Norton kører på vej hjem fra U.K. til Købe~
Fra : Henrik Lyck

Dato : 13-09-04 19:19

Hej

Jeg er lige kommet hjem fra U.K. med min ny erhvervede norton commando 850,
på vejen hjem med færgen mødte jeg et par andre Norton kørere der var også
en
yamaha en BMV og en kawa tror jeg nok.
Jeg ville bare høre om nogen kendte dem da jeg var lidt interesseret i at
høre om ham
den ene Norton kører kom hel hjem på trods af en løs gearkasse, jeg så de
stod og
skruede lige ved rundkørslen til motorvejstilkørslen uden for Esbjerg.

Nå, men håber de fik den gjort så meget køreklar at de kunne fortsætte turen
hjemad.

--
MVH

Henrik Lyck