gif replay - HJÆLP! :S
Fra : Daniel Andersen

Dato : 12-09-04 14:23

Hej!
Jeg har lige lavet et gif billede som reklame for min hjemmeside!
Men når den er færdig med at "afspille" billedet, så stopper den
på det sidste billede!
Kan man ikke lave en slags" replay", så den gentager billedet!
Altså billedet bevæger sig jo, fordi det er gif! Men når det er
slut, så stopper det på det sidste billede!
Kan man sætte en slags replay ind??
Og hvad er koden? :-?
Plzz hjælp mig! Den jeg syntes jeg for det bedste og første svar
af, for reklame på min hjemmeside Den bliver bare ikk lagt ud
på nettet før frip er oppe!

Men pl HJÆLP!

//Daniel // Xsound //

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Henny

Dato : 12-09-04 14:32

"Daniel Andersen" <mellem-mad@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Plzz hjælp mig! Den jeg syntes jeg for det bedste og første svar
> af, for reklame på min hjemmeside Den bliver bare ikk lagt ud

Det er ikke html kode, du skal bruge, for at få en gif til at loope. Det
skal indstilles i det program, du har brugt til at lave giffen i. Hvis du
f.eks. bruger Animation Shop kan du højreklikke på animationen og vælge
properties. Det 3. faneblad omhandler looping.

Jeg har ikke brug for din reklame, ellers tak.

Mvh.

Henny

Fra : Daniel Andersen

Dato : 12-09-04 14:38

Henny wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> f.eks. bruger Animation Shop kan du højreklikke på animationen og vælge
> properties. Det 3. faneblad omhandler looping.

Tak for det Henry!

> Jeg har ikke brug for din reklame, ellers tak.

Må jeg ikke nok få et billede som reklame for din side plzz?? jeg vil så
gerne have lidt reklame på min side!

Fra : jopa

Dato : 12-09-04 16:49

Daniel Andersen skriblede bla følgende:

> Tak for det Henry!

*LOL*

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Daniel Andersen

Dato : 12-09-04 16:53

Øhh, hej med dig :S

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 12-09-04 17:29

Daniel Andersen wrote:
> Øhh, hej med dig :S

Øhh. Her i nyhedgrupperne hjælper vi ikke mod betaling, hverken kontant, i
naturalier eller i form af reklameplads.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Daniel Andersen

Dato : 12-09-04 17:37

Nej nej, men jeg vil gerne have reklamer på min hjemmeside!

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 12-09-04 17:50

Daniel Andersen wrote:
> Nej nej, men jeg vil gerne have reklamer på min hjemmeside!

Det får du ved at henvende dig til et reklamebureau.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk