kakaopulver
Fra : Katjastrofen

Dato : 13-09-04 19:45

Hejsa, er der nogle der kender noget kalorielet kakaopulver. - Altså til at
lave varm kakao med. - Det jeg bruger pt har næsten 400 kalorier pr 100
gram, så det synes jeg er lige i overkanten.

mvh

katja

--
~~
My head is heavy, my limbs are weary.

Fra : EnjoyNews

Dato : 13-09-04 22:26

Hej Katja

Det må være noget med sukker i som du bruger ikk ?

Brug i stedet det kakao du bager med normalt.. og så en smule sødemiddel...
det er lige så godt )
Der er selvfølgelig noget kakao der er bedre end andre... personligt
foretrækker jeg Vahlrona som er hammer dyrt.. men det synes jeg er bedst..
den kan du i hvert fald købe i Irma

Mange hilsner
Heidi