Member's News
Fra : Jesper

Dato : 12-09-04 15:29

Hej.. Jeg er en af de nye webmasteres så jeg vil gerne vide om i
kunne hjælpe mig lidt..

Okey.. Jeg var inde på www.clanduel.cjb.net . Der er en masse
news af en masse forskellinge medlemmer.. Jeg tænkte om i ville
hjælpe mig med at lave noget der ligner en gæste der er Password
dækket og så kommer beskeden ud på forsiden som det her
www.clansquash.1go.dk < min side.. :D
der er mine news lagt om med hvid og blå inden i ... Kunne i
hjælpe med det så Mange tak

PS. Hvis i ikke fatter hvad jeg mener er det ikke jeres skuld..
Jeg er en monster dårlig forklare :D

Hilsen Jesper

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-09-04 17:24

Jesper skrev:

> [...]
>hjælpe mig med at lave noget der ligner en gæste der er Password
>dækket og så kommer beskeden ud på forsiden som det her

Det kan ikke laves med html alene, der skal noget serverside til,
f.eks. php og MySql som du har mulighed for at bruge på 1go.dk.

Så spørg i news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.php

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud