Ford Hammel - Lukket?
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 13-09-04 20:42

Hej.

I dag har jeg forsøgt at kontakte Ford i Hammel(Bilcentret), men
telefonnummeret virker ikke, desuden virker deres hjemmeside ikke mere.

Meget ærgeligt, da jeg tidligere har købt reservedele der til meget gode
priser...

Er der nogen der kan af/be-kræfte af de er lukket?

-M

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 14-09-04 08:35

Morten Lorenzen wrote:
> I dag har jeg forsøgt at kontakte Ford i Hammel(Bilcentret), men
> telefonnummeret virker ikke, desuden virker deres hjemmeside ikke
> Er der nogen der kan af/be-kræfte af de er lukket?

Ja, de er lukket.
En af deres mekanikere, og noget af deres testudstyr, er kommet til et
andet værksted i Hammel, som jeg ikke lige kan huske hvem er.
En af de tidligere ejere er kommet til Ford i Egå.

M.v.h
Niels

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 14-09-04 08:39

Mener at kunne huske at have læst det i lokalavisen. Mener noget af
personalet blev ansat hos Ford i Århus, uden dog at være helt sikker....

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 14-09-04 20:58

Morten Lorenzen wrote:

> Er der nogen der kan af/be-kræfte af de er lukket?

Ja - du kan forsøge ved Automester på Danmarksvej (den gamle synshal) i
Skanderborg. Det er den tidligere Ford forhandler i Skanderborg (Røde Niels)
jeg ved han har en del Ford stumper på lager.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg