Hvilken udgave af bogen?
Fra : Ukendt

Dato : 12-09-04 17:28

Hej Alle!
Jeg skal på universitet have et datalogi kursus i dette semester.
Undervisningsmaterialet består af 1 bog: Mark Allen Weiss: Data
structures & problem solving using java, 2. edition.

Mit spørgsmål er nu, hvor stor forskellen fra 1. til 2. udgave er?
Prisforskellen er ca. 500 kroner, hvilket må siges at være en del.

Jeg håber nogen kender bogen, og kan guide mig en smule

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 12-09-04 18:17

Øistein Wind Willassen <oistein.winderase@thisgmx.net> posting:

>Undervisningsmaterialet består af 1 bog: Mark Allen Weiss: Data
>structures & problem solving using java, 2. edition.
>Mit spørgsmål er nu, hvor stor forskellen fra 1. til 2. udgave er?

Teoretisk består de af det samme, men 2. udgaven er tættere bundet
til Java/OO ved de konkrete eksempler/kode.

Hvis ellers Henning, som kører kurset igen, stiller opgaver i samme
stil som sidste år, så er der mindst en afleveringsopgave, man ikke
overlever uden 2. udgaven, idet denne opg. er relativt tæt bundet
til Javas måde at gøre tingene på -- så vidt jeg husker.

Men, hvis du skal have Mat-E til foråret, kan du købe bogen dertil
(DTU-bogen) billigt af undertegnet

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Kristian Thy

Dato : 12-09-04 21:12

Øistein Wind Willassen uttered:
> Jeg skal på universitet have et datalogi kursus i dette semester.
> Undervisningsmaterialet består af 1 bog: Mark Allen Weiss: Data
> structures & problem solving using java, 2. edition.

Arf, bruger de stadig den? Jeg håber den er blevet væsentligt bedre fra
1. til 2. udgave ...

</ensomblevmegettrætafJavaogLaszlo>

\\kristian
--
http://lpf.ai.mit.edu/Patents/knuth-to-pto.txt
http://home.att.net/~jbcole/humor/Microsoft_patents.htm

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-04 19:49

Tak for jeres svar
Jeg valgte at købe den nyeste udgave(2.edition), da 1.edition ikke var
tilstede i boghandelen, og kurset starter imorgen...