Morsom forhandler oplevelse
Fra : Studen

Dato : 13-09-04 17:32

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal skrive navnet på forhandleren, da alle
mennesker kan have en dårlig dag... Hvis der er nogen der bare må vide det
så smid en mail :)

Jeg ringede i dag til en forhandler i Kbh, og spurgte efter et kabel til min
Katana (jeg startede med at sige katana 750 SZ. Svaret kom promte; "det
findes ikke - de er ikke lavet i 750". OK - tænkte jeg, jeg prøver med
GSX750SZ Katana. Det kunne der ikke være tale om; "Det findes ikke, du må
ha' misforstået et eller andet". Efter en omgang sjov "jo" / "nej" - leg
sagde jeg PÆNT at det ønskede jeg ikke at diskuterede yderligere, hvilket
resulterede i, at Sherlock smækkede røret på......
Interessant oplevelse - Der handler jeg ikke igen.

Og han levede lykkeligt til sine dages ende - på sin Katana GSX750SZ 1982

Studen :)

Fra : Tomas Linnet

Dato : 13-09-04 17:59

"Studen" <studenREM@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Interessant oplevelse - Der handler jeg ikke igen.
>

> Og han levede lykkeligt til sine dages ende - på sin Katana GSX750SZ 1982

Det må være rart at vide alt.......

-Tomas
Nu med uden MC

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 13-09-04 18:18

Studen wrote:

> Jeg er lidt i tvivl om jeg skal skrive navnet på forhandleren, da alle
> mennesker kan have en dårlig dag... Hvis der er nogen der bare må
> vide det så smid en mail :)

Send din historie til folkene bag www.dmcn.dk hvor der er
forhandleranmeldelser. Folkene bag DMCN sender herefter din historie til
forhandleren så de kan "forklare" sig. Herefter postes historien på sitet så
alle kan se og læse om hinandens erfaringer med pågældende forhandler.

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Hekto

Dato : 13-09-04 18:21

In article <4145cb83$0$169$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
studenREM@gmail.com says...
> [...]
> resulterede i, at Sherlock smækkede røret på......
> Interessant oplevelse - Der handler jeg ikke igen.

Kunne godt lyde som syd for Valby Bakke; men han er jo blevet flink og
megørlig, har jeg hørt.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Lyrik

Dato : 14-09-04 00:18

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse

> Kunne godt lyde som syd for Valby Bakke; men han er jo blevet flink og
> megørlig, har jeg hørt.
> --
> /Hekto
+++++++++++++++++++++
Hvis du refererer til min oplevelse så hed den flinke mand på stedet:
"Sonny"!))
Jeg så først den ældre mand som må være den du kalder "farmand" lidt
senere.))

Hilsen
Jens

Fra : Hekto

Dato : 14-09-04 06:41

In article <ci59p2$130f$1@news.cybercity.dk>, lyrikfjern@heaven.dk
says...
> Hvis du refererer til min oplevelse så hed den flinke mand på stedet:
> "Sonny"!))
> Jeg så først den ældre mand som må være den du kalder "farmand" lidt
> senere.))

Se, det forklarer en del!

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 14-09-04 08:36

> [...]
> Interessant oplevelse - Der handler jeg ikke igen.
>

> Og han levede lykkeligt til sine dages ende - på sin Katana GSX750SZ 1982

...jeg gætter MC-hjørnet.

Kenneth S

Fra : Studen

Dato : 14-09-04 11:56

"Kenneth Sørensen" <kenneth@SPAM_IKKE_HERkrumling.dk> wrote in message

> ..jeg gætter MC-hjørnet.
>
> Kenneth S

Jeg er imponeret :)

Studen

Fra : Hekto

Dato : 14-09-04 14:17

In article <4146ce58$0$165$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
studenREM@gmail.com says...
> Jeg er imponeret :)

Var det ikke også det jeg sagde! ... syd for Valby bakke!
.... nej, den var for nem!

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 14-09-04 14:53

> Var det ikke også det jeg sagde! ... syd for Valby bakke!
> ... nej, den var for nem!
> --
> /Hekto

Ups, Hekto, tror du mig, hvis jeg siger jeg ikke havde set dit indlæg

...desuden liger der sq da mange mc forhandlere syd for valby bakke, Køge MC
f.eks

Kenneth S
R1

Fra : Hekto

Dato : 14-09-04 19:58

In article <3JC1d.47873$Vf.2415941@news000.worldonline.dk>,
kenneth@SPAM_IKKE_HERkrumling.dk says...
> ..desuden liger der sq da mange mc forhandlere syd for valby bakke, Køge MC
> f.eks

.... ikke med en så sublim uforskammet betjening!

Når det er sagt, så skal det jo også nævnes at han har mange gode ting,
og et passende udvalg. Værkstedet skulle også være godt.
Det er bare måden han siger tingene på!

Fra : anders majland

Dato : 14-09-04 15:02

> Var det ikke også det jeg sagde! ... syd for Valby bakke!
> ... nej, den var for nem!

Ligger roskildevej ikke nærmest øst/vest henover bakken ? Og dermed er
mc-hjørnet vest for bakken og ikke syd for ?

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 14-09-04 16:10

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in

> Ligger roskildevej ikke nærmest øst/vest henover bakken ? Og dermed er
> mc-hjørnet vest for bakken og ikke syd for ?

Det er helt korrekt.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen
MC-løs

Fra : Hekto

Dato : 14-09-04 20:02

In article <4146fc56$0$213$14726298@news.sunsite.dk>, anders.majland-
see.signature@address.invalid says...
> Ligger roskildevej ikke nærmest øst/vest henover bakken ? Og dermed er
> mc-hjørnet vest for bakken og ikke syd for ?

Bare fordi du ikke gættede rigtigt!!!

Jo, har lige set på Kraks. Roskildevej ligger vest for København.

Fra : Armand

Dato : 14-09-04 18:07

anders majland <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i en

> Ligger roskildevej ikke nærmest øst/vest henover bakken ? Og dermed er
> mc-hjørnet vest for bakken og ikke syd for ?

Og MC-Hjørnet er placeret på nordsiden af Roskildevej, såeh :-/

--
Armand-

Fra : Studen

Dato : 14-09-04 18:03

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote in message
> In article <4146ce58$0$165$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
> studenREM@gmail.com says...
> >
> Var det ikke også det jeg sagde! ... syd for Valby bakke!
> ... nej, den var for nem!

Jo sådan tolkede jeg det også (men tænkte; det ligger sguda syd/vest).
Jeg har lavet en forhandleranmeldelse inde på dmcn. Jeg har fået tilsendt
deres forklaring. WOW. Lad os bare sige at vi har et forskelligt syn på
sagen. Fantasien er i hvertfald i orden hos MC Hjørnet!!! :)

Mvh

Studen

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 15-09-04 00:03

> [...]
>

> Mvh
>
> Studen

"Fantasien er i hvertfald i orden hos MC Hjørnet!!"

Overrasker det dig ? Så du ikke hans priser ? )

Han ville forresten engang sælge mig en mc-jakke af fransk mærke (kendt for
at være små i størrelsen). Nu var de på tilbud (!) så udvalget var
efterhånden lidt begrænset mht størrelser. Han ment at jeg "let" ku' være i
en M eller var det L. Nu kører jeg i et andet mærke - størrelse XL.....

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Jens Arnfast

Dato : 15-09-04 10:09

Studen wrote:
> [...]
> deres forklaring. WOW. Lad os bare sige at vi har et forskelligt syn på
> sagen. Fantasien er i hvertfald i orden hos MC Hjørnet!!! :)

Æv, jeg kan ikke finde den på sitet ..

--
-jens
RSV1000

Fra : Studen

Dato : 15-09-04 13:56

"Jens Arnfast" <jens@fabel.dk> wrote in message
> Æv, jeg kan ikke finde den på sitet ..
>
> --
> -jens
> RSV1000

Det er fordi Peter Hasselbalch ikke vil bruge den, før forhandleren har
svaret endeligt på tiltale. Dvs. han har svaret, men har en MEGET anden
version af historien.. Bla. noget med at jeg skulle have kontaktet dem for
14dage siden og spurgt efter andre stumper til min ikke eksisterende mc :)
Desuden benægter han pure at skulle have smækket noget rør på - i hans
version var jeg faktisk det onde katana-monster der bare ringede for at
irritere ham med koblingskabler.. Vitterligt en fantastisk historie, der
bare bliver sjovere og sjovere...

Nu har Peter Hasselbalch skrevet en rigtigt god mail og sendt MC Hjørnet med
yderlig info, men har ikke de store forhåbninger. Der er trods alt tale om
en person med en virkelig god fantasi :)

Mvh

Studen

Fra : Peter Hasselbalch

Dato : 15-09-04 23:06

Snip...
> Det er fordi Peter Hasselbalch ikke vil bruge den, før forhandleren har
> svaret endeligt på tiltale. Dvs. han har svaret, men har en MEGET anden
> version af historien..
....snipz

Ja, det er et af problemerne med den "demokratiske" facon vi har valgt
i.f.m. DMCNs Forhandleranmeldelser; Vi bør høre forhandlerens
version/forklaring for han "hænges ud" på nettet i nogle år og det betyder
at han gerne skal vedkende sig at der er et problem. I tilfældet hér
vedkender han sig IKKE at der er et problem, andet en at modellen ikke
eksisterer, men han har faktisk brugt tid på at finde ud af at "Studen" har
haft kontakt til andre Suzuki-forhandlere....?!
Jeg har sendt en mail, hvor jeg gør opmærksom på, at maskinen skam
eksisterer og at feks SydFyns har stumper til den på sin liste.
Jeg har ikke fået svar i dag, men håber/forventer at se noget i løbet af 1-2
dage.

I den sidste ende er DMCNs Forhandleranm.sider jo ikke lavet for at
kritisere, men for at få forhandlerne op på dupperne og yde en ordentlig
service til os, som I den sidste ende har "lidt" brug for dem en gang i
mellem. Derfor skal DMCN/Vi ikke gøre os uvenner med dem, men anspore dem
til god service -og det er så det jeg prøver hver gang, der er problemer.

Jeg vil glæde mig til den dag, hvor man kigger blandt alle de positive
anmeldelser og nærmest kan vælge ud fra geografien, fordi de alle scorer
højt på tilfredsheden, men der går nok nogle år....

P.s. Hvis nogen har lyst til at overtage styring af
Forhandleranmeldelserne/hjælpe til med dem, så må de gerne sige til, for det
tager en del tid, hver gang der er en "dårlig" anmeldelse.

Mvh Peter HH
DMCN#2 - CBR600F4
www.hasselbalch.dk

Fra : Armand

Dato : 14-09-04 19:13

> [...]
om;
> "Det findes ikke, du må ha' misforstået et eller andet". Efter en omgang

Lad lige mig krybe til korset og indrømme at lige dét var faktisk også et af
mine første argumenter mod dine købstanker - Men jeg lod mig jo hurtigt
rette ind til højre, hvilket nok er uhyre sværere med den gode Hr. Harms :-/

--
Armand.

Fra : Studen

Dato : 15-09-04 14:06

> [...]
> mine første argumenter mod dine købstanker - Men jeg lod mig jo hurtigt
> rette ind til højre, hvilket nok er uhyre sværere med den gode Hr. Harms

Griner.... Jeg er 100% klar over at min maskine er ret sjælden, så jeg
forventer på ingen måde at en evt. forhandler skal kende den, når jeg ringer
.. Meeeen man kan jo tackle sådan noget på forskellig vis, og jeg synttes
måske nok at MC Hørnet's var en af de mere morsomme (læs diskvalificerende)

Studen