§ 480 fuldbyrdes af dom
Fra : hansi

Dato : 14-09-04 08:02

§ 480. Domme kan fuldbyrdes, når fuldbyrdelsesfristen er udløbet, medmindre
dommen forinden er anket. Fristen er 14 dage efter dagen for dommens
afsigelse, medmindre andet er bestemt i dommen.

Skal det forstås således at hvis jeg vinder en sag angående penge.
og sagsøgte anker efter tre uger så er han forpligtiget til at betale
pengene.

Fra : Peter

Dato : 14-09-04 08:53

"hansi" <dsl2780@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Skal det forstås således at hvis jeg vinder en sag angående penge.
> og sagsøgte anker efter tre uger så er han forpligtiget til at betale

Ja.

/Peter

--
http://www.grauslund.com