køredragt
Fra : Georg

Dato : 13-09-04 22:21

Nogle gode forslag til en dragt man kan have udenover en thermokedeldragt
som kan holde kraftig slagregn ude i flere timer?

Georg

Fra : RpR

Dato : 14-09-04 00:30

> Nogle gode forslag til en dragt man kan have udenover en thermokedeldragt
> som kan holde kraftig slagregn ude i flere timer?

Ja, jeg kalder det regntøj

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Georg

Dato : 14-09-04 00:45

Årh ja, det havde jeg ikke tænkt på.

Spøg til side. Det skulle helst være en slags dragt, som er helt og aldeles
tæt selvom regnen HAMRER ned i træstammetykke stråler så jeg kan være
knastør selv efter et par timers kørsel. I øjeblikket bruger jeg noget
olietøj, men det er ikke så nemt at håndtere. Jeg har ikke kunne finde en
VANDTÆT kedeldragt som jeg kan have udenpå min termeokedeldragt.

Fra : Mythos

Dato : 14-09-04 06:16

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> olietøj, men det er ikke så nemt at håndtere. Jeg har ikke kunne finde en
> VANDTÆT kedeldragt som jeg kan have udenpå min termeokedeldragt.

Har du set på noget af det HH har at byde på, det skulle ikke undre mig de
har noget til dig, endda en sag så du kun skal have en ting på, en regntæt
heldragt med termo effekt.

Kim Larsen

Fra : Hekto

Dato : 14-09-04 06:51

In article <4146310e$0$178$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
linesnuden@hotmail.com says...
> [...]
> olietøj, men det er ikke så nemt at håndtere. Jeg har ikke kunne finde en
> VANDTÆT kedeldragt som jeg kan have udenpå min termeokedeldragt.

Der er flere dragter der er helsvejst o.s.v.
Til gengæld vil vandet komme ind ved hals, ærmer og ben. Støvler og
handsker vil blive pjask våde, og det vil være koldt om fingre og tæer.

Prøv www.louis.de

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : GK

Dato : 14-09-04 18:47

hvorfor ikke investere i en ordentlig vandtæt motorcykel dragt så kan man
jo undlade den tykke termokedeldragt
og køre i timevis uden at blive gemmeblødt .. jeg bruger en skidragt den
er faktisk ret god men er ikke helt 100% vandtæt
men kan da godt holde vandet ude i en time eller to

---

Fra : Rasmussen

Dato : 16-09-04 21:34

> [...]
>
> Georg
>
> Jeg købte en heldragt ved cykelhandleren for 1400 kr. og jeg køre ca. 3
timer om dagen på min 45 knallert i vind og regn uden at have bleven våd
eller kold i de 4 mdr. jeg har kørt til og fra arbejde så prøv hos din
lokale cykelhandler.

MV Per R

Fra : Allan F. Hermansen

Dato : 19-09-04 16:20

> [...]
>timer om dagen på min 45 knallert i vind og regn uden at have bleven våd
>eller kold i de 4 mdr. jeg har kørt til og fra arbejde så prøv hos din

Og jeg, som troede at mine 30 km. i alt om dagen var meget Har du
halvanden time til og fra arbejde?

Hilsen
Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15883547

Fra : Rasmussen

Dato : 21-09-04 08:40

> Og jeg, som troede at mine 30 km. i alt om dagen var meget Har du
> [...]

Ja det svinger fra 1 - 1½ timer hvert vej alt efter trafikken selv om der
kun er 58 km hvert vej (116 km ialt)

MV

Per R

Fra : Henning Sørensen

Dato : 19-09-04 21:19

> som kan holde kraftig slagregn ude i flere timer?

Hvad med en overlevelsesdragt? Den er da vandtæt!

Hs