Weightwatchers
Fra : Helle Nielsen

Dato : 13-09-04 15:21

Hej.

Findes der en yahoo gruppe eller lignende hvor folk som går hos Weight
Watchers kan skrive i?
Jeg er netop lige startet idag med brevkursus hos ovennævnte.

Mvh Helle

Fra : Birdy

Dato : 13-09-04 20:32

prøv quinderne

Fra : Crazy Camilla

Dato : 13-09-04 20:40

"Helle Nielsen" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Watchers kan skrive i?
> Jeg er netop lige startet idag med brevkursus hos ovennævnte.

Hej.

Jeg ved det ikke, men ellers kan vi da lave en.
På Weight Watchers amerikanske hjemmeside kan man kommunikere med andre
medlemmer, men det tilbyder WW ikke i Danmark.

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : Heidi B.

Dato : 13-09-04 21:11

Du kan finde en gruppe på http://www.groupcare.dk/.
Jeg ved ikke hvormeget gang der er i den. Men der har før været fin gang i
den.
Jeg burde også til at komme op på hesten igen

Knus
HeidiB.

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 13-09-04 22:21

Hej Helle

> [...]

> Watchers kan skrive i?
> Jeg er netop lige startet idag med brevkursus hos ovennævnte.

Jeg har ikke hørt om nogen gruppe, men vi kunne jo ( os som har lyst ) få
hinandens ICQ/MSN numre og så chatte sammen på den måde? Jeg er på hvis
nogen har lyst.

Jeg går hos ww i deres klasser og er rigtig glad for det, så jeg tror på vi
kunne give hinanden idéer og opbakning

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk ( her findes bl.a opskrifter der er udregnet i points )

Fra : Helle Nielsen

Dato : 14-09-04 07:00

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:ci52us$s0c$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> nogen har lyst.
>
> Jeg går hos ww i deres klasser og er rigtig glad for det, så jeg tror på

Rigtig god ide. Jeg er på icq med nummeret 136819802 eller på msn med
adressen mail@hellenielsen.dk

Mvh Helle

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 14-09-04 09:38

> Rigtig god ide. Jeg er på icq med nummeret 136819802 eller på msn med
> adressen mail@hellenielsen.dk

Så skulle jeg meget gerne ha' søgt om at få dig på min ICQ og MSN, vi
snakkes ved

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Pernille Pehrsson

Dato : 14-09-04 16:23

"Jeg vil også meget gerne være med på msn med adressen
humlebien_86@hotmail.com

Jeg er netop startet op igen efter en pause i år.

Pernille Pehrsson

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 14-09-04 17:09

Hej Pernille

"Pernille Pehrsson" <pernpehrFJERNDETTE@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:ci72b0$2ob4$1@news.cybercity.dk...

> "Jeg vil også meget gerne være med på msn med adressen
> humlebien_86@hotmail.com

Jeg har prøvet at logge dig på min msn, men den vil ikke. Gider du prøve at
logge mig ind? post(snabela)bolettes.dk

mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 14-09-04 17:21

Rettelse, det er ikke den rigtige email adresse jeg har skrevet ( jeg
beklager ). Den rigtige er:

Bolettenielsen(snabela)get2net.dk

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Heidi B.

Dato : 15-09-04 13:45

Jeg er godt nok ikke kommet i gang endnu, men kunne jo bruge det her som et
los i r.... Så jeg vil også meget gerne være med.
Heidi.Bojsen@tdcadsl.dk

Hilsen
Heidi B.

Fra : Marlene

Dato : 16-09-04 13:29

> [...]
> Watchers kan skrive i?
> Jeg er netop lige startet idag med brevkursus hos ovennævnte.

Jeg vil gerne være med, min mail adresse er: marnel@mail.tele.dk

Vi snakkes

Marlene