Outlook blokerer
Fra : Morten

Dato : 13-09-04 17:01

"Outlook blokerede adgang til følgende vedhæftede filer ......"

Min datter forsøger at sende et par billeder til mig, men de kommer ikke
frem med den e-mail hun sender, hvad skal jeg gøre ved min Outlook 2003 for
at få billederne igennem?

Morten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-09-04 17:35

Morten skrev:

>"Outlook blokerede adgang til følgende vedhæftede filer ......"
>
>Min datter forsøger at sende et par billeder til mig, men de kommer ikke
>frem med den e-mail hun sender

De filtyper, der blokeres rettes nemmest med et lille gratis
program fra http://www.slovaktech.com/attachmentoptions.htm

Det undrer mig bare, at der blokeret for billedfiler, det skulle
der normalt ikke være.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=%2Fdirectory%2Fworldwide%2Fda%2Fguides%2Ffunctionguide_outlook2003%2Fc02.asp
--
Knud

Fra : Anders Lund

Dato : 13-09-04 20:23

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Det undrer mig bare, at der blokeret for billedfiler, det skulle
> der normalt ikke være.

De beskytter sig sikkert imod buffer-overflow i billedfremvisnings
programmet... :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk