Turen til Christians Ø
Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 14-09-04 10:51

Calypso's årlige tur til Christians Ø er netop afsluttet.
For ikke at skulle skrive, og takker til alle deltagere
gør jeg det her.
Vejeret var super (vi er jo nogle som kan finde ud
af det med planlægning ), og stemningen var fed.
Det sidste vil jeg gerne takke alle deltagerene for.

Allan Greisen og Allan Jensen skal selvfølgelig
også takkes for positionen på Thomas Majål Jensen's
private vrag. Guttermænd af format (damn few left)...

Stemningsbilleder kan ses op http://divein.dk

sualC

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 14-09-04 10:52

Damn.... Forkert link...

http://www.divein.dk

Fra : Allan Jensen

Dato : 14-09-04 12:54

Det ser ud til at have været en dejlig tur og jeg er da beæret over, at
blive takket i fuld offentlighed (sig bare til en anden gang).
Men jeg ville nu hellere have, at du gav dig tid til at svare på min mail,
vedrørende det vrag jeg ikke ku´ finde ved Bornholm

m.v.h. Allan J.

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 14-09-04 14:20

Jeg skal nok kigge på det når jeg kommer hjem i aften...