billigste!
>

> MVH Tommy

Blot til info : Photografica fik 20D igår, og har flere på lager.

/mikkel

--
"The only source of knowledge is experience"

Albert Einstein