River Kwai
Fra : Lisbeth

Dato : 12-09-04 13:32

Jeg søger en bestemt rejsehjemmeside.
På forsiden er der et billede af River Kwai og automatisk starter melodien
"River Kwai March" spillet af fløjter og brassband.
Jeg ved godt at der er meget lidt at bygge på, men måske er jeg heldig

mvh
Lisbeth

Fra : Per Skjødt

Dato : 12-09-04 21:44

http://www.fonnesbech-hjorth.dk/RiverKwai/the_river_kwai_bridge.htm

Hej Lisbeth er det denne her, hjemmesiden er utrolig tung at hive ind!

Mvh. Per

Fra : Lisbeth

Dato : 13-09-04 06:20

"Per Skjødt" <pefosk@pc.dk> wrote in message
> http://www.fonnesbech-hjorth.dk/RiverKwai/the_river_kwai_bridge.htm
>
> Hej Lisbeth er det denne her, hjemmesiden er utrolig tung at hive ind!
>
> Mvh. Per

FANTASTISK! Tusind tak. Jeg har ledt efter denne side i måneder. Jeg kunne
nu ikke huske at den var dansk, det havde jo nok gjort søgnigen lidt
lettere.

Jeg har en ide om at mit orkester skal spille denne melodi, og netop denne
udgave hvor fløjterne begynder og brassbandet senere sætter ind synes jeg er
så flot.

vh
Lisbeth