Menses og sex
Fra : Peter

Dato : 13-09-04 11:11

Jeg har læst at Menses perioden kaldes for Catholic paradise, da katolikker
ikke må bruge prævention og kvinden ikke skulle være frugtbar under
menstrurationen. I et lægeblad så jeg engang at en læge skrev at mange
kvinder forlangte at få semleje når de havde menstruration, da de åbenbart
havde særligt lyst undet dette. Mændene gad åbenbart ikke. Men har kvinder
lyst til sex i særlig grad til under menses.

Fra : Bhatu Peter

Dato : 13-09-04 11:19

Peter wrote:
> [...]
> menstruration, da de åbenbart havde særligt lyst undet dette. Mændene
> gad åbenbart ikke. Men har kvinder lyst til sex i særlig grad til

Jeg er jo ikke selv kvinde, men har da oplevet hver gang at kæresten bliver
ekstra horney under under menses. Desværre holder hun sig tilbage, da hun
mener at det må være ulækkert for mig. Generelt syntes jeg ikke der er noget
ulækkert ved menses. Det er ikke værre end at nogle dyrker golden showers og
spiser fæces, hvilket jeg dog ikke kunne få mig selv til at finde nydelse
i....

--
Bhatu Peter
"May all beings be blessed with happiness..."

Fra : Christina

Dato : 13-09-04 11:34

Bhatu Peter wrote:
> [...]

Jeg synes mere dagene før menses er ekstra lystfremkaldende...

Fra : Christina

Dato : 13-09-04 13:49

Bhatu Peter wrote:

> [...]
> end at nogle dyrker golden showers og spiser fæces, hvilket jeg dog
> ikke kunne få mig selv til at finde nydelse i....

Det er ikke så "normalt" at fyre tænder på at gufle klit med menses i sig,
men det findes da, og ....tja, hvad kan jeg sige...det klager jeg da ikke
over - efter jeg vænnede mig til det, vel at mærke

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 13-09-04 19:38

On Mon, 13 Sep 2004 14:48:30 +0200, "Christina" <Christin(remove)@os.dk>
wrote:

>Det er ikke så "normalt" at fyre tænder på at gufle klit med menses i sig,
>men det findes da, og ....tja, hvad kan jeg sige...det klager jeg da ikke
>over - efter jeg vænnede mig til det, vel at mærke

Min x kæreste gjorde så det at hun gik ud og tørrede sig inden at jeg
begravede mig mellem hendes ben, hvis at hun havde menses og så var det
faktisk slet ikke slemt. Og det med at dyrke sex mens at hun har menses
generer overhovedet ikke mig
Flemming Jacobsen

Fra : ¤

Dato : 13-09-04 20:14

>Det er ikke så "normalt" at fyre tænder på at gufle klit med menses i sig,

Det skal man da heller ikke. Kvinden kan da bruge et pessar , eller
nemmere, et stykke natursvamp sat lige så højt op som et pessar.
Manden kan både kneppe og slikke uden overhovedet at opdage
menstruationen.

Fra : Christina

Dato : 13-09-04 20:34

¤ wrote:

> [...]
> nemmere, et stykke natursvamp sat lige så højt op som et pessar.
> Manden kan både kneppe og slikke uden overhovedet at opdage

Men nu er der jo så nogen der rent faktisk godt kan lide det :)

Fra : Bhatu Peter

Dato : 14-09-04 09:53

Christina wrote:

> Men nu er der jo så nogen der rent faktisk godt kan lide det :)

he he

Fra : PerX ...

Dato : 17-09-04 12:58

In article <4145f6c4$0$241$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...

> Men nu er der jo så nogen der rent faktisk godt kan lide det :)

Ja vampyrer!

Fra : Heinrich

Dato : 17-09-04 14:48

x-no-archive: yes

PerX ... wrote:

> In article <4145f6c4$0$241$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
> <Christin(remove)@os.dk> says...

> Ja vampyrer!

ROFLMAO.

Fra : Bhatu Peter

Dato : 14-09-04 09:52

¤ wrote:

> [...]
> nemmere, et stykke natursvamp sat lige så højt op som et pessar.
> Manden kan både kneppe og slikke uden overhovedet at opdage

....men så smager det altså ikke lige så godt.....
Ellers kunne jeg lige så godt gå og tygge på en svamp, hvis jeg syntes at
dét var fedt

Fra : Helle Nielsen

Dato : 13-09-04 11:50

"Peter" <peter@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> havde særligt lyst undet dette. Mændene gad åbenbart ikke. Men har kvinder
> lyst til sex i særlig grad til under menses.

Jeg har absolut ikke lyst til sex under menses. Jeg føler mig altid enormt
oppustet, ulækker og absolut utiltrækkende Men de sidste dage af min
menses kan jeg godt mærke en lyst.

Mvh Helle

Fra : ullala

Dato : 13-09-04 14:59

> [...]
> havde særligt lyst undet dette. Mændene gad åbenbart ikke. Men har kvinder
> lyst til sex i særlig grad til under menses.

Hej!
For mit eget vedkommende har jeg en enorm lyst til sex lige før - Egentlig
svinger det lidt... Tror det er meget individuelt.
Jeg har kun mødt et par stykker som ikke brød sig om sex, når jeg har
menstruation - Heldigvis - Jeg ser det overhovedet ikke som et problem, da
den varme (telefon)bruser jo er opfundet Faktisk kan man på 0,5 skylle
det værste væk, og komme videre i legen..Og man kan jo osse få lidt sjov ud
af et brusebad, ikk?
Iøvrigt er et par orgasmer faktisk smertestillende, hvis kvinden lider af
menstruationssmerter... Endnu en god grund til at dyrke sex, mens
"Kommunisterne er på besøg i lysthuset"...
Plus - Som du selv nævner, så blir´kvinden ikke gravid

Fra : Bhatu Peter

Dato : 13-09-04 15:10

ullala wrote:
> [...]
> mens "Kommunisterne er på besøg i lysthuset"...
> Plus - Som du selv nævner, så blir´kvinden ikke gravid

Argh! Hvorfor blev jeg ikke født som kvinde......

Fra : Charlotte Hansen

Dato : 13-09-04 17:52

"Bhatu Peter" <Bhatu_Peter@theravada.[dk]> skrev i en meddelelse

> Argh! Hvorfor blev jeg ikke født som kvinde......

Jeg vil gerne bytte *S* - jeg har lige været igennem en ordentlig gang PMS,
hvor jeg røg helt ned under guldbrædderne. For ikke at tale om
menstruationssmerterne! Det kunne jeg godt undvære!

Jeg har det selv sådan, at jeg plejer at have mest lyst lige op til
perioden. Imens jeg har det, har jeg ikke specielt lyst - måske også pga. at
jeg føler mig ulækker og "uren" på en måde. Og så plejer jeg at have de
styggeste mavekramper, så jeg næsten ikke kan holde mig oprejst. Så er det
første jeg tænker på altså ikke ligefrem sex.

Venligst,
Charlotte

Fra : ¤

Dato : 13-09-04 18:22

On Mon, 13 Sep 2004 18:52:09 +0200, "Charlotte Hansen"
<charlotte_dk@get2net.dk> wrote:

> [...]
>styggeste mavekramper, så jeg næsten ikke kan holde mig oprejst. Så er det
>første jeg tænker på altså ikke ligefrem sex.

Betyder det at du har mest lyst til sex når du er gået helt under
gulvbrædderne " af PMS ? Det synes jeg egentlig lyder underligt
Mvh. Torben

Fra : Charlotte Hansen

Dato : 13-09-04 18:36

"¤" <¤@image.dk> skrev i en meddelelse

> Betyder det at du har mest lyst til sex når du er gået helt under
> gulvbrædderne " af PMS ? Det synes jeg egentlig lyder underligt
> Mvh. Torben

Nope - nu har jeg (heldigvis) ikke PMS hver måned. Normalt er jeg kun
virkelig plaget af PMS i den grad ca. hver halve år, eller hvis jeg stresser
meget op til perioden. Når jeg er så depri, så har jeg bestemt ikke lyst til
sex... MEN jeg har til gengæld utrolig meget lyst til/behov for nærhed. Men
det er jo selvfølgelig også individuelt - de kvinder, der bliver irritable
under PMS, har nok ikke lyst til nærhed!

Men ellers har jeg også oplevet at jeg et par dage før min menstruation
kommer, har mere lyst til sex end ellers... ca. dagen før sætter PMS'en ind
og bliver så afløst af menstruationen (tro mig, så er det en hel lettelse,
når menstruationen kommer)! Det er bare sådan jeg har det... andre kvnder
har det nok på en anden måde.

Venligst,
Charlotte

Fra : Bhatu Peter

Dato : 13-09-04 19:05

Charlotte Hansen wrote:
> [...]
> så er det en hel lettelse, når menstruationen kommer)! Det er bare
> sådan jeg har det... andre kvnder har det nok på en anden måde.

Sex er ellers et godt middel mod depression....

Fra : Charlotte Hansen

Dato : 13-09-04 19:19

"Bhatu Peter" <Bhatu_Peter@theravada.[dk]> skrev i en meddelelse

> Sex er ellers et godt middel mod depression....

Ja, det er der jo nogen, der siger... Men ville du da gå i seng med en
deprimeret kvinde??? Nej vel!

Charlotte

Fra : ullala

Dato : 13-09-04 20:39

"Charlotte Hansen" <charlotte_dk@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er der jo nogen, der siger... Men ville du da gå i seng med en
> deprimeret kvinde??? Nej vel!
>
> Charlotte

Der er jo mange måder at gå i seng sammen på.... Det er som regel ganske
forløsende... Hvis din kæreste ellers ved, hvordan du skal tackles, når du
har det skidt... Fortæl ham det.

Fra : Bhatu Peter

Dato : 14-09-04 09:30

Charlotte Hansen wrote:

> Ja, det er der jo nogen, der siger... Men ville du da gå i seng med en
> deprimeret kvinde??? Nej vel!

Jo, jeg ville...

Fra : ThomasB

Dato : 13-09-04 23:47

> Sex er ellers et godt middel mod depression....

Du er sikker på at det ikke er nærheden ved sex, der hjælper mod depression?
Og at alm. nærhed og omsorg ikke ville have samme effekt?

Fra : Christina

Dato : 14-09-04 09:25

ThomasB wrote:

> Du er sikker på at det ikke er nærheden ved sex, der hjælper mod
> depression? Og at alm. nærhed og omsorg ikke ville have samme effekt?

Jeg tror desværre at almen omsorg og nærhed ikke hjælper mod depression, i
de fleste tilfælde...det der kan hjælpe er aktivitet af kroppen, motion
feks. Sex kan måske også hjælpe i og med det er en form for motion, men vel
også pga. den måde kroppen ofte afslappes på ved sex? Både ved motion og sex
udskilles der diverse stoffer som påvirker både krop og psyke....bare et
bud, jeg er ikke ekspert på området...

Fra : Bhatu Peter

Dato : 14-09-04 09:32

ThomasB wrote:

> Du er sikker på at det ikke er nærheden ved sex, der hjælper mod
> depression? Og at alm. nærhed og omsorg ikke ville have samme effekt?

Helt sikkert en kombination af det hele, men en eller flere orgasmer som en
belønning til hjernen, hjælper også på det. Kroppen slapper af, yadda yadda
yadda - du ved hvad jeg taler om

Fra : ullala

Dato : 13-09-04 20:38

> [...]
> hvor jeg røg helt ned under guldbrædderne. For ikke at tale om
> menstruationssmerterne! Det kunne jeg godt undvære!

HEY du! Så se at få dig nogen orgasmer, ikk?

> [...]
at
> jeg føler mig ulækker og "uren" på en måde.

UD i bad - Og hop så på kæresten... Eller hvis du er for smadret - Be´ham om
at hoppe på dig, kærligt selvfølgelig..

>Og så plejer jeg at have de
> styggeste mavekramper, så jeg næsten ikke kan holde mig oprejst. Så er det
> første jeg tænker på altså ikke ligefrem sex.

Det burde du.....Som sagt... Bedre med at par orgasmer, end spise sig mæt i
painkillers...

Fra : Bhatu Peter

Dato : 14-09-04 09:34

ullala wrote:
> [...]
> Be´ham om at hoppe på dig, kærligt selvfølgelig..

> Det burde du.....Som sagt... Bedre med at par orgasmer, end spise sig

Det er det jeg siger. Det er slet ikke dårligt at være kvinde. Ved man
hvordan, man kommer igennem de små gener, så er det for mig at se en ret fed
tilværelse, man kan bygge op som kvinde... Jeg er slet ikke misundelig,
nej....

Fra : Paul

Dato : 13-09-04 16:20

"ullala" <brummes*FJERN*@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> "Kommunisterne er på besøg i lysthuset"...
> Plus - Som du selv nævner, så blir´kvinden ikke gravid

Tja, hvad skal man egentlig med prævention?

Vaginal sex under menses i bruseren/badekaret.
Anal- og oralsex i resten af perioden.

Prævention er skabt af og for mennesker fyldt med hæmninger, mangel på
kommunikation og fantasi udi sexlege.

--
M.v.h.

Paul

////////////////////////////////////////////////
"Don't personalize your computer. It doesn't like it!"
"People who say you're paranoid are just part of the plot"
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Fra : Lasse Jensen

Dato : 13-09-04 16:16

Peter wrote:

> [...]
> åbenbart havde særligt lyst undet dette. Mændene gad åbenbart ikke. Men
> har kvinder lyst til sex i særlig grad til under menses.

Man er ikke rigtig sømand, før man har sejlet i det røde hav.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : Christina

Dato : 13-09-04 17:47

Lasse Jensen wrote:

> Man er ikke rigtig sømand, før man har sejlet i det røde hav.

hahaha....

Fra : Ulvir

Dato : 13-09-04 20:49

Lasse Jensen wrote:

> Man er ikke rigtig sømand, før man har sejlet i det røde hav.

Heller ligne en slagter, end ingen fisse få..

Fra : ThomasB

Dato : 13-09-04 23:49

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Heller ligne en slagter, end ingen fisse få..

Slagteren sad i kælderen og pillede spæk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-09-04 14:23

Hej Peter

> [...]
> menstruration, da de åbenbart havde særligt lyst undet dette. Mændene
> gad åbenbart ikke. Men har kvinder lyst til sex i særlig grad til

Nogen har.

Jeg har da også hørt om kvinder, der synes man er helt vildt sart, hvis man
ikke lige har lyst til at slikke fisse i den periode. Det synes jeg ikke man
er.

Derudover er det en anderledes træg, klistret og ufed oplevelse at køre frem
og tilbage i skeden i den periode. Hverken min kone eller jeg selv er så
vild med det, så vi undværer sex når hun har menstruation.

Mark
"Hvis du ikke ved noget om Historie, ved du ingenting.
Du er et blad, der ikke ved, det er en del af et træ."

Fra : Peter

Dato : 17-09-04 20:01

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
man
> ikke lige har lyst til at slikke fisse i den periode. Det synes jeg ikke

Jeg gad godt nok ikke slikke en pige i den periode.

> [...]
> og tilbage i skeden i den periode. Hverken min kone eller jeg selv er så
> vild med det, så vi undværer sex når hun har menstruation.

Du må godt nok ha en følsom pik. Jeg har kneppet min kæreste når hun havde
menstruation og bevares det var da ikke det smukkeste syn med blod på
pikken. Men at hævde at det fysisk var en dårlig oplevelse syntes jeg virker
sart.