Jeg kan ikke stille mig enig med Leon, jeg styrer til dagligt driften af et
overclockings community, og der er her tale om (små 200) folk der ofte er
ret slemme med deres hardware, og det er ganske få tilfælde (kan kun komme i
tanke om 2) hvor at personer har haft dårlige erfaringer med shg,dk
Ofte har det dog været positive oplevelser, f.eks. har de en politik der
gør, at hvis en vare bliver defekt inden for reklamationsperioden, og man
sender varen ind med alt tilbehør, og i original indpakning, hvis denne er
"speciel", altså ikke hvis der er tale om et ram modul i en antistatisk
pose, så tilbyder de pengene tilbage for produktet, eller mulighed for at
købe en anden vare for samme beløb.
De har ikke krav på andet end at reparere/bytte hardwaren, så det må jeg
sige er positivt.
Der ud over så har de faktist returret i deres butik, jeg har en kammerat
der bor i Århus som har prøvet en del gange at købe hardware, som han ikke
var tilfreds med. Det eneste negative der var ved at få byttet i butikken,
var en lidt lang ventetid - ellers klarede de det hver gang, om det kun
gælder når man betaler online med dankort først skal jeg ikke kunne sige,
men som der bliver gjort opmærksom på, så er en telefon bestilling på lige
vilkår som en internetbestilling.
Jeg synes ofte at når man hører negative ting fra brugere, så har brugeren
ikke helt 100% fulgt spillereglerne.
Sker det at man ikke bliver behandlet efter reglerne, så hjælper det tit at
gøre opmærksom på det højere oppe i virksomheds hirakiet, for ingen
forretning kan leve med utilfredse kunder, men en medarbejder i RMA
afdelingen kan da lave fejl som alle andre mennesker.
_______________________________________________________
>
> Jeg kan i øvrigt tilføje at man bør holde sig langt væk fra SHG.dk, jeg
> taler af personlig erfaring
>
> /Leon
>
>