Hvornår kommer Geforce 6800 Ultra til Danm~
Fra : f00ge

Dato : 13-09-04 13:28

Subj.

Fra : Nicolai

Dato : 13-09-04 17:33

> Subj.

De er hist og her, men ellers har overclockers.co.uk de fleste på lager. Jeg
køber mit 6800GT der.

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-09-04 18:02

Nicolai wrote:
> De er hist og her, men ellers har overclockers.co.uk de fleste på
> lager. Jeg køber mit 6800GT der.

Og dem har jeg købt 2 af derovre (det ene til min lillebror). 2. gang
bestilte jeg en mandag og havde kortet om torsdagen. Det synes jeg da var
helt i orden

Fra : MartinKnud

Dato : 13-09-04 22:16

Hvorfor?
Er det billigere?

Martin.

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-09-04 23:03

MartinKnud wrote:
> Hvorfor?
> Er det billigere?

Inkl. forsendelse var det 3.430,- for et Gainward 6800GT. Der er vist ikke
den store prisforskel i forhold til herhjemme, problemet er at kortene ikke
er til at få i Dannevang! Der er ihvertfald hurtigt udsolgt, skulle der
endelig komme nogle enkelte kort hjem hist og her. Jeg gad bare ikke at
vente mere. Jeg har også læst om enkelte der har købt i Tyskland og Sverige.