X800 PRO / XT...
Fra : Jonny Jensen

Dato : 13-09-04 23:53

Hejsa

Jeg står og skal have erhvervet mig et af ovenstående, helst XT og gerne i
nærmeste fremtid. Mine spørgsmål er nu som følger:

Findes der overhovedet nogle forhandlere som har fået XT kort hjem endnu
(gerne tyske eller engelske, bare kortet er på lager)?

Kan man stadig modde PRO kortene til XT kort selv? Hvad kræver det (evt link
til en eller flere guides)?

Skal det være vivo versionerne, som i øvreigt ikke er til at finde mange
steder i følge edbpriser.dk, eller kan et alm pro også moddes?

Har i andre små fif eller lignene, så drop meget gerne en besked med disse
også :)

Mvh
Jonny.

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-09-04 06:48

Jonny Jensen wrote:
> [...]
>
> Findes der overhovedet nogle forhandlere som har fået XT kort hjem
> endnu (gerne tyske eller engelske, bare kortet er på lager)?

Jeg kan kun anbefale Overclockers i England:

http://www.overclockers.co.uk/acatalog/X800_Series.html

De har både Pro og XT på lager (in stock). Til prisen der er nævnt ved de
enkelte kort skal du lægge 14,75£ i Shipping og derefter 17,5% (af kortets
pris + shipping) i VAT. Den samlede pris kan du så finde frem til på
http://www.valutakurser.dk/ .

Fra : Nicolai

Dato : 14-09-04 09:21

> Jeg kan kun anbefale Overclockers i England:

Enig.

Fra : Thomas VJ

Dato : 14-09-04 15:42

"Jonny Jensen" <jonny_jensenNO_SP@Mmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
<klip>

> Kan man stadig modde PRO kortene til XT kort selv? Hvad kræver det (evt
link
> til en eller flere guides)?

Jeg ved ikke om man stadig kan modde PRO kortene, men hvis man kan er der en
glimrende guide her:
http://kortlink.dk/freeservers/8vt

> Skal det være vivo versionerne, som i øvreigt ikke er til at finde mange
> steder i følge edbpriser.dk, eller kan et alm pro også moddes?

Det skal være VIVO versionen med 1,6ns ram

mvh
Thomas
--
dykkerteori.dk - lær teorien før du rejser...

Fra : Thomas VJ

Dato : 14-09-04 18:40

"Jonny Jensen" <jonny_jensenNO_SP@Mmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
<klip>

> Har i andre små fif eller lignene, så drop meget gerne en besked med disse
> også :)

Her er forresten også lige et par link til fora der omhandler emnet:
http://kortlink.dk/8vv
http://kortlink.dk/8vx
http://kortlink.dk/8vy

mvh