Firewall ikke tilgængelig
Fra : Jonas Voss

Dato : 13-09-04 09:17

Jeg ville dimse lidt med min Firewall på OS X 10.3.5, og åbnede for
System Preferences -> Sharing -> Firewall, hvor jeg fik beskeden:

Other firewall software is running on your computer.
To change the Apple firewall settings, turn off the other firewall
software.

Mig bekendt har jeg ikke installeret andet firewall-software, og ipfw
dukker ikke op i top. Jeg mindes ikke jeg har slukket for ipfw.

Hvilken type software kunne tænkes at installere en firewall?

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/> |

"Time is an illusion. Lunchtime doubly so."