Exchange klient til OS 10.3
Fra : Thomas Storgaard

Dato : 13-09-04 09:35

Er der nogen der har erfaring (positiv/negativ) med at bruge Apple's Mail og
Adressebog op mod en Exchangeserver ?

Thomas

Fra : Sebastian

Dato : 13-09-04 12:34

Thomas Storgaard <thomas.storgaard@spymac.com> wrote:

> Er der nogen der har erfaring (positiv/negativ) med at bruge Apple's Mail og
> Adressebog op mod en Exchangeserver ?

med Mail har jeg.
Det virker, Mail understøtter dog ikke alle Exchange funktioner. Det
virker dog bedre end den ret rudimentære IMAP support i Mail.

hilsen

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg Denmark

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 13-09-04 23:10

Sebastian <thorfinn@ofir.dk> wrote:

> med Mail har jeg.
> Det virker, Mail understøtter dog ikke alle Exchange funktioner. Det
> virker dog bedre end den ret rudimentære IMAP support i Mail.

Hvad er der gal med IMAP understøttelsen i Mail? Jeg spørger bare,
fordi jeg selv bruger IMAP i Mail og synes det kører fint, men hvis
der er noget der er bedre, vil jeg da meget gerne vide det.

Jeg har egen mailserver på LAN, så jeg sidder altså ikke med IMAP over
nettet...

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Sebastian

Dato : 15-09-04 12:13

René Frej Nielsen <spam@rfn.dk> wrote:

> Hvad er der gal med IMAP understøttelsen i Mail? Jeg spørger bare,
> fordi jeg selv bruger IMAP i Mail og synes det kører fint, men hvis
> der er noget der er bedre, vil jeg da meget gerne vide det.
Der er ikke noget galt med Mails IMAP funktionaliteter. IMAP har bare
flere muligheder end Mail udnytter. For Mac er det mig bekendt Eudora,
der udnytter IMAP bedst. Men hvis du ikke mangler en funktionalitet, så
er det jo ingen grund til at brokke sig vel.

Men jeg gik nu selv væk fra Eudora i forbindelse med opgradering til
Panther.

hilsen

--
Sebastian Loeck